Part 10: chat

388 32 0
                                    

sebelum baca sila tengok gambar untuk part ni dulu. Tengok betape happynye RM walaupon dapat belon ryan. dia nampak comel sangat. SOOO CCUUUTTTEEE!!!

RM: Gumawo hyung. X pe, benda dh berlaku. Sbb aq nk dia terima diri aq yg sekarang & biarkan dia lupakan kisah silam. 

JIN: *bagi id seungra* 

RM: getbullyeveryday ?! x sangka tu id dia. ingatkan id dia mcm Kim_seungra, seung.ra, atau yg lebih kurang mcm tu

JIN: mungkin dia kena buli kot kat sekolah. kau kan satu kelas ngan dia, kau nampak x sape buli dia?

RM: mian, appa dh balik. bye

mian jin, aq terpaksa tipu.  Appa x balik pon tapi cuma nk lari dari topik tu. mestilah aq tahu sape yg buli, aq & suga. Sekarang ni, aq x fhm knp id seungra nama tu. tahulah kena buli tapi perlu ke jadikan benda tu id?? ID boleh tukar bila2 masa tapi x boleh same (mcm instagram). Aq add dia & x sampai seminit dia dh approve. Maybe sbb id aq bukan nama aq. id aq, ryan_bear.

SEUNGRA P.O.V

Aq baru sign in. X lama lepas tu ada org add aq. ryan_bear? tu bukn ke kakaotalk punya sticker. Mula2 aq x nk approve tapi Jin & Tae ada bagi tahu aq yg aq ni perlukan chingu walaupon online. Aq pon approve dengan teruja.

RYAN: annyeong..

GBED: annyeong. hi~

RYAN: hahaha. Hi GBED~

Dia gelak? knp dia gelak? aq nampak mcm pabo ke?

GBED: knp gelak?

RYAN: x sangka awak teruja nk ckp ngan saya.

GBED: knp? salah ke saya teruja? lagi pon ni first time saya guna app ni. Awak org pertama yg saya chat selain oppa2 saya guna app ni. 

RYAN: x salah pon kalau awak teruja. Awak org yg pertama yg teruja bila saya massage.

GBED: ooooo. lupa pulak nk tanya, awak yeoja ke namja?

RYAN: saya namja.... ada masalah ke kalau saya namja?

GBED: x tapi  cuma kalau keluarga saya tahu nanti dia pikir awk namchin saya.

RYAN: oooo

GBED: bye, omma dh panggil sbb nk dinner. ANNYEONG~ nanti kita sambung

RYAN: annyeong... kalau awak nk cerita ape2 kat saya, saya x kesah

aq turun bawah dengan happy sbb aq x sangka ada chingu online ni best jugak ruanya. aq bersiul, aq menyanyi & buat tarian pelik. Sampai semua yg kat meja makan semua padang aq pelik sbb aq nampak happy semacam. Semua mata kat aq sampai aq duduk. aq tanya knp sbb pandang aq mcm tu tapi semua x ckp & start makan.

masa makan, tiba tae kata "kau knp happy semacam je hari ni?". X sempat kata ape2, omma tolong jawabkan "ada org tu dh ada namchin. Jiran pulak tu". lepas omma ckp tu, semua tersedak termasuk aq. "OMMA! seungra x couple, dia bukan chingu seungra & part  yg pegang tangan tu sbb dia berlako jadi baik depan omma" habis aq ckp, aq bangun & masuk bilik. semua mata bulat masa aq kata part pegang tangan.

Aq terus amik hp, baring kat katil & buka bangtan bomb. aq nk cerita benda ni kat ryan_bear. Aq x kisahlah kalau dia x kenal aq tapi dia kata aq boleh cerita ape je kat dia.

GBED: ryan!!! (T_T) 

BERSAMBUNG>>>>>>>>

korang rasa ape yg rap mons(ryan) aq kata dlm hati lepas dia dpt tahu yg seungra x erah anggap dia kawan

Bully (complete)Where stories live. Discover now