~22~

310 12 3
                                    

- Rendben, gyerekek! Olivér már jobban van, mehetünk az udvarra!

- Biztos, hogy nem!- kiáltotta Viki.

- Tessék?-kerekedett el az ofő szeme

- Nem fogok tűsarkúban ugrálni össze-vissza!

- Maga miatt nem tudtunk erről az egészről, nem kényszeríthet minket arra, hogy ÍGY-mutattam a ruhámra- tesizzünk

- Igaza van!-mondta Csabi!

- Jólvan, kilenc bé! Most azonnal mindenki lemegy a focipályára, vagy az egész osztálynak beírok egy osztályfőnökit!-ordította. Szerintem Dávid arcát összeköpködte. Mivel nekünk ez az egész nem ér annyit, így lebotorkáltunk a focipályára. Már minden osztály kettes sorban volt. Az érkezésünkre mindenki azt mondogatta, hogy "na végre!" Néhányan még tapsoltak is nekünk. Kicsit sem volt kínos...

Beálltunk kettes sorba ahol már Ákos áldogált. Kezdődhetett a csapatverseny. Nem akartunk nyerni, vagy dobogós helyet elérni. Csak túl akartuk élni!!!

Az első feladat váltófutás volt. Amíg én a gatyámat igazítgattam, addig a három divatdiktátor levette a tűsarkúját. Úgy látszik ők mesztelen láb fognak rohanni.

- Csapat megbeszélés!-kiáltotta Csabi

Mindannyian odamentük

- Na szóval... A stratégia az, hogy senki se eröltesse meg magát! Nem ér annyit ez a baromság! Oké?

- Oké! -kiáltottuk

- Na ne hülyülj!- kezdte Ákos

- Hidd el, nem hülyülök!-röhögte Csabi

És elkezdődött a futás. Az eleje elég jól ment. (Ákos futott elsőnek) Majd jött Andris aki átvette a botot, de nem kezdett el futni. Várt egy kivsit, hogy Ákost cukkolja, majd elindult. Utána jött Bianka aki az elején normálisan futott, de amikor észrevette, hogy már úgyis az utolsó lesz, megvonta a vállát és egészen a célig sétált. Ákos felrobbant a dühtől. Öröm volt nézni. Úgy látszik, hogy ő egy "Nyerni akarok!!!" típus. Ez van!

És ez ment egész végig. A hatodik játék után pedig kikészültünk. Én egész végig a gatyámat tépkezdtem magamon és alig vártam, hogy otthon levehessem (esetleg elégessem) A fiúk Ákossal veszekedtek (Mrs. ******* kiakadt azon, hogy elhülyéskedjük a versenyt) Réka, Kitti és Viki pedig a bokáját maszírozta. És szerintem nem mondok újat azzal, hogy az utolsó helyen kezdtük az utolsó játékot.

Az utolsóban egy vödörből kellett vizet merni egy kisebb vödörbe, majd elvinni egy másik vödörig. A játékra Olivér, Emma, Máté és persze Ákos jelentkezett. Egymásnak kellett adogatni a vödröket.

A játék kezdetekor, mindenki őrülten kezdte adogatni a vödröket. Mi csak nyugottan adtuk egymásnak.

- Add már!-kiáltott Ákos Olivérre

- Nyugodj már le! Ez csak egy ********* verseny

Ákos ezért a beszólásért meglökte Olivért

- Oké, én ezt nem bírom!-tette fel a kezét Olivér és a vödör vizet amit éppen Emmától kapott, egyszerűen Ákos fejére borította és kiment a pályáról.

Én csak röhögtem. Annyira égett szegény gyerek, hogy már kezdtem sajnálni! De azért az ofőnk fejére is kellett volna egy vödörrel...

Szeptember 16. Péntek

Csak barátok...Where stories live. Discover now