~1~

1K 28 0
                                    

Új suli, régi barát. Most kezdem a 9-et a gimiben és a haverom (Csabi) elhatározta, hogy egy gimibe akar járni velem, állítása szerint azért, hogy "több ideje legyen engem szívatni" Na persze, persze. Egy napot se bírna ki a hülyeségeim nélkül.

Az egész nyári szünetet együtt töltöttük. Röviden annyit a nyaramról, hogy egész nap csak a hülye Xboxot nyomattuk, lassan már az ujjaimat is alig tudtam mozgatni, annyira beállt a játékra. Na de azért jó gyerekekhez híven néha kimentünk a szabadba is és "szívtunk egy kis friss levegőt" ahogy a nagyi mondaná. Elmentünk fagyizni, moziba és lógtunk Csabi haverjaival is. Tudniillik én nem vagyok az a csajszi akinek számtalan "barinője" van, én inkább fiúkkal szoktam lógni, ez magyarázza azt, hogy csak Csabi és a haverjai vannak a barátaim listáján.

Na,de hogy képben legyetek, röviden rólam és Csabiról annyit kell tudni, hogy jómagamat Biankának hívnak. Csabival elmúltunk 14 évesek. Hosszú barna hajam van és deszkázom. Csabi pedig az a tipikus csajozós fiú, persze sosincs igazi kapcsolata. Rövid barna haja van és ő is deszkázik.

Akik látnak minket általában arra gondolnak, hogy "hmm... vajon Csabi és Bianka... De itt félbe is szakítanám mindenki gondolatmenetét. Nem járok Csabival és nem is fogok. Ami érzek Csabi iránt az puszta barátság.

Csak barátok...Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon