Part 4: who you?

378 44 2
                                    

Baru rasa nk aman sikit , tiba2 meja aq kena tepuk. Aq angkat kepala, rupanya Hyunra. "jgn lah kacau" aq marah. "letih je, x tidur ke??" "mcm mana nk tidur kalau 2 namja ni suruh aq buat kerja "aq kata sambil keluarkan buku dorang detak atas meja. Hyunra tengok nama atas buku tu & terkejut. "ko siapkan x?!!" hyunra tanya & aq angguk je. "nasib baik" "wae hyunra??" aq tanya hyunra.

"ko tahu x apa yg terjadi kat newbie yeoja sebelum ni?" "tak, wae?!" "Aq dengar cerita semua newbie yeoja sebelum ni melawan & x siapkan kerja sekolah dorang. Suga si ketua kaki buli sekolah ni akn roraskkan diorang kalau diaorang buat mcm tu. Jadi, semua newbie yeoja sebelum ni semua pindah sbb Kaki buli sekolah ni." hyunra cerita panjang lebar kat aq.

Aq x sangka Kaki buli sekolah ni seteruk tu. rosakkan yeoja?!!! ini dh melampau!!
"x kan yeoja tu x bagi tahu yg diorang dirosakkan?" aq tanya. "ada yg bagi tahu tapi x boleh buat ape2 sbb x de bukti yg kukuh." hyunra terangkan kat aq. Aq rasa bersyukur sbb siapkan kerja dorang.

Tiba2 bunyi hentakkan pintu yg kuat mem buatkan aq ngan Hyunra terkejut. Rupanya, namja yg dtg lambat semalam. Dia duduk tempat dia & dengar lagu. Aq berani kan diri bagi dia buku dia ngan Suga. "hmm.. mian ganggu. ni buku awak dgn chingu awak" aq letak buku perlahan atas meja dia. Tiba2 dia tarik tangan aq & bawak aq keluar kelas. Aq pandang Hyunra ketakutan sbb aq teringat cerita tadi.

Cara dia  tarik tangan aq lebih kpd pengang tangan yg couple selalu buat. Dia bawak aq gi belakang. Dia hempas aq ke dinding. Aq hanya pandang bawah. Dia angkat sikit muka aq & tenung ke dlm mata aq. "Ko kenal aq x?" dia tanya. Aq hanya mampu geleng. "Nama aq Kim Namjoon" dia kata. Air mata aq dh mengalir sbb telampau takut. Dia tarik tangan aq mcm tadi.

Kali ni dia cuma jalan biasa je. Org sekeliling kita org padang pelik je sbb kita org pegang tangan. Dia bawa aq gi tandas yeoja. Bila sampai depan tandas, dia lepaskan tangan aq. Aq bergegas masuk sbb nk basuh muka. Keluar bilik aq nampak dia lagi. Dia pandang aq & pegang tangan aq lagi. Aq nk melawan tapi aq teringat cerita Hyunra. Kali ini dia bawa aq balik kelas.

Sampai depan pintu kelas dia berhenti. "masuk dulu" dia kata lepas dia lepaskan tangan aq. Aq masuk dulu & cuba buat2 mcm x de ape2 berlaku.

RAP MONSTER P.O.V

  "masuk dulu" aq kata lepas aq lepaskan tangan Seungra. Dia masuk kelas & aq cuma perhatikam dia. Seungra, knp ko x ingat aq?

Bersambung>>>>>>>

Knp namjoon tanya soalan tu kat Seungra??

Sila Komen & vote..

Bully (complete)Where stories live. Discover now