~20~

321 11 0
                                    

Na ja. Eléggé érdekes volt ez a nap. Mikor beértem a suliba, megtorpantam az aulában. Mindenkin rövid gatya és fehér póló van. Szóval most vagy mindenki pizsomában jött suliba, vagy pedig halucinálok. Nem szabad ilyen korán kelni!

Ahogy felmentem a lépcsőn beleütköztem Geribe. Legalább rajta nem volt pizsi.

- Hallod, Bia! Mér' van mindenki fehérbe'?

- Pasz- válaszoltam

- Valamiből nagyon kimaradtunk-mondta

-Ja!

Míg Gerivel beszéltem, kiélveztem, hogy minden lány féltékeny pillantásokat vet rám. Na igen, Geri a suli egyik legmenőbb sráca. Minden lány szerelmesen pillant felé. Ez annak köszönhető, hogy Geri, partiarc, minden balhéban benne van, szuperlaza és kiváló humorérzékkel áldotta meg az ég.

Bementünk a terembe és örömmel vettem tudomásul, hogy az osztályunk normális ruhában van.

- Mi ez itt? -jött be a terembe Olivér és Emma- mindenki fehérben van- mondta Olivér

- Észre vetted?-kérdezte gúnyosan Ákos

- Lenyugodnál?-kérdezte ugyanolyan hangsúlyban Olivér. Valyon ezek miért utálják egymást?

- Baj van!- jött be Csabi a terembe-Megkérdeztem egy végzős fiutól, hogy mi ez az öltözék minden diákon és azt mondta, hogy ma sport nap van! Egész nap csapatverseny lesz!

- Mi??? Neee! -mondtam kétségbe esve

- És erről mért nem kaptunk tájékoztatást az ofőtől?- kérdezte Olivér

- Hallod én kinyírom ezt az embert!-mondta Norbi és kirohant a teremből.

- Akkor most mit csináljunk? Nincs ma tesink, nincs nálunk a tesi cuccunk. -monda Emma kétségbeesetten.

- Neee! Nem futhatok tűsarkúban!!! -Nyivákolt Réka

- Így jár aki divatozik!- vágott vissza Csabi jogosan

A három lány csak dühösen motyogott valami és azt mondogatták, hogy inkább meghalnak mint, hogy tűsarkúban fussanak.

- De ez tök gáz, nem fogok ilyen cuccban sportolni!-mutattam az irtókényelmetlen farmeremre.

Pillanatokon belül mindenki elkezdett kiabálni. A fiúk azt magyarázták, hogy nem fognak ők órákig futni egy hülye verseny miatt, a lányok pedig azon nyavajogtak, hogy hogyan fognak mozogni farmerben, tűsarkúban és szoknyában. Csak Ákos ült nyugodtan a helyén és gúnyos vigyorra húzta a száját.

- Az a jó-kezdte és mindenki elhalkult és felé fordult- hogy én sportoló vagyok és kibirom a futást. Na meg persze hoztam magammal tesi cuccot...

- Te tudtál róla?-kérdezte Blanka sértetten

- Ja, egy tizedikes mondta a hét elején- válaszolta flegmán

- Mér' nem mondtad el?-kérdezte Blanka és lebiggyesztette a száját. Ő nem bírja ha valaki szemét.

- Kellett volna?-kérdezte tettetett ijetséggel- sajnos most szoknyában kell sportolnod virágszál- tette hozzá.

- Hogy te mekkora egy ********* **** vagy!-mondta Olivér idegesen

Ákos hirtelen felállt és egészen közel lépett Olivérhez és farkasszemet néztek. Mindenki visszafolytott lélegzettel várta, hogy most mi lesz.

- Mond mégegyszer!-mondta nyugodt hangon Ákos, de látszott rajta, hogy bármelyik percben robban.

- Olivér, hagyd!-suttogta Emma

Nem volt értelme. Tudtam, hogy ezt Olivér nem fogja hagyni.

- Te egy nagy ********* **** vagy! -ismételte meg Olivér. Behunytam a szemem egy pillanatra és vártam mi lesz.

Ákos egy hatalmasat vert Olivér arcába. Szegény fiú a földre esett és tiszta vér volt a feje. A szám elé kaptam a kezem. Csabi és Emma odaszalad és megnézte, hogy hogy van Olivér. Az orrából folyamatosan folyt a vér. Blanka adott is neki egy csomag zsepkendőt. Ákos elégedetten visszament a padjához és nyugodtan leült a székére.

- Barom!- kiabálta Réka. Most az egyszer mindenki egyet értett vele.

Szóval pénteken, az első óra elött így vártuk az ofőt. Egy dühöngő osztályjal, egy elégedett barommal, egy síró Emmával és Egy véres Olivérrel. Mint egy "átlagos" pénteki napon. Pff.

Szeptember 16. Péntek

Csak barátok...Where stories live. Discover now