Part 13: hurt me

364 41 3
                                    

  Kitaorang keluar kelas sambil pegang tangan. Hanya aq ngan Suga je tahu betapa gembiranya kita org.  

Sampai kat kantin, aq duduk & Suga beli makanan. Aq pandang Kiri kanan, sekali nampak namjoon. Aq senyum kat dia. Aq tunjuk kat tempat duduk yg kosong depan aq, bagi isyarat kat dia supaya join sekali. Dia dtg tanpa senyum sikit pon.

Bila dia dh duduk, dia tenung je mata aq. Aq senyum je kat dia sampai Suga sampai. "Nah, ni untuk kau" "gumawo suga~" aq balas dengan nada gembira.

Rap monster P.O.V

"Gumawo Suga" seungra kata. Hati aq makin membara bila dengar. Seungra hanya balas aq ngan kertas. Tapi Suga, dia balas ngan kasih sayang. Ape yg kurangnya aq?!

Aq pandang je Suga. "Say ahh~" seungra kata kat Suga. Suga pon buka mulut supaya seungra boleh suap dia. "Namjoon, say ahh~" dia kata kat aq.

Adakah ni mimpi? Aq pon buka mulut. DIA BETUL2 SUAP AQ!! YEAH!!!! aq senyum sikit lepas dia buat mcm tu. Sebenarnya dlm hati, aq dh meletup dh. "Tu dh senyum. X susah pon" dia kata sambil senyum kat aq. Lepas tu, dia makan sampai habis.

"Joon kau dtg kan game basketball aq petang ni? Bawak seungra sekali tau" Suga kata & aq angguk. Aq boleh nampak muka seungra terkejut sbb dia x tahu yg Suga ni main busketball wakil sekolah.

Skip masa

Aq tunjuk seungra kat mana dia perlu duduk. Tempat duduk kitaorang depan sekali barisan penonton & duduk belakang kerusi permain simpan. Memang depan gilalah senang cerita.

Kehebatan Suga dlm basketball memang x de tandingan. Suga x berhenti main walaupon coach tanya banyak kali kat Suga kalau dia nk tukar. Mesti sbb seungra ada, dia berikan 300% yg terbaik utk seungra.

Sepanjang perlawanan tu, aq hanya pandang seungra tapi dia terlampau fokus kat Suga. Hati aq berkecai bagaikan kaca.

Lagi 45 saat game dh nk tamat tapi markah seri 3 sama. Suga dapat bola & cuba lepasi permain pihak lawan. Dia nk passing tapi tiada sape yg terbuka. Jadi Suga terpaksa baling bola tu dari jauh utk masuk jaring. Peluang untuk masuk agak tipis sbb jarak balingan.

Tapi dengan magic, bola tu masuk. Lepas 3 saat, whistle di bunyikan menandakan permainan dh tamat. Sekolah kita org bersorak kuat dengan kemenangan tu.

Suga terus lari ke seungra lepas whistle ditiupkan. Dia peluk seungra dengan erat & seungra benda yg sama kat dia. Suga pandang tepat kemata seungra & ckp sesuatu. Walaupon aq x dengar ape yg dia ckp tapi tengok gerak bibir dia je aq dh tahu.

Suga kata I love you kat seungra & seungra pon balas I love you too. Diorang buat mcm tu, mcm aq x wujud kat sebelah diorang. Sape yg hadir waktu tu boleh nampak ape yg diorang buat. Semestinya, org dh tahu diorang couple.

Kalaulah aq boleh putar kan saat di mana seungra ckp saranghae kat aq waktu dulu, aq lah org paling bahagia.

Bersambung>>>>>>>

Waktu dulu tu bila? Seungra pernah ckp saranghae kat namjoon?!!! Sila vote dan komen

Bully (complete)Where stories live. Discover now