Aq angguk. Aq rasa sangat bersalah sbb buat Suga mcm ni. Suga cuba rapatkan bibir aq dan dia. Tapi.. Langkah dia terhenti bila dengar bunyi hempasan pintu yg kuat.
"Hyung! Opss.. Mian ganggu" dia tutup pintu tu balik. "Jungkook selalu terjah je" suga gelak sikit & pandang aq tersenyum. "Ingat janji tu ye seungra"
X sempat aq angguk dia dh kiss aq. Aq hanya mampu lepaskan air mata gembira. Walaupon kitaorg hanya baru couple beberape hari, aq rasa mcm bertahun & x nk berpisah. Tapi dia x sesuai dengan aq, dia layak terima yeoja yg lebih baik dari aq.
Lepas kiss, aq terus pandang bawah sbb malu. "Suga.. Saya harap awak pon jumpa yg lagi terbaik"
"Tapi tu saya x boleh janji" dia ckp sambil gelak. Aq x tahu tu hanya sekadar lawak atau betul2 dia maksudkan. Aq pukul dada dia manja sbb anggap tu sebagai lawak.
Tiba hp suga berbunyi. Dia dpt call dari rap monster. Suga x angkat, mungkin sbb x penting kot.
Jap.. Rap mons?! Jangan2 dia yg bagi tahu Suga. Tapi mcm mana? jangan2 dia...
RYAN!
Rap Monster P.O.V
Aq sedih sbb Suga kiss seungra. Ye, aq nampak semuanya. Aq berada kat kelas banggunan B. Hanya ada satu kelas je kat tingkat atas sekali yg boleh nampak bumbung banggunan A.
Wae seungra? WAE!!! Suga saja x nk angkat call aq. Aq dh tunjuk dia chat aq ngan seungra & aq bagi tahu dia yg aq suka seungra. Aq menangis terduduk.
Aq rasa mesti dia x nk lepaskan seungra dan... Mesti seungra cintakan dia.. Air mata aq mengalir laju tanpa henti. Yeoja seperti Seungra memang susah nk di cari.
Mungkin aq yv terlalu nk diorang berpisah tapi.. Tu hanya menguatkan lagi cinta diorang. Aq rapatkan lutut aq ke dada & memikirkan perbuatan aq.
*skip masa*
Aq baring dlm bilik & masih pikir pasal tadi. Aq kunci bilik aq sbb appa balik dlm keadaan mabuk lagi. Aq x nk dia masuk bilik & pukul aq mcm mana dia buat sebelum ni.
*bling
New massage
GBED: hey... Saya nk tanya sesuatu kat awakMood aq terus berubah lepas dpt massage tu. Aq tarik nafas dlm sebelum balas.
RYAN: hye. Ape dia?
GBED: saya pernah jumpa awak ke? Atau pon kenal awak sebelum awak chat dengan saya? Tolong jujur
RYAN: x. Wae?
GBED: Saya tahu jawapanya & awak pilih utk menipu saya. Bye.
RYAN: tunggu!! Seungra!!!
GBED is offline...
Esoknya
Aq dtg awal kat sekolah sbb nk terangkan semuanya kat seungra. Nampaknya dia dtg lambat hari ni.
Cikgu masuk kelas dengan muka sedih. "okay murid2, hari ni cikgu ada berita sedih. Chingu kamu, kim seungra. Telah masuk hospital semalam. Kalau ada masa, melawatlah dia hari ni."
Bersambung>>>>>>>>
Admin sangat happy yg buku ni dpt sambutan yg lebih dari ape yg admin target. Thanks kpd semua yg sokong buku ni💗💗💗💗💗💗💗💗
YOU ARE READING
Bully (complete)
FanfikceKim seungra (reader) kerap dibuli oleh rap monster/kim namjoon. namjoon ni pelik bagi suengra. Sekejap baik & sekejap x. Seungra sangat takut dengan namjoon walaupon kadang2 namjoon ckp dengan dia, dia akan balas balik dengan menulis di atas kertas...