פרק 7-

2.2K 140 5
                                    

פליס לכו לקרוא את הסיפור השני שליייי *מטרה- 12 הצבעות* להצביע זה חינם אז תתפרעו 😜
~~~~
"אלרוי!" צעקתי הולכת לחדרו. "מה ילדה יפה?" שאל מביט בי. "מה זאת אומרת דייט?" שאלתי. "את הולכת להיפגש עם בחור, הוא יפנק אותך וידאג לך, תסמכי עלי. אני בטוח שיצא מזה משהו" הסביר. "אבל אמרתי לך כבר, אני לא מעוניינת בשום חבר כרגע!" התעצבנתי. "תני לו הזדמנות" אמר. "זה לא שלומי נכון?" שאלתי בחשש והוא צחק קצת. "לא" ענה ואני נשפתי בהקלה. "הוא חתיך?" בבקשה שכןןן. "אני יצא הומו עם תחתוני בוקסר ורדרדים וצמודים עכשיו אבל.." אבל... "כןןןן, הוא כל כך חתיך ומושלם ואומיגאדדד" הוא צעק בקול צפצפני מחקה פרחות מהשכבות שלנו. התחלתי לצחוק והוא קפץ עלי בהתלהבות. "אם אתה אומר, אז אני רגועה" אמרתי לו ויצאתי מחדרו לכיוון החדר שלי.

פתחתי את דלת חדרי ובת-חן הייתה חבוקה בזרועותיו של אביב. ידעתי! הם הביטו בי ויצאו מתנוחתם. "אל תתנו לי להפריע" אמרתי מתקרבת אליהם ומסדרת אותם בתנוחה הקודמת. הבטתי בהם והרגשתי כמו אמא גאה.
לקחתי את הטלפון שלי ויצאתי מהחדר.

אמן שיתנשקו. אמן שיתנשקו. הלכתי עם הטלפון שלי לחדר של אלרוי אולי נצליח להציק לו קצת. פתחתי את הדלת ולעזאזל. "אתם פשוט מזעזעים" צרחתי סוגרת את הדלת במהירות ורצה מחוץ לחדר. לקחתי מהשידה בצד דלת הכניסה אוזניות ויצאתי לטייל קצת.

הגעתי לפארק קטן והתיישבתי באחד מהספסלים ממשיכה לשמוע את המוזיקה שלי. לפתע הרגשתי ידיים שמגיעות מאחורי גבי ומוציאות את האוזניות מאוזני (רק אני או שזה צירוף מוזר?-הערת כותבת) "אעאעע" קפצתי נבהלת. ליבי פעם בחוזקה. צחוק נשמע מאחורי. זה עומר והחבורה שלו. אל תתקרבי אליו אלינוי. הוא מחוץ לתחום שלך מילותיו של אחי נכנסו לראשי. התחלתי ללכת. ללכת מהר. להתרחק מהם ובעיקר, מעומר. "היי חכי!" שמעתי את צעדיו מתגברים אחריו והתחלתי לרוץ. מאוחר מידי עומר מהיר יותר ממני ונמצא בכושר הרבה יותר טוב ממני. אני בכלל לא נמצאת בכושר. המילה הזאת מחוץ ללקסיקון שלי. באמת סליחה שאני מעדיפה לטחון צ'יפס בסבבה מאשר לרוץ.. הוא תפס בידי עוצר אותי מניסיונות הריצה הכושלים שלי. "הכל בסדר?" הוא שאל. ובואו ניקח דקת דומיה ליופי האלוהי הזה שעומד מולי.... "תעזוב אותי! אני לא רוצה לדבר איתך" צרחתי עליו. "וזה למה?" שאל. "כי ככה מתחשק לי" אמרתי. "את עושה כל מה שמתחשק לך?" שאל לא משחרר מאחיזתו בידי. "כן" עניתי בפשטות מחכה שישחרר אותי. "אני יכול לעשות גם כל מה שמתחשק לי?" שאל מחרפן אותי אם השאלות המטומטמות האלה. "אתה כבר עושה מה שמתחשק לך. עכשיו תשחרר לי תפאקינג יד!" צעקתי עליו מנערת את ידי אך כל זה לשווא.

עומר החל להתקרב אלי. זאת אומרת יותר מידי להתקרב אלי. ניסיתי להרחיק את ראשי אך אני לא גמישה עד כדי כך. הוא נישק אותי. זה הרגיש קסום אך אני לא יכולה. אלרוי ביקש ממני משהו. ועומר דפוק! התנתקתי ממנו במהירות. "מה נראה לך שאתה עושה?!" שאלתי בעצבנות. "מה שמתחשק לי" ענה בתמימות. שתקתי. התחשק לו לנשק אותי? הרמתי את מבטי אליו ופשוט בהיתי. די לבהות סתומה! מספיק! יש לך דייט בעוד יומיים. עומר מכוער! שקר. "את בוהה" אמר מגחך מעט. כל הכבוד אלינוי. עכשיו העלת לו את האגו. טיפשה. "לא בהיתי בך" אמרתי יוצאת מהבהייה שנקלעתי לתוכה. "אה כן? אז במי בהית?" שאל. בך מטומטם בהיתי בך! "בזבוב שהיה לך ליד האוזן" תירצתי. "הוא הפנה את ראשו הצידה לכיוון שהצבעתי עליו. "לא, לא פה. פה" אמרתי וסטרתי לאוזנו קלות. הוא שיחרר את ידו ממני ואני הסתובבתי והתחלתי לרוץ חזרה הביתה.

הגעתי הביתה פותחת את הדלת ומתנשפת בחוזקה. "איפה היית?!" אלרוי תקף אותי בשאלה. "הלכתי להסתובב בפארק" אמרתי מחסירה כמה פרטים חסרי משמעות עבורו. "למה את מתנשפת כאילו את אחרי ריצה של החיים?" אולי כי אני אחרי ריצה של החיים?? "סתם החלטתי לרוץ קצת היום" אמרתי ואם אלרוי לא היה דביל הוא היה חושב שקרה לי משהו. אבל אלרוי דביל אז הוא הנהן מאשר ונכנס לחדרו.

כשחושבים על זה מעניין מה עם אביב ובת-חן, הם חייבים להתנשק באיזשהו שלב היום...
הלכתי לחדרי נכנסת לתוכו ורואה אותם מתחבקים שנייה לפני נשיקה. אני סתומה!!! "אל תתנו לי להפריע. תמשיכו בשלכם. אני עציץ" אמרתי ויצאתי מהחדר במהירות. שמעתי כמה גיחוכים ברקע ואז הגיעו קולות הנשיקה שהגעילו אותי בטירוף. ואז נזכרתי. הם נמצאים בחדר שלי!! אני ממש לא רוצה שיקרו דברים אסורים בחדר שלי בין חבר של אחי וחברה שלי. פתחתי במהירות את הדלת "מספיק. קאט. יאללה תחפפו הביתה ותמשיכו הכל שם, זוג יונים" אמרתי להם ובת-חן נהייתה עגבנייה. "קדימה לצאת ולהמשיך את העניינים שלכם" אמרתי והם יצאו כשאביב מחבק אותה. זה כזה חמודד!

~~~~
מה אתם אומרים על הזוג החדש דנדש שלנו??

סיפור ערסים- לראשונה בחייWhere stories live. Discover now