Odkedy mi Tony rozprával o Jacobovom zvláštnom správaní voči mne dostala som malú iskierku nádeje.Ak ku mne naozaj niečo cíti chcem o tom vedieť.Aj keď neviem čo ma bude tešiť viac keď to bude pravda alebo nie.Myslím, že dve moje ja sa určite nezhodnú.Jedno spojené so srdcom verí, že to je pravda a ľúbi Jacoba viac ako čokoľvek na svete.To druhé súhlasí s rozumom a vie, že sa mám od neho držať čo najďalej.Potom všetkom čo som s ním ale prežila chcem vedieť pravdu.Musím vedieť či ku mne cíti to čo ja k nemu.Aj za cenu zlomeného srdca a mnoho preplakaných sĺz.Dnes sa v ňom pokúsim vyvolať žiarlivosť.
"Ruby ja si nemám čo obliecť."poviem zúfalo do mobilu a posadím sa na kraj postele.
"Predsa niečo musíš mať.Už nie je čas na nákupy."povzbudí ma ale zbytočne.
"Nikdy som nebola v nočnom klube Ruby."som vážne zúfalá.
Chvíľu nepočuť nič.Neskôr si len povzdýchne.
"Dobre.Mám nápad.Donesiem ti nejaké svoje šaty.Mali by ti byť dobré sme približne rovnakej postavy.Prídem do hodiny a vychystáme sa spoločne, ok?"
"Och ty si úžasná.Čakám ťa."
"Ja viem, viem som úžasná.Ahoj."zasmeje sa a zruší hovor.Mobil hodím niekam za seba na posteľ.Následne sa za ním hodím tiež.
❄❄❄
"Tak máš ich?"pýtam sa nedočkavo keď už sme v súkromí mojej izby.
"Jasné."prikývne a vytiahne tie najkrajšie šaty aké by som si dokázala predstaviť.Sú jednoduché čo ja viem oceniť.Nerada vyčnievam z davu čo sa o Ruby povedať nedá.
"Sú dokonalé, Ruby."vydýchnem a začnem si ich obzerať v rukách potom ich ale položím na posteľ.
"Mám pre teba ešte niečo.Dostalo sa ku mne, že máš o týždeň narodeniny a ja ti to jednoducho musím dať teraz."s veselým úsmevom vytiahne malú krabičku bordovej farby a podá mi ju.
"To si nemusela."usmejem sa a otvorím krabičku.Skrýva sa v nej zlatá retiazka s príveskom v tvare kotvy.
"Ale musela.Keď som ju videla hneď som vedela komu bude dokonalo pasovať na krk."ukáže na mňa prstom a vytiahne z tašky tentokrát svoje šaty.Ona na seba proste rada púta pozornosť.
Ruby ma namaľuje a natočí mi vlasy do objemných vĺn.Svoje vlasy si len vyžehlí a to je všetko.Má dokonalé vlasy takže sa s nimi nemusí dlho hrať a aj tak vyzerajú skvelo.
Nechcela som sa maľovať veľmi.Preto mi naniesla len jemnú vrstvu make-upu a špirálu na mihalnice.Ešte mi pretrela pery slabo červeným rúžom.Nič viac.Aj to bola ale obrovská zmena oproti bežnému dňu.Ruby bola namaľovaná o čosi viac ako ja.Použila aj čiernu klasickú linku a ceruzku na oči rovnakej farby.
❄❄❄
Hudba v klube hraje na najvyššej hlasitosti.Na okolo ľudia tancujú alebo pijú.Len zriedka uvidím niekoho sedieť a len tak sa rozprávať.Ruby ma potiahne k baru kde nás čáka už aj Tony.
"Ahoj!"zakričíme na neho spoločne aby nás cez ten hluk vôbec počul.
"Ahojte!"tiež zakričí a jeho pery ozdobí široký úsmev.
"Ako vieš, že tu bude?"zakričím svoju otázku blízko Rubynho ucha.
"Oslavuje šestnástku."vysvetlí mi a rukou naznačí aby sme išli tancovať.Trochu neisto prikývnem a vyberieme sa všetci traja k ostatným na parkete.Niekoľko minút tancujeme spolu.Potom k nám ale príde neznámy chlapec a Ruby si vezme so sebou.Tony si to ani nevšimne a priblíži sa ku mne o niekoľko centimetrov bližšie.Nenápadne sa poobzerám či niekde nezbadám aj Jacoba.Srdce mi vynechá niekoľko úderov keď ho nájdem pri bare.Ležérne sa opiera o bar a očami akoby sa snažil prepáliť Tonyho.Na pery sa mi vkradne škodoradostný úsmev a obtočím si ruky okolo Tonyho krku.Venujem mu žmurknutie čo Jacob určite vníma ako flirt.To je ale hlúposť.Tony je o všetkom inofmovaný viac ako dosť.Toto malé nevinné žmurknutie mu len dáva signál, že nás Jacob pozoruje.
Jemne prikývne hlavou a rukami pevne obíjme môj pás.Pritiahne si ma ešte bližšie a dýchne mi na ucho pričom zašepká:
"Z jeho pohľadu to musí vyzerať."uchechtne sa.
Odtiahne sa a venuje mi priateľský úsmev.Naďalej sa hýbeme v rytme hudby až pokiaľ mi oči nepadnú znova k Jacobovi.Náhle zamrznem na mieste a dych sa mi zasekne niekde v hrdle.Mieri si to rovno k nám s nečitateľným kamenným výrazom v tvári.Úprimne?Naháňa mi strach.Nemám ani najmenšie tušenie čo od neho môžem čakať.
Tony si všimne môjho divného správania takmer okamžite.Nemusím mu nič naznačovať aby zistil o čo ide.Otočí sa smerom odkiaľ si k nám Jacob razí cestu pomedzi ľudí.Nemo obaja sledujeme jeho postavu až pokiaľ nepríde k nám.
Čakám úplne čokoľvek.Krik,výsmech aj ignoráciu len nie to čo spraví.Rukou odtiahne za rameno Tonyho ďalej odo mňa a postaví sa predo mňa.Je tvárou, tak blízko tej mojej, že stačí len pár centimetrov a naše pery sa dotknú.
Srdce mi začne byť dvakrát rýchlejšie z jeho blízkosti a moje dýchanie začne zaostávať.Niesom schopná jediného pohybu či slova.A už vôbec nedokážem odtrhnúť svoje oči od jeho.Nič nepovie len náhle zmaže vzdialenosť medzi našimi perami a drsne ich spojí.Jednou rukou vkĺzne do mojích vlasov a druhou spočinie na mojom líci.Drsne a majetnícky sa zmocňuje mojich pier a ja spolupracujem oplácam mu každý dotyk, bozk aj jemné zakúsnutie.Pravú ruku mu položím na rameno a ľavú na chrbát medzi lopatky.Naše pery sa v dokonalom súlade pohybujú a mňa posadne dokonalá eufória.Prejde mi letmo zubami po spodnej pere a ja pootvotím ústa a pustím ho dnu.Svojím jazykom vyhľadá ten môj a ja začnem neskúsene kopírovať jeho pohyby.
Všetko sa mi to zdá ako krásný sen a nič viac.Cítim sa tak ako ešte nikdy milovaná a potrebná.Jednoducho dokonalo.A toto bol vážne len sen...
Žartujem.... :D
Fú úprimne?Nemali sa pobozkať aspoň nie v tejto časti.Ale hlava vraví jedno a prsty píšu druhé :DÁno viem s časťou pekne meškám ale...nemohla som sa k tomu dokopať.Až po prečítaní vašich komentároch som bola natoľko motivovaná, že som hneď začala písať.
Takže patrí vám big very big ďakujem. :) :3
✴Vaša Lully✴
YOU ARE READING
Donútil ma znova žiť
Teen FictionPrológ Lisa má pätnásť. Je ako každé normálne dievča. Vysoká, chudá s blonďavými dlhými vlasmi a zelenými očami. Pravdou však je že je iná ako ostatné. Lisa už tri roky nerozpráva. Od smrti jej mladšej sestry Angy ju nikto nepresvedčil prehovoriť j...