אלרוי: היי אחים שלי או אחיות (?) לא בעצם לא כוסעמק יש לי רק אחות אחת. אלינוי שלי. אוצר יקר. שומר עליה כמו שאני שומר על השרשרת מגן דוד שקיבלתי ליום הולדת 16. עברו שנתיים מאז. הספקתי לעשות הרבה דברים, מכל הסוגים. כן, כן בדיוק מה שעובר לכם בראש. רגע! לא, לא זה התכוונתי, כאילו גם לזה אבל לא רק. אני חתיך. אני מודע לזה. חולה על זה שבנות מדברות על צבע העיניים שלי. כאילו ברור שאני מודע לזה שהן מושלמות אבל אני גבר. אני אוהב שמעלים לי את האגו, תמיד.אלינוי: אני אלינוי. אחות של אלרוי. הצילוו אח שלי ערס. מה זה ערס? שלא מהעולם הזה. מהערסים הכבדים. שעושים חמולות (או ישיבות איך שנוח לכם- הערת כותבת) בכל רגע שניתן להם. נרגילות, אלכוהול ומזרחית נכללים בכולן אחרת מה חמולה בזה?
להגיד את האמת.. התחלתי להתרגל לכל הזוועות שאוזני נחשפות בפני הן כמעט בכל פעם שהוא מביא את החברים שלו הביתה. "אלינוי!" סליחה, סליחה האחים שלו.
אני בת 17, קטנה מאלרוי בשנה. האח המטומטם הזה מחפש לי שידוך. אני רק בת 17!! ילדות נלקחת ממני. זה לא פייר.אביב: אלרוי הוא אח. אח בלבלב, אח בנשמה, גם בתשיעית. לא, רגע. בעצם רק לחתול יש תשע נשמות נכון? לא משנה. הוא אח. ממ מה אני עוד יספר לכם.. וואי וואי איך מתאים לי בקבוק בירה עכשיו. אני בן 18 וחצי. אני מבקש להדגיש את זה. מובן?! בואו נעשה את זה שוב. אני בן 18 וחצי. יופי ככה אני אוהב אתכם. אני גבוה. וחתיך. עם קוביות. כי אני מתאמן. כדורגל זאת אהבת חיי. אם יגידו לי כדורגל או סטייק ברור שאני יבחר כדורגל. אמרתי לכם שאני מכור?! אבל וואלה, גאה. אני מכור גאה וכל מי שלא טוב לו יום טוב לו. ככה אמרה עדן אברג'יל מלכת חיי. "ערס" אני?? "בואנה אלינוי שתקי שאני לא אצא עלייך. לכי לג'סטין ביבר שלך" אני עצבני עכשיו. "הולכת דונט ווארי" לא דואג נשמה לא דואג. אני יודע אנגלית כמה מפתיע. חה חה. לא מצחיק. טוב די כוסעמק אין לי עוד מה להגיד. הלכתי לסיגריה כל המעוניין מוזמן.
בת-חן: הבסטי של אלינוי. היא לא יכולה בלעדי. "לא הגזמת בכלל כפרה", "שקט, שקט את" אני בת 17 גם כן. אוהבת מסיבות. בנים. בעיקר את החתיכים עם האופי המושלם ביניהם. עושה מה שבאלי. גאה במי שאני. יש לי עיניים חומות ויודעים מה? אני אוהבת אותן. הן מהממות בעיניי. יש לי שיער כהה וגוף נורמאלי. אני אוהבת את עצמי. לקח לי הרבה זמן ללמוד להגיד את המשפט הזה מכל הלב. אבל הנה, הצלחתי. הכל אפשרי.
~~~~
זאת הייתה ההקדמה. בהמשך יצטרפו עוד דמויות והכל יהפוך להרבה יותר מובן אז איך אלינוי אמרה "דונט ווארי" מקווה שאהבתן.תכתבו לי מה אתן חושבות על זה כדי שאוכל לדעת עם להמשיך וזהו
#חפירהעלההתחלהמי הדמות המועדפת עליכן לבינתיים?
YOU ARE READING
סיפור ערסים- לראשונה בחיי
Teen Fiction~מקום 1 ב-TEEN FICTION 9.4.2017~ אלינוי היא בת 17. אוהבת ליהנות ולצאת למסיבות יחד עם חברתה בת-חן. לא מחפשת חבר או כמו שהיא אוהבת לומר ''מנצלת את הילדות עד הסוף'' אלרוי הוא בן 18. אחיה של אלינוי. ערס כמובן. שומר על אחותו אך מנסה למצוא לה שידוך בטענ...