~25~

292 14 0
                                    

Reggel egy kis változás történt ahogy a suliba értem. Most nem a három lány ült pletyizve az egyik asztalnál. Rékát és Kittit a folyosón láttam néhány a-s és tizedikes társaságában. Viki pedig Andrisékkal beszélgetett egy asztalnál. Észrevettem, hogy mostanra Viki megváltozott. Igen, felöltözött (végre) Most a szokásos mély dekoltázsú haspóló helyett fekete rövidujjút húzott amire ez van írva: I hate you! Húha, valami azt súgja, hogy nem fog kibékülni Rékával.

Tudom, ez az egész kicsit zavaros, hogy ki kivel van szünetben stb. Úgyhogy elmagyarázom. Vagyunk ugye mi (én, Olivér, Csabi, Emma) mi így négyen félig a menők közé tartozunk. Úgy keltjük fel legtöbbször a diákok érdeklődését, hogy nem mindennapi a stílusunk és nem vagyunk egymás klónjai. Néha közénk szokott csapótni Blanka aki legtöbbször inkább a székén ül és nyalókát eszik. Ő ezzel köti le magát. Most jönnek a "cicababák" igen, Rékáról és Kittiről beszélek, akik közé most fiúk és tizedikesek is társultsk. Kétségkívül ez a sznobok köre. Most jönnek a "menő fiúk. Ők Andris és Geri. Hozzájuk csapódott Viki aki így a "haveruk" lett. Majd ottvan Bálint és Norbi. Ők kétség kívül a "rosszfiúk" nem törődnek senkivel és semmivel. És végül Ákos, aki kízárólag csak szemét végzősökkel haverkodik. Néha azon gondolkodok, hogy kik lesznek a haverjai ha majd ő lesz a szemét végzős... És asszem ezzel végeztem is.

Hupsz! Kihagytam két embert! Dávidot és Mátét. Tényleg ezer bocs, de... ők beleolvadnak a környezetbe. Tisztára furik. Nem csinálnak semmit, nem mondanak semmit... színte láthatatlanok. Na szóval kezdjük Dáviddal. Nos, Dávid ... húha ... Dávid nagyon ... najó, nem tudok róla semmit. Ez ciki. Jöjjön akkor Máté. Annyit tudok róla, hogy szereti az informatikát és a programozást. Ezt onnan veszem, hogy infó órán tágra nyílt szemekkel figyeli a tanárt és úgy néz mint hamupipőke a szőke hercegre. Na, de ez így nem jó. Az mégis hogy lehet, hogy nem tudok semmit Dávidról? Ezt orvosolni kell!

Szeptember 28. Szerda

Csak barátok...Où les histoires vivent. Découvrez maintenant