פרק 24-

1.6K 102 22
                                    

*סליחה אם יש שגיאות אין לי זמן לעבור על זה*
~~~~

"שלום יפה שלי" עומר פתח את דלת ביתו ואני נכנסתי בחשש. בפעם האחרונה שהייתי פה, פגשתי את הערס שאלרוי שידך לי.

"היי" אמרתי לו מתיישבת לידו במיטה.
"התגעגעת אה?" עומר שאל בקריצה ואני צחקתי. "שתוק" אמרתי לו, "משעמם לי" המשכתי. מה את רוצה שנעשה?" הוא שאל ואני הנדתי את ראשי באי ידיעה. "מה עושים במצבים כאלה?" שאלתי והוא חייך אלי חיוך שובב. "ממש לא! תשכח מזה דביל" סירבתי במהירות למחשבות השובבות שלו.

"תנשקי אותי" לפתע עומר ביקש בתמימות. "לנשק אותך?" שאלתי באי הבנה. למה שהוא ירצה שאני אנשק אותו? פתאום ככה באמצע החיים. "כן, את לא רוצה?" הוא שאל ואני הסמקתי, אני לא רגילה למצבים כאלה וזה פשוט מביך. "טוב לא צריך" הוא התבאס ואני הרגשתי שאיכזבתי אותו. "זה לא אתה אני פשוט.. זה מביך אוקי?" התוודתי מכסה את פני.

עומר הסיר את ידי מפניי ונישק אותי. "ילדה טובה את, אה?" הוא שאל הורס את כל הרגע. "ילד רע אתה, אה?" שאלתי בחזרה וגלגלנו עיניים.

באיזה שהוא שלב הנחתי את ראשי על חזהו והתעסקתי בטלפון שלי והוא בשלו. במשך שעות ישבנו ככה חבוקים זה בזה ומתעסקים בעיניינים שלנו.

הנחתי את הטלפון שלי בצד והסתכלתי יחד עם עוצר בטלפון שלו, הוא בדיוק דפדף באינסטגרם. 

כל תמונה שעבר הייתה מישהי אחרת, רובן היו כוסיות שלבושות בכמעט כלום והוא עשה לנו לייק ומדי פעם גם הגיב. הרגשתי צביטה קטנה בבטן כשהוא הגיע לאחת מהשונות בשכבה והגיב לה 'נסיכה שלי את'

הזזתי את ראשי מהחזה שלו בשלב שבו התחלתי להרגיש לא בנוח. הוא המשיך בעיסוקיו ולאחר כמה דקות כיבה את מסך הטלפון שלו והסתכל עלי.

הרגשתי לא בנוח מהמבטים שלו אז לקחתי את הטלפון שלי והתכתבתי עם חברות.

"אלינוי רוצה משהו לאכול או לשתות?" הוא שאל בנימוס, אני לא מבינה כל התגובות שהוא כתב כרגע מרגישים לו בסדר?
אם אני אכתוב למישהו שהוא נסיך שלי עומר היה כועס. ולכל החלטתי לשחק קצת.

"לא" עניתי בייבוש. "אוקיי" הוא ענה והסתכל לי בטלפון לראות מה אני עושה. דפדפתי קצת באינסטגרם. נכנסתי לאקספלור, והתעלמתי מעומר. "משעמם לי" הוא אמר. "תעסיק את עצמך" אמרתי לו. "מה יש לך" הוא שאל באי הבנה. "כלום" החזרתי. עצרתי על תמונה של בחור חתיך, בלי חולצה וקוביות. "וואו" פלטתי בטעות. "מה ראית?" עומר שאל בסקרנות והסתכל לי בטלפון. "מי זה?" הוא שאל. "סתם מישהו. אבל תראה איזה קוביות. פאק" אמרתי, הוא היה חתיך. ממש חתיך. "תפסיקי" הוא ביקש. "למה?" שאלתי בתמימות. עומר קנאי, אפילו יותר ממני. "כי את שלי, ועכשיו תחזירי את הראש שלך לאיפה שהוא היה מקודם שלא תחשבי שלא הרגשתי שהזזת אותו" הוא אמר ואני גלגלתי עיניים.

"נוח לי יותר ככה" סירבתי לדבריו ונכנסתי לחשבון של הבחור הזה. "טוב אני הולך לשתות חכי פה" עומר אמר ויצא מחדרו. אני יודעת שהעובדה שזה מגעיל שאני עושה סטוקינג לבחור כשיש לי את עומר. אבל המחשבה על התגובות שכתב לבנות האלה מעצבנת אותי. מילא שיכתטב להן יפות, אבל נסיכות? ועוד שלו? מה קורה פה?

עומר נכנס לחדר ואני המשכתי לדפדף בעמוד של הבחור, חייבת לציין שהוא די חמוד,
"מה זה?" עומר שאל בעצבים. "אה?" לא הבנתי. "את עדיין בוהה במזדיין הזה?!" הוא שאל ואני הנהנתי. "מה אני לא מספיק טוב בשבילך?" הוא שאל ואני שיניתי את הבעתי. "מה אני לא מספיק טובה בשבילך?" החזרתי לו. "את הכל בשבילי" הוא אמר ואני התעצבנתי. "אז מי אלה כל הנסיכות שלך? אה?" שאלתי בכעס. "ידידות" ענה בתמימות. "אז גם לי יש ידידים" אמרתי בשילוב ידיים.

"תיזהרי, אני יודע בדיוק מה ידידים רוצים" הוא אמר ואני פקחתי את עיניי מופתעת. "יש משהו מיוחד שאתה רוצה מידידות שלך?!" הכשלתי אותו. "לא עכשיו" הוא ענה. "לא עכשיו?! למה מחר אתה תרצה אותו?!" רציתי לקום וללכת. "לא התכוונתי לזה ככה..!" הוא אמר ואני יצאתי מחדרו. "עזוב אותי עומר. ציפיתי ממך ליותר" אמרתי יורדת במדרגות. "אני נשבע לך שלא התכוונתי לזה ככה!" הוא אמר ואני לקחתי את תיקי. "לא אכפת לי. לך לנסיכות שלך, בטח יש להן הרבה לתת לך. הרבה יותר ממה שאני מסוגלת" אמרתי ופתחתי את דלת ביתו יוצאת החוצה.

"אינעל העולם!" שמעתי אותו צועק. הוא טרק את דלת ביתו ורץ אחרי תופס בידי וקולע אותי מולו. "מה את עושה סיפור מתגובה מזורגגת?! את רצינית? זה כולה תגובה ואם כל כך רע לך אז אני גם אמחק אותה!" עומר צעק עלי. "דבר ראשון שלא תעיז לצעוק עלי. ודבר שני תשחרר אותי עכשיו לפני שתקבל איזה אחת לביצים" אמרתי באיום. ניסיתי להסתיר את העובדה שמתתי לבכות. המחשבה על עומר רוצה משהו מיני מהידידות שלו בזמן שהוא נמצא בזוגיות איתי, מגעילה אותי בכל צורה אפשרית.

"מה עובר עליך?" הוא שאל הפעם בטון רגוע יותר. "מה עובר עליך! אני בחיים לא חשבתי על ידידים שלי בקטע מיני, במיוחד לא כשאני איתך!" עניתי. "גם אני לא", "לא בכל הזמן הזה שהייתי איתך.." הוא התוודה. "איכס תפסיק עם זה" קינאתי בטירוף ושנאתי את ההרגשה הזאת.

השתחררתי מזרועותיו של עומר ממשיכה ללכת לכיוון ביתי. זה נגמר בנינו. שילך לאחת מהנסיכות שלו, בטוח היא תשמח לספק אותו בדרך שהוא חשב עליה.

~~~~
מצטערת שוב על קצב העלת הפרקים, באמת שאני משתדלת להעלות כמה שיותר מהר ובמקביל למצוא עלילה מעניינת.

הפרקים שעלו בזמן האחרון הם בשביל מה שהולך לבוא. אני באמת משתדלת שזה לא יהיה סיפור נדוש ❤

פורים שמח!👸💕💕

סיפור ערסים- לראשונה בחייWhere stories live. Discover now