לא הגעתן למטרה אבל כבר מלא זמן לא העלתי אז כן.. אני ממש אשמח אם תלכו לקרוא את שאר הסיפורים שלי (אחד כבר גמור אז מה רע?) ועוד דבר אחד. מה אתן חושבות על הסיפור? להמשיך? להפסיק?
~~~~
היום הסתיים והחלטתי לחזור לבד ברגל.. חשבתי לי קצת על הדייט שהולך להיות לי היום, חששות תקפו אותי אבל נשכחו ברגע שעומר הצטרף להליכתי.
"היי" פתח בשיחה. "היי" עניתי לו באדישות. אני יודעת שאסור לי אבל זה באמת כבר לא נעים. "ספרי לי קצת עלייך" ביקש באופן שלא מתאים לא בכלל. אך זרמתי עם זה. "אני אלינוי ואני בת 17" אמרתי לו והוא גלגל את עיניו. "לא משהו שאני לא יודע" אמר אחר כך. "מה אתה רוצה? ביקשת ממני לספר קצת על עצמי אז עשיתי כבקשתך.." אמרתי בצחוק. "אז תספרי לי על עצמך בלי הקצת" אמר. "אין לי מה לספר, תשאל שאלות.." אמרתי. "סדרה אהובה?" שאל. "לא מתה על סדרות" התוודיתי. "סרט אהוב?" המשיך. "סטפ- אפ 5" מכורה לסרט הזה!! "באמת??" עומר הביט בי בפליאה. "כן כן" עניתי בגאווה. "לא ידעתי שזה הסגנון שלך.." אמר. "אתה לא יודע עלי עוד הרבה דברים" אמרתי לו. "אני אשמח לדעת" מלמל כך שיכולתי לשמוע. "אם אתה לא תהיה מעצבן ותתנהג אלי כמו עכשיו אז אתה תדע" אמרתי לו. "דף חדש?" שאל. אני יודעת שזה יפגע באלרוי אבל זה בעיות שלו. למה אני צריכה להרחיק ממני אנשים? אני כזאת אגואיסטית! הוא ביקש ממני יפה! "דף חדש" אישרתי בפליטת פה. "אז ניפגש אצלך היום?" שאל. "אני לא יכולה" אמרתי כשנזכרתי שהדייט שאלרוי קבע לי הוא היום. בשביל מה אני צריכה את זה?! כשאהבה תגיע אז היא תגיע! "למה?" שאל ואפשר היה לראות קצת עצב בפניו. הוא לא אמור להיות ערס? שמקלל? ומעשן כל חצי דקה? ושיהיו דבוקות אליו מלא כלבות מהשכבה כמו בדרך כלל?? אני חושבת שעומר חולה..
"יש לי דייט היום (?)" ספק אמרתי ספק שאלתי. "דייט?" שאל בגיחוך. "כן, דייט" עניתי משפילה את ראשי מהמבוכה. זה באמת מביך. איך אני אמורה להגיד לו שזה לא כי אני רציתי אלא כי אח שלי שבמקרה גם שונא אותו מסיבה לא ידועה קבע לי את הדייט הזה?? "ממתי את יוצאת לדייטים?" שאל מנסה להשתלט על צחוקו. "ממתי שאח שלי רוצה שאני לא ימות לבד" אמרתי מתאפקת שלא לצחוק גם על עצמי. הצחוק שלו פשוט סוחף שזה יכול להפוך לקריפי מבלי שאשים לב, וזה לא טוב! זה ממש לא טוב אנשים! אני לא רוצה שהוא יחשוב שאני טיפשה שצוחקת סתם ככה בלי סיבה! כי אני לא, זה פשוט הוא. הוא אשם בזה. "רגע תני לי להבין, אלרוי קבע לך את הדייט הזה מבלי רצונך?" שאל ופה כעסו התחיל להתבהר מעט. "אני סוג של אמרתי לו כן על זה" אמרתי מעבירה את האשמה כלפי. "את רוצה לצאת לדייט הזה?" שאל. "לא" עניתי במהירות הבזק. "אז למה אמרת כן?" שאל. "כי.. לא רציתי לבאס את אלרוי" אמרתי. "אל תנסי לרצות אנשים אלינוי, את רק תסבלי מזה. תאמיני לי" אמר והיה נשמע בקולו שהוא עבר דבר או שתיים בחייו. ואני מדברת על עומר כן? מצב הזוי.
"אז לא ניפגש?" שאלתי כשהתחיל ללכת לכיוון האחר מביתי. כל כך התחרטתי על זה. מה את סתומה בכוח? "יש לך דייט" אמר מחקה אותי. "אבל אין לי דייט כל יום בשבוע" הסברתי. "יש לך זמן בשבוע? מיס בריטני ספירס?" שאל. "וואו" אמרתי בפליאה. "מה?" שאל בזלזול. "אתה יודע מי זאת בריטני ספירס?? זאת הפתעה בפני עצמה" אמרתי. "תפסיקי לזלזל בי" אמר. "אה.. ס-סליחה" אמרתי משפילה את ראשי שוב. "אני יודע מה את חושבת שאני, אבל אני לא כזה מטומטם וילדותי ואם לא היה לך דייט היום אני בטוח שהיה יוצא לך לשמוע כמה מסיפוריי, אבל עזבי. תיהני לך בדייט" אמר והמשיך ללכת.
"עומר!" הלכתי לכיוונו. "מה?" שאל בעצבים. "מה אתה אומר על מחר?" שאלתי. "לא יכול, יש ישיבה" ענה. "ומחרתיים?" שאלתי בתקווה. משהו פשוט סיקרן אותי בו. לא יכולתי שלא להילחם על ההזדמנות להכיר את הערס הזה. ומי יודע אולי אני אגלה מה אח שלי מסתיר ממני? "ליטל הזמינה אותי אליה" אמר מעט מובך. איו. "רציני??" שאלתי. זה פגע לדעת שהוא מעדיף את ליטל על פני. זה תמיד פוגע לדעת שאתה לא הבחירה הראשונה של מישהו. "לגמרי רציני" המבוכה לא נשמעה בקולו יותר. "טוב אז תהנה לך עם ליטל" אמרתי לו והפעם אני זאתי שהפנתה את גבה. אך הוא עצר אותי. "היום בערב. אחרי הדייט הזה שלך. תסמסי לי איפה את וניפגש" אמר לי וביקש את מכשיר הנייד שלי. הוא חייג אל מספרו ואני חייגתי אליו וככה נשמרו המספרים. "טוב, נתראה" אמרתי לו. "ביי" אמר וכל אחד הלך לדרכו. כצפוי..
----
"היי" נכנסתי הביתה והשמעתי קול. "שלום ילדה, מתרגשת לקראת הדייט?" אלרוי שאל אותי בהתרגשות. "וואלה לא" אמרתי. "אז כדי מאוד שתתחילי כי הוא פשוט חתיךך!!" אלרוי חזר לדמות בעלת תחתוני הבוקסר הצמודים והורודים וקולו הגבוה כצפצפה. "די, די" נודניק. התעצבנתי עליו. אני עייפה ועכשיו יש לי גם את הדייט הזה על הראש. אבל מי אמר שחייב לצאת מזה משהו? דייט אחד ואני מעיפה את הבחור לקיבינימט! מזל שיש לי את הפגישה עם עומר אני מקווה שאלך טוב. "הכנת בגדים?" זה כבר ממש עיצבן. "לא ותפסיק לחפור הגעתי הביתה ואני רעבה ומסריחה אז ביי" אמרתי והלכתי לחדרי לקחת בגדים ולהיכנס להתקלח. שסיימתי להתקלח הלכתי למטבח וחיממתי לי אוכל. באמצע הארוחה אלרוי התיישב מולי. מה הוא רוצה הפעם? "את הולכת איתו למסעדה ואחר כך תחזרי הביתה" אמר כדרך אגב. "לגבי זה אלרוי.." התחלתי לומר לא רוצה לבאס אותו. מבט של סימן שאלה עלה על פניו והוא ציפה להסבר. "אני הולכת לידיד אחרי הדייט" שיקרתי לו. פניו התקשחו והוא בלע את רוקו בכבדות. "את לא רצינית איתי.." אמר. "אני רצינית ביותר. לא יקרה כלום. הוא הומו" שיקרתי לו. אף פעם לא שיקרתי לבן אדם כל כך טוב כמו ששיקרתי עכשיו. "הומו במאה אחוזים?" שאל מוודא. "כן" אמרתי בביטחון. "תראי, אני יודע שאני בדרך כלל לא כזה אובססיבי אבל זה יהיה מאוחר בערב ואני ממש לא רוצה שתאנסי" הגזים בדבריו. "אל תדאג לי, אני אשלח לך הודעה לפני שאלך לישון" אמרתי לו והוא חייך בניצחון. "סבבה" אמר וקם מהכיסא מולי. הוא המשיך ללכת לחדרו ואני חששתי ממה שהולך לבוא. מה יקרה כאשר אלרוי יגלה שעומר הוא הידיד ה"הומו" שאצלו אני הולכת לבלות את כל הלילה? פאק אני כל כך בצרות.
~~~~
נהנתן? אשמח אם תראו לי את זה ותצביעו ותגיבו לי!
אוהבת מלא <333
YOU ARE READING
סיפור ערסים- לראשונה בחיי
Teen Fiction~מקום 1 ב-TEEN FICTION 9.4.2017~ אלינוי היא בת 17. אוהבת ליהנות ולצאת למסיבות יחד עם חברתה בת-חן. לא מחפשת חבר או כמו שהיא אוהבת לומר ''מנצלת את הילדות עד הסוף'' אלרוי הוא בן 18. אחיה של אלינוי. ערס כמובן. שומר על אחותו אך מנסה למצוא לה שידוך בטענ...