Aq mampu tahan 2 minit je & aq masuk balik. Namjoon tu comel jugak kann... WHAT THE F..?!!! knp aq rasa dia comel tiba2?? kena santaulah ni. Baik aq tidur , lagi bagus.
Esoknya
Aq bangun awal & sarapan. "morning seungra" halmeoni & hal-abeoji ckp kat aq. Aq senyum x ikhlas. Aq x tahulah knp tiba aq x sedap hati. Aq makan cepat2 & bergegas ke sekolah. Sampai sekolah aq cari locker aq. Sekali aq bertembung ngan Suga. Aq malas nk cari pasal aq lalu je depan dia. dia saja keluarkan kaki dia & buatkan aq terjatuh.
Aq penjam mata masa jatuh. Tiba2 aq rasa ada orang sambut aq. Dia tolong aq bangun & aq berterima kasih kat dia sambil tunduk 90 darjah. Dia tolak aq ke locker dengan kuat. Rupa2 nya org yg aq ingat baik sbb tolong aq tu, Namjoon. "mana buku aq?" Suga berada kat sebelah namjoon sambil pandang aq tepat pada mata.
Aq tenangkan diri & keluarkan buku Suga & bagi kat dia. Aq buat benda yg sama kat Namjoon. Bila diaorg dh pergi, aq cepat cari locker aq. Sampai kat locker, aq cari baju PJ aq. Aq letak dlm locker sbb aq lupa nk bawak balik semalam.
*skip masa*
Sekarang waktu rehat. lepas ni PJ. Aq keluarkan bekal yg omma buat. Nasi,kimchi & telur dadar. Tiba2 namjoon dtg kat aq. Aq rehat bawah pokok. Jadi, cuma aq je kat situ. Dia pandang aq sambil senyum. Pahal namja ni? gila ke? ko dh tolak aq kat locker lepas tu nk senyum2. Kau tahu x yg badan aq sakit? lupa pulak yg ko x perduli. Ko kan pembuli.
Aq penuhkan mulut aq dengan makan sambil buat muka x puas hati. "hahaha, janganlah marah sbb aq tolak tu." namjoon gelak buat hati aq lagi sakit. Jap, mcm mana dia tahu aq pikir benda tu? dia boleh baca minda aq ke? mcm dlm webtoon aq baca tu? Ape yg aq pikir ni? aq cuba lupakan ape yg aq pikir. Aq habiskan bekal aq.
Aq cuba capai botol air yg ada kat sebelah namjoon. Namjoon tolong amikkan botol air aq & buka penutup sebelum bagi kat aq. Dia ni baik juga rupanya. Tiba2 dia berdiri & tuangkan air kat kepala aq. habis aq basah. WHAT THE F*** NAMJOON?!!!!!!
BERSAMBUNG>>>>>
I'M BACK BABY!!!! saya active semula , Yeah!!!!! update setiap hari isnin & jumaat, jadi nantikan.
Pahal ngan Namjoon ni? sekejap baik, Sekejap jahat. Ape yg dia nk dari seungra?
Sila komen & like
YOU ARE READING
Bully (complete)
ФанфикKim seungra (reader) kerap dibuli oleh rap monster/kim namjoon. namjoon ni pelik bagi suengra. Sekejap baik & sekejap x. Seungra sangat takut dengan namjoon walaupon kadang2 namjoon ckp dengan dia, dia akan balas balik dengan menulis di atas kertas...