~23~

293 14 1
                                    

Elég hamar vége lett az egy hetes szünetnek. Egész végig csak tanultam, tanultam és a változatosság kedvéért tanultam. Hurrá! Éljen a gimi!

Ma reggel mikor kiléptem az ajtón, olyan hideg volt, hogy visszakellett mennem egy vastagabb pulcsiért. Hát igen, közeledik a tél.

A suliba érve rájöttem, hogy tesivel kezdünk úgyhogy lementem az öltözőbe.

-Mit csinálunk ma?-kérdeztem a lányokat

-Iskola kört futunk... mint minden hétfő reggel!-válaszolta Kitti. Hmm... nem volt szemét! Szemmel kell tartanom.

-Kösz!- válaszoltam és gyorsan átöltöztem.

Utálom a tesit, a tesi órát és a tesi tanárt. Sosem tudok futni egy iskola kört! Ilyen boldog gondolatokkal kezdtem a tesit. Brr... kiráz a hideg ettől az órától.

A mi tesi tanárunk férfi és nincsenek elosztva a lányok és a fiúk az órán, nem úgy mint más iskolákban.

Kimentünk az iskola kapuján és készen álltunk arra, hogy elkezdjünk futni a gimi körul. Oké, csak három kör, nem vészes. Mondogattam magamban. Amúgy ez csak bíztatás volt, az első kör után már nem szoktam bírni. A tanár belefújt a sípba, mi pedig elkezdtünk futni. Csabi mellettem futott.

- Hé, Bia!- fogta meg a karom

- Mi van?- álltam meg mellette.

Az osztálytársaink elhaladtak mellettünk, végül már csak mi maradtunk. Igazából örültem, hogy a tíz méter futás után lepihenhetek.

- Gyere!- húzott maga után.

Bemászott a kerítésen.

- Mit akarsz csinálni?- kérdeztem

- Nézd! -mutatott a suli épületére -átvágunk a suli mögött. Levágjuk az utat és így sokkal kevesebbet kell futnunk.

- Oké!- másztam át a kerítésen -amúgy te bírod a három sulikört. Miért csinálod ezt velem? - kérdeztem

- Mert te nem bírod a három kört. Így gondoltam, levághatnánk az utat- vonta meg a vállát.

- Le fogunk bukni! -mondtam

- Á, dehogy!

És így csináltuk ezt három körön keresztük. És megkaptuk a tesi ötöst. Totál megérte az biztos.

Hazafele Csabival sétáltam a buszmegálló fele. Most kezdtem megérezni, hogy eléggé hideg van. Brr...

Szeptember 26. Hétfő

Csak barátok...Where stories live. Discover now