פרק 4-

2.6K 143 18
                                    

הגעתן מהר למטרה! *מטרה הבאה 7 הצבעות*

~~~~


נקודת מבט אלרוי-

"קום כבררר!!" אלינוי העירה אותי או יותר נכון ניסתה להעיר אותי. "תני לי לישון" אמרתי בקול צרוד של הבוקר. בנות אוהבת את זה אז גם אני.. "איך אני אלך לבצפר?" שאלה. "חכי שאני אתעורר קרצייה" אמרתי לה ויכולתי לנחש שהיא מגלגלת את עיניה. "אל תגלגלי לי עיניים!" זה מחרפן שהיא עושה את זה. "איך אתה יודע?" קולה היה מופתע. "אני יודע הכל בובה" אמרתי לה וקמתי. אם חשבתי שאני יוכל להירדם לעוד כמה דקות אז כנראה שטעיתי.

התחלתי להתארגן. צחצחתי שיניים והתקלחתי כי אני הרגשתי מסריח! סיימתי להתקלח והלכתי לחדר להתלבש. לבשתי חולצת בית ספר לבנה כי זה הכי נוח וקל ומכנס ברמודה בצבע כחול כהה. הלכתי למראה מבריש את הבלורית שלי. מרסס מעט ספרי ואני מוכן! ירדתי לקומה למטה הולך למטבח ושותה את הנס שלי. "אלינוי!" צעקתי. "מה?" שאלה אותי מחדרה. "מוכנה?" שאלתי אותה. "שנייה" היא אמרה וירדה לאחר חמש דקות. היא שמה אודם. אני שונא שהיא מתאפרת אבל היא עדיין יפה. כך או כך. "גם בלי אודם היית מהממת אבל מה שעושה לך טוב.." הערתי לה. אני תמיד יגיד לה את האמת. היא חיים שלי. יצאנו מהבית נועלים אותו וצועדים לכיוון המכונית שלי.

התחלתי לנסוע ואחרי עשר דקות הגענו לבית ספר. "ביי קטנה" אמרתי לה והלכתי לכיוון המחששה פוגש את האחים שלי. "בוקר טוב לאח!" מיכאל אמר לי ואני החזרתי לו חיוך והתקדמתי מתיישב ליד אביב שהביא לי חיבוק גברים של בוקר. "סיגרית בוקר?" שאל. "כן אחי. תודה" אמרתי לו והתחלנו לעשן, ברגיל שלנו.

אחרי חצי שעה שירלי הגיעה מחבקת ומנשקת את כולנו בלחי בתור מחווה. "מה קורה כפרה?" שאלתי אותה. "סבבה חתיך, מה אתה עושה היום?" מבט ערמומי היה על פניה. "היום? למה לא כרגע?" החזרתי והיא צחקקה בפלרטטנות. "הפ הפ חברים לכו לתפוס חדר" אביב אמר לנו ואנחנו צחקנו. "זה בדיוק מה שאנחנו הולכים לעשות" אמרתי ומשכתי את שירלי אחרי.

הלכנו עד שהגענו לחדר של השרת. אף אחד לא נכנס אליו חוץ מהשרת וגם השרת כמעט ולא נכנס אליו. הוא היה פתוח אז ניצלתי את ההזדמנות. דחפתי אותה בעדינות לאחד מהקירות מצמיד אותה אלי ומנשק אותה באגרסיביות. "התגעגעתי אליך" היא השחילה בין הנשיקה. המשכתי לנשק אותה יורד לכיוון הצוואר מנשק ומוצץ אותה בעוד היא פולטת גניחות שרק מחרמנות אותי יותר. הורדתי את ידיי לכיוון חולצתה פושט אותה ממנה במהירות ואחר כך עובר למכנסיה היא מיד לקחה שליטה והורידה ממני את בגדיי. נשארנו בהלבשה תחתונה כאשר אני פותח את סוגר החזייה שלה ואחר כך עובר לתחתוניה. אני מנשק אותה שוב למשך כמה דקות ולבסוף אני מנתק את הנשיקה ושולף קונדום מכיס מכנסיי ששירלי הספיקה להוריד. אני מוריד ממני את תחתוני ומלביש על איברי את הקונדום ומבלי לחכות שניות נוספות חודר לתוכה. "אלרוי!" היא גונחת ואני ממשיך לנוע. לבסוף יצאתי ממנה גומר גם. התלבשנו מהר ויצאנו מהחדר של השרת כאשר אנחנו מסופקים מתמיד. "היה כיף איתך" היא לחשה לי באוזן מנשקת אותי נשיקה חטופה ונעלמת במסדרון. 

~~~~

זה היה הפרק להיום! הוא היה קצת קצר ואני מצטערת על זה!!

מה אתן חושבות על שירלי?

סיפור ערסים- לראשונה בחייWhere stories live. Discover now