part 11: why

336 30 3
                                    

GBED: ryan!!! (T_T) 
RYAN: wae?!
GBED: Omma fikir saya namchin!!
RYAN: ngan sape?
GBED: namja yg buli saya!! Awak nk tahu x, hari ni dia berlakon depan omma saya mcm dia tu baik.
RYAN:oh
GBED: awak mcm x nk layan saya je... Kalau awak x nk layan saya ckp je... Saya x kesah.

Namjoon P.O.V

Knp dia x suka aq? Ape salah aq? Bukan niat aq nk buli dia.

RYAN: x bukan x nk layan... Tapi saya rasa awak x perasan kot..
GBED: maksudnya? Ape yg saya x perasan?
RYAN: awak ada terpikir x yg dia suka awak?
GBED: WHAT?!! dia suka saya?! Memang x lah saya nk terpikir.
RYAN: saya sebagai namja, saya boleh nampak dia suka awak. Ada x dia sentuh ngan awak?
GBED: ada. Dia pegang tangan saya.
RYAN: betullah dia suka awak. Awak ingat namja suka hati je pegang tangan yeoja tanpa sbb?!!!
GBED:jgn marah. Sorrylah, sbb saya x tahu namja mcm mana. Ohh..ye. awak sekolah mana?
RYAN: habis sekolah tahun lepas.

Sorrylah seungra sbb terpasa tipu kau. Bukan niat nk tipu & marah kau. Aq cuma x tahu mcm mana nk mengaku kat kau.

GBED:ooo.. mcm tu.. saya panggil awak oppa lah
RYAN: x pelah. Panggil Ryan je. Oh ye, awak pernah x pikir namja tu handsome ke? Bergaya ke?

Tiba masanya aq tahu isi hati dia. Harap dia kata aq handsome.

GBED: saya pernah kata dlm hati yg dia hot & sexy...
RYAN: Hot?!!!! Sexy?!!!
GBED: ada satu hari tu saya nampak dia pakai singlet & seluar pendek.. saya x byuntae, jangan pikir bukan2

Aq x pernah nk terpikir dia minat aq waktu2 mcm tu.oklah, sekarang  aq nk tahu knp dia x ckp ngan aq

RYAN: oooo...awak pernah ckp ngan dia x?
GBED: ada.. tapi saya balas guna kertas
RYAN:wae???
GBED:sbb saya... Saya... Takut bila ngan dia. Saya pernah nangis masa Kali pertama dia bawa saya gi belakang sekolah. Dia tanya yg saya kenal dia ke x... Masa tu saya baru second day  kat sekolah tu. Jadi saya mcm troma.
RYAN: saya pasti dia x de niat nk buat awak nangis.

X sangka dia troma sampai sekarang. Sorry seungra.

GBED: mcm mana awak... X pelah. Awakkan namja, jadi awak lebih faham.

Esoknya

Malam tadi aq ngan seungra chat sampai kol 1 pagi. Aq cuba faham kenali dia selepas sekian Lama. Pagi ni aq gi sekolah awal sbb nk jumpa seungra.

Tiba2 sampai sekolah, aq nampak Suga & seungra pegang tangan dengan gembira. Knp??? Hari yg aq happy bertukar jadi sedih dlm sekelip mata.. knp seungra..

Bersambung>>>>>
Knp seungra ngan Suga pegang tangan?
Sila komen & vote

Bully (complete)Where stories live. Discover now