פרק 29-

1.6K 101 19
                                    

"עכשיו את לוקחת את האיקס ומשווה אותו לנתון שכתוב לך ואז את כותבת את ה-P פלוס ה-" קטעתי את עומר במהלך הסברו.

"טוב טוב חתיכת חופר ממתי אתה טוב במתמטיקה?!" שאלתי ועומר גלגל את עיניו.

"מאז ומתמיד" הגאווה בקולו הייתה קשה לפספוס.

"אני צריכה הפסקה מכל הנוסחאות האלה" נאנחתי בעייפות ונפלתי על המיטה של עומר אפוסת כוחות.

"את צריכה להצליח במבחן" עומר אמר לי. "כן, כן, בטח" מלמלתי בזלזול. אני ומתמטיקה זה כמו שמן ומים, כמו נוטלה והשחר, כמו בחורה והאקסית של חבר שלה.

לא מסתדרים בקיצור.

"למה את מזלזלת?" עומר שאל ואני הרמתי כתפיים.

"מתמטיקה אף פעם לא היה הצד החזק שלי. איבדתי כל תקווה ורצון להצליח במקצוע הזה"  אמרתי ברצינות.

"אני אחזיר לך את התקווה" עומר אמר בכריזמטיות.

"בטח, אבל ביום אחר" התהפכתי לתנוחת הבטן גב, עוצמת את עיניי.

"תישארי לישון פה" עומר הציע. "ומה אני אגיד לאלרוי?" שאלתי. "שאת אצל חברה (?)" הוא אמר את זה כמובן מאליו.

"אלרוי אני נשארת לישון פה, אדבר איתך מחר❤" שלחתי לאלרוי. וכיביתי את הטלפון. אין לי כוח לתעסוקה טלפונית עכשיו.

"אני הולך להביא אוכל, באלך משהו מיוחד?" עומר שאל. "יש שוקולד?" שאלתי במבט מגרה. אני חולת שוקולד. "ניראלי" הוא אמר. "אז תביא" אמרתי בהתלהבות.

עומר חזר לאחר כמה דקות כאשר שוקולד נמצא בידו. "פאק" אמרתי חוטפת ממנו את השוקולד. "לא ידעתי שאת עד כדי כך חולה בראש" עומר אמר ואני סטרתי את חזהו.

"עד לשוקולד שלי" הזהרתי בציניות.

בזמן שאני אוכלת את השוקולד שלי, עומר לגם מהקולה שלו ובהה בי כמו סוטה.

"תפסיק להסתכל עלי ככה" אמרתי לו והברחתי צחקוק. "אני לא יכול, את נראת כל כך מושכת עם השוקולד, פאק" עומר אמר מגורה וליקק את שפתיו.

"תפסיק עם זה" ביקשתי ממנו. והוא ניסה להשתלט על עצמו.

"תפסיקי להיות כל כך מושלמת ואני אפסיק עם זה, מבטיח" עומר אמר ואני גלגלתי את עיניי זורקת את העטיפה של השוקולד לפח שבחדרו.

"תנשקי אותי" עומר אמר בתשוקה אחרי כמה דקות של מלחמת מבטים בנינו.

"למה?" שאלתי בחוסר טקט. "כי אני חייב להרגיש אותך".

"אה?" שאלתי בטמטום.

"פשוט פאקינג תנשקי אותי" קולו של עומר הפך לעמוק וגברי יותר. פאק אני נמצאת בתוך הזייה.

נישקתי את עומר במהירות. פרפרים התעופפו בביטני, הרגשתי בעננים. הוא הזיז אותי כך שאשב עליו.

המשכנו להתנשק, עומר עלה מעלי, מתחכך באיבר מיני הלוך ושוב.

שפתיו של עומר מצצו את צווארי בחוזקה, הוא סימן אותי. אני לגמרי שלו. כשסיים ליקק את שטף הדם (היקי זה סוג של שטף דם) גורם לי לעונג.

נאנחותי נפלטו באוויר חדרו וזיקפתו התקשחה מאחת לשנייה.
"פאק בייב" עומר לחש באוזניי מתחכך במהירות רבה יותר.

הצמדתי אותו אלי, רציתי להרגיש אותו, את גופו הרחב והשרירי, ולהבין שהוא כולו שלי.

"מהר יותר" התחננתי מנסה להגביר את הקצב.

"אלינוי" עומר גנח בקולניות והמשיך להתחכך בי עם איברו. לאחר כמה שניות גם גניחתי נפלטה ועומר שכב לצידי.

"את שובבה" עומר אמר לאחר כמה דקות, עוקץ אותי.

"פאק בייב" חיקיתי אותו בהקצנה והוא רטן בעצבנות.

"לילה טוב" הוא אמר וקירב אותי אליו. "לילה טוב" נישקתי אותו בעדינות.

"עומר תגיד מצאת את ה-" בחור מהשכבה נכנס לחדר של עומר, קוטע את הנשיקה שלנו.

"מי זאת?" שאל. "ניב זאת חברה שלי וקצת פרטיות לא תזיק לנו" עומר רמז באלגנטיות שהוא צריך ללכת.

"מי זאת? אלינוי?!" ניב הביט טוב יותר וזיהה אותי. שיט, נראלי הוא היה אצלנו באחד מהמפגשים שאלרוי עשה.

"עומר עם אלרוי יגלה הוא ירצח אותך" ניב אמר בחשש ואני רעדתי מעט.

זה מה שחסר לי עכשיו, שאלרוי יגלה, עלי ועל עומר.

"אבל הוא לא יגלה. אז כדי לך לסתום את הפה הגדול שלך, לצאת מהחדר הזה ולשכוח את כל מה שראית עכשיו" עומר אמר בחוסר סבלנות.

"אחי, תיזהר, אתה יודע שאלרוי נורא נוקשה בדברים מהסוג הזה, זה נחשב לבגידה!" ניב המשיך לדבר.

"אז מה אתה מנסה להגיד לי?" עומר התחיל להתעצבן. "שכדי לך לתפוס מרחק ממנה ומהר" ניב אמר.

לרגע הרגשתי מיותרת בחדר הזה. הרגשתי את הלב שלי נשבר. "ניב שלא תעז לספר לאלרוי עלינו! תיזהר ממני. אתה יודע בדיוק מה יקרה אם רק תעיז" עומר הזהיר את ניב הזה וחיזק את אחיזתו בי.

עורי הצטמרר ממגעו ועצמתי את עיניי מנסה להתעלם מכל הסיטואציה.

ניב יצא מהחדר משאיר אותנו לבד.

"אל תדאגי. הכל יהיה בסדר" עומר נשק לראשי והלכנו לישון כאשר אנחנו חבוקים זה בזרועות זו.

~~~~
פרק קצר אני יודעת!
מקווה שאהבתן בכל זאת!
אשמח לשמוע את דעתכן וכו' וכו'

אני יודעת שעון הזיכרון לחללי מערכות ישראל היום ז"ל😔
אבל עוד מעט יום העצמאות אז כן!




סיפור ערסים- לראשונה בחייWhere stories live. Discover now