RYAN: dan??GBED: Saya rasa... saya suka dia...
RYAN: Wtf?!!
GBED: tapi bukan sebagai namchin
RYAN: maksudnya? Saya x fahamlah
GBED: saya pernah ckp i love u kat dia tapi... Saya x rasa saya maksudkannya.
RYAN: wow, mainkan perasaan dia.... Playgirl...
GBED: SAYA BUKAN PLAYGIRL!! saya cuma.. Cuma..
RYAN: cuma?
GBED: saya cuma rasa saya ni remaja yg pabo. Ckp sbb saya x nk dia rasa kecewa lagi.... Saya nk dia x benci diri dia dan buli org lain..
RYAN: tapi saya nampak Suga berubah untuk awak...
GBED: saya tahu.. Wait!! Suga?!! Mcm mana awak tahu nama dia?!! Sape awak?!!!
Oh s***. Aq dh pecahkan rahsia aq. Mcm mana nk cover balik ni?!! Jangan gelabah, kim namjoon.
RYAN: nama dia suga?? Saya typo tadi, saya nk type sudah tapi autocorrect tukar jadi suga. Saya pon x tahu knp.
GBED: oooo. Nae, nama dia suga tapi nama gelaran je.
RYAN: oooo
GBED: saya pentingkan perasaan org lain sampai lupa nk jaga perasaan sendiri. Too bad😭
RYAN:kadang2 kita perlu pikir diri sendiri sebelum org lain.
GBED: ape je yg saya boleh buat sekarang?
RYAN: bagi tahu dia pasal perasaan awak
GBED: WHAT?!! AWAK GILA KE?!! MEMANG X LAH SAYA NAK BAGI TAHU!!
RYAN: Lagi lambat awak bagi tahu, lagi luka hati dia
GBED: saya takut... Dia terluka
Esoknya
Seungra p.o.v
Aq tunggu suga dekat bumbung sekolah selepas loceng balik berbunyi. Hati aq rasa sangat takut sangat ni.
"Seungra?" Suga kata. Aq mengelamun sampai x sedar dia dh sampai. "Suga... Saya.. Ada hal penting nk ckp ngan awak." Suara aq bergetar sbb takut sangat.
"Awak nk kata yg awak suka saya tapi bukan sebagai namchin." Suga kata dengan lembut. "Mcm mana awak tahu?"
"Seungra, saya sangat bersyukur yg awak terima saya & bagi peluang kedua. Tapi.. Saya x sangka yg awak jaga hati saya sampai lupa nk jaga hati sendiri. Saya rasa saya sangat pentingkan diri bila dpt tahu tu. Mian sangat-sangat. Walaupon awak x suka saya sebagai namchin, boleh x awak suka saya sebagai chingu karib awak?" Suga ckp sambil pegang tangan aq dengan erat.
Aq angguk sambil senyum sbb dia memahami... Tapi... Sape bagi tahu dia? "Seungra, saya nk buat satu permintaan kat awak sebagai namchin" "ape dia?"
Tiba2 dia pegang dagu aq & angkat muka aq sedikit supaya pandang tepat kat mata dia. Jarak muka kitaorang sangat rapat. "Tolong cari namchin yg sayang awak lebih daripada saya sayang awak." Air mata suga mengalir.
Aq angguk. Aq rasa sangat bersalah sbb buat Suga mcm ni. Suga cuba rapatkan bibir aq dan dia. Tapi.. Langkah dia terhenti bila dengar bunyi hempasan pintu yg kuat.
Bersambung>>>>>>>
----
😭sugar!!!😭 admin sedih bila baca balik permintaan Suga
----Admin x tahu mana dpt idea nk buat jalan cerita mcm tu. Sorry sbb buat korang sedih. Lepas ni.. Part suga dh x de dh.. Sorry suga
korang mesti menyampah ngan admin sbb slow update 😔😔😔
YOU ARE READING
Bully (complete)
FanfictionKim seungra (reader) kerap dibuli oleh rap monster/kim namjoon. namjoon ni pelik bagi suengra. Sekejap baik & sekejap x. Seungra sangat takut dengan namjoon walaupon kadang2 namjoon ckp dengan dia, dia akan balas balik dengan menulis di atas kertas...