חלק 1: פרק 5

656 35 8
                                    



*ג'ולי*

איך היא ידעה? איך היא ידעה? איך היא ידעה?

השאלה הזאת פשוט לא הצליחה לצאת לי מהראש. היא שגעה אותי במשך כל הנסיעה לבית שלי וגם רבע שעה אחרי שהגעתי. איך היא ידעה להביא לי צבעוני לבן?

זה לא הגיוני שהיא פשוט נחשה, אף אחד לא היה עושה את זה. היא הייתה מביאה ורדים אם זה היה רק ניחוש. אולי זה הפרח הכי יפה גם בעיניה. מה הסיכוי?

ניסיתי להסיט את תשומת ליבי למשהו אחר אבל פשוט לא הצלחתי. לא הצלחתי לשכנע את עצמי שלראש שלי יש דברים יותר חשובים להתעסק בהם. אני נכנעתי לה. שברתי את ההבטחה שהבטחתי לעצמי והכל בגלל הפרח הזה. אני חייבת לדעת איך היא ידעה.

מי סיפר לה? רק אני וסאם מכירים אותה. זהו זה! זה חייב להיות סאם! אבל איך היא הגיעה אליו? היא לא יודעת איפה הוא עובד או לומד...

הדבר הזה עומד לשגע אותי.

כמעט בלי לחשוב הוצאתי את הטלפון שלי מהכיס והתחלתי לחייג. בכלל לא נכנסתי הביתה עדיין. ישבתי במושב הנהג במכונית שלי ולא זזתי. רבע שעה.

"הלו," הקול של סאם נשמע מהטלפון סוף-כל-סוף. "ג'ולי?"

"כן, זאת אני," עניתי, דעתי עדין בפרחים ששכבו על המושב לידי.

אף אחד מאתנו לא אמר מילה במשך זמן מה. יכולתי לשמוע את הרעשים הסטתים בקו הטלפון; או שאלה פשוט היו הרעשים הסטתים במוח שלי. אחרי דקות ארוכות של שקט סאם פתח את הפה שלו. "אז הסכמת לה בסוף?"

"סאם!"

אני לא מאמינה שהוא עשה את זה! איזה מין חבר הוא?! זה באמת לא יאומן! את מצפה שהחברים שלך יגנו עליך ולא יפקירו אותך לאש האויב! הוא יודע טוב מאוד למה לא הסכמתי לצאת איתה אבל הוא עדיין החליט לצאת נגד ההחלטה שלי.

"נו באמת, ג'ולי," הוא אמר בקול מפייס. "את לא יכולה להגיד שלא רצית להסכים לה. אני רק עזרתי לך עם... דחיפה קטנה."

"זו מכה מתחת לחגורה, סאם. אתה רימית."

הוא רטן. "לא רימיתי. פשוט נמאס לי להיגרר אחריך לכל מסיבה או אירוע חשוב ולהעמיד פנים שאני החבר שלך. והיא באמת בחורה חמודה – אני יודע שגם את חושבת ככה."

"זה לא העניין," ניסיתי להסביר. "גם אם אני אצא איתה לכמה דייטים אני אמשיך לגרור אותך אחרי ולהגיד שאתה החבר שלי. הרעיון בלא לצאת לדייטים זה כדי לא לפתח תקוות. זה לא ישרוד הרבה, אתה יודע את זה. למה סתם לתת לה את התקווה?"

"למה שזה לא ימשך הרבה?" הוא צחק ואני נאנחתי.

"למה שזה ימשיך הרבה?" שאלתי. "אני לא מתכוונת לספר על זה לאבא שלי, אם זאת הכוונה שלך. עד כמה שהיא מקסימה או חמודה או לא יודעת מה, אני לא מתכוונת לסכן את היחסים שלי איתו בשבילה."

זה מה שהאדם אוהב (הושלם)Where stories live. Discover now