part 8: couple?! NO!!

392 36 0
                                    

WHAT ARE  YOU TRY TO DOING?!!!! DO YOU THINK I'M WHAT?!!!!

"Suga, kamu x nk sambung main ke?" cikgu tanya suga. "X pelah cikgu. Saya nk teman yeochin saya kat sini" suga kata ngan malas. What?!!  Teman aq?!! Yeochin kau?!! Kau ingat aq nk kau ke?!! "Oh.. Ok" cikgu kata.  Cikgu percaya?!!  cikgu tolonglah, dia ni kaki buli sekolah jadi memang x lah saya nk couple ngan dia!!! Aq bangun nk tinggalkan suga tapi dia tarik tangan aq & aq duduk balik. Dia tahu x yg aq rasa sakit bila dia buat mcm tu?

Aq pon biar je sbb aq takut nk melawan. Dia masih letakkan kepala dia kat bahu aq. Aq pasang earphone kat telinga & dengar lagu. Suga rampas sebelah & letak kat telinga dia. Semua bdk kelas kita org pandang. aq ada dengar diaorang bisik "wei, betul ke diorang couple? kalau betul kena bagi tahu queenka ni". Queenka? sape Queenka sekolah ni? x kesahlah sape pon, masalah sekarang ni benda dh tersebar walaupun x betul.

Suga ni ingat kongsi earphone ni sweet sangat ke? tolonglah, x sweet langsung kalau ngan dia. Aq rela lagi pilih namjoon dari dia. wait...WHAT?!! ape aq mengarut ni ?!! suga atau pon namjoon, aq x nk pilih antara pembuli tu. Lonceng berbunyi tanda matapelajaran seterusnya. Suga bagi balik earphone aq. X sempat aq nk masukkan dlm poket, dia dh tarik tangan aq. Kitaorg jalan pelahan ke kelas sambil pegang tangan. Tolonglah selamatkan aq dari dia. [save me, save me, i need... ok sorry, admin berhenti menyanyi sekarang] suga ni knp tiba2 dia nk semua org nampak mcm aq ngan dia couple? peliklah hari ni. Tadi namjoon, sekarang dia pulak.

Aq nk lepaskan tangan sbb dh sampai depan kelas tapi dia pegang lagi erat. Aq masuk kelas dlm keadaan marah. Tiba2 dia duduk sebelah aq & baru lepaskan tangan. Cikgu & satu kelas pandang kitaorg. Aq tahu hyunra kena balik tapi perlu ke dia duduk sebelah aq?! Aq pandang tempat duduk asal suga, aq nampak namjoon x masuk lagi. Mana dia pergi? tolonglah amik chingu kau ni. Aq boleh gila kalaumcm ni hari2.

Namjoon P.O.V

habis pj, aq terus gi tandas. Aq basahkan muka aq. Knp suga rapat ngan seungra tiba2? X kan dia suka seungra jugak? x mungkin. Jangan2 dia nk rosakkan seungra mcm newbie yeoja sebelum ni. x mungkin jugak sbb suga akn buat mcm tu kalau yeoja tu x ikut arahan dia. Seungra ikut semua arahan & x melawan langsung. ape tujuan suga yg sebenarnya? aq basahkan muka lagi sekali & balik kelas. Aq nampak bag suga x de kat tempat dia. Rupanya, dia duduk tempat hyunra. Aq cuba kawal perasaan & duduk tempat aq.

Seungra P.O.V

*SKIP MASA*

Sekarang masa balik. Aq bangun dari tempat duduk & kemas barang. Suga dh keluar dulu, bab balik dia no1. Aq pegang buku conteng & pen. Yg lain aq letak dlm beg.

Aq jalan keluar kelas & Tiba2 ada org pegang tangan aq

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aq jalan keluar kelas & Tiba2 ada org pegang tangan aq. 

bersambung>>>>>>>>

Sape yg tiba2 pegang tangan seungra? sila komen & like

sorry sbb x dpt nk update semalam T-T

Bully (complete)Where stories live. Discover now