~17~

336 10 0
                                    

Ma reggel úgy döntöttem, hogy Emmával megyek suliba, úgyhogy már korán elémentem. Az ajtójuk elött várakoztam mikor nyílt az ajtó. Emma lépett ki rajta és eléggé meglepődött.

- Gondoltam elédjövök.-vontam meg a vállam

Lassan elbotorkáltunk a suliig. Pont csengőre értünk be. Csabi a padján ült és Olivérrel beszélgetett. Mikor a tanár odatalált a termünkhöz, mindenki elcsendesedett. Kezdődhetett a fizika.

Szünetben Emmával beszélgettem mikor Blanka botorkált oda hozzánk. Sárgás-fehéres szoknyát hordott egy kávé színű övvel. Testre simuló, fehér rövidujjú pólót hordott amin egy napraforgó volt. A nyakláncát és a fülbevalóját is ez a virág díszítette és persze virágos hajpántot viselt a göndör barna haján.

-Kértek gumimacit? - kérdezte és elénk tartotta a csomagot.

-Persze! -válaszoltuk Emmával.

Én elvettem egy zöldet (az a kedvencem) Emma pedig nemes egyszerűséggel belemarkolt. Oké, így is lehet csinálni...

-Hé, Em! Gyere má egy picit!- mondta Andris

- Megyeek!- kiabálta Emma

- Amugy- kezdtem, mert láttam, hogy virág eléggé tétlenül áll mellettem- király a szerkód!

- Köszi! - Igazította meg zavartan a hajpántját

- Ááá!- sikított fel rémülten Emma és lezuhant Andris padjáról.

Gyorsan odaszaladtam és felsegítettem a földről. Andris csak röhögött miközben a székén hintázott. Ennek következtében ő is felborult a székkel együtt. Ettől csak még jobban röhögni kezdett.

- Mi az? Mi történt? -kérdeztem Emmát.

- Andris azt mondta nyuszikat mutat. -mondta még mindig rémülten.

- És nem azt mutatott? -kérdeztem, mert nem nagyon értettem, hogy mi ebben a rémisztő.

-Nem, hanem egy ijesztő arcot...

Egy pillanatra oldalra néztem és Andris az arcomba nyomta a telójtát amin egy horrorfilm szereplője volt.

- Basszus, vidd ezt innen! -toltam el magamtól.

- Muti! - Jött oda hozzánk Blanka aki a jelek szerint nem hallotta, hogy mi volt van a képen, csak azt látta, hogy valamit nagyon nézünk. Andris örömmel tolta Blanka elé a telót. Teljesen feldobódott attól, hogy a viccét háromszor is elsütheti.

- Jujj, ez de ijesztő!- kiáltott fel Blanka

- Nyugi van tündérlány!-mondta Norbi, Blanka pedig csak megvonta a vállát a különös megszólításon.

Hm... Tündérlány? Nekem tetszik!

Szeptember 14. Szerda

Csak barátok...Where stories live. Discover now