"אולי תשארי?"
הסתכלתי על קייט. היד שלי הייתה כבר על ידית הדלת בדירה שלה. השעה הייתה אולי תשע בערב ואת כל היום ביליתי איתה.
חייכתי אליה בהתנצלות. "הלימודים שלי מחר מתחילים מחר בשש וחצי בבוקר, קייט. אני לא יכולה להשאר עוד לילה כאן."
עד כמה שהרעיון קסם לי ידעתי שזה לא ריאלי. אני אולי יכולה לקום מוקדם אבל לא עד כדי כך מוקדם.
"אז אל תשארי לישון," קייט אמרה. "תשארי רק לעוד שעה. נאכל משהו ואז תלכי."
חשבתי על זה לרגע ואז התרחקתי מהדלת. אין דבר רע בארוחת ערב, נכון? היא חייכה אליי ואז הסתובבה ונכנסה אל המטבח. "אני אכין לנו פסטה," היא אמרה, ספק לי ספק לעצמה.
הלכתי אחרי. "ואני אעזור לך," אמרתי והיא הסתובבה חזרה אליי.
"תראי לי את כישורי הבישול הצרפתיים שלך," היא אמרה בחיוך מקניט. גלגלתי את העיניים והיא צחקה. "תכיני לי קרואסון." האמת היא שבכלל לא אהבתי קרואסון. אם הייתי מספרת לה את זה היא לא הייתה מאמינה לי.
לא יכולתי לעמוד בזה ופשוט צחקתי ביחד איתה. "את יודעת שנולדתי באמריקה, נכון?" האמת שחשבתי שהיא כבר יודעת את זה אבל באותו רגע היה לי ספק.
היא הנהנה. "כן, אני יודעת," היא אמרה. "אבל זה בכל זאת מצחיק." היא חייכה אלי חיוך מתנצל ולא יכולתי שלא להחזיר חיוך. "את יודעת לדבר צרפתית?" היא שאלה. הנהנתי. גם אמא שלי וגם אבא שלי היו מדברים בבית צרפתית. הילדות שלי מלאה בקללות צרפתיות.
"תגידי לי משהו!"
בחיי שהיא הייתה כל כך חמודה כשהיא חייכה ככה בהתלהבות.
הרמתי גבה אבל מצאתי משהו להגיד לה. "Je suis très faim."
"מה זה אומר?!" היא שאלה בהתלהבות שנראתה לי חצי מצחיקה וחצי מקסימה.
"אני מאוד רעבה."
היא צחקה ואז עשתה פרצוף עצבני. "לא!" היא מחתה. "תגידי לי משהו רומנטי."
חשבתי לרגע לפני שמצאתי משהו להגיד לה. "Ce monde a été créé pour moi et pour vous."
היא פערה את הפה שלה בהתלהבות. "מה זה אומר?!"
צחקתי. "אני ממש לא אומרת לך."
לקח לה רגע להבין שאני אומרת את זה ברצינות. "מה?!" היא שאלה. "למה?!"
משכתי בכתפיים שלי. "זה סוד סיני עתיק." היא הרימה גבה ואני צחקתי. "כנראה שתצטרכי לגלות לבד."
היא פערה את הפה שלה. "אני מקווה שאת מבינה שזו פשוט אכזריות."
גלגלתי את העיניים שלי והתכוונתי לענות לה אבל בדיוק אז הטלפון שלי התחיל לצלצל. הסתכלתי על המסך רק כדי לראות את השם של אבא שלי כתוב על המסך. הרמתי מבט מתנצל אל קייט.
YOU ARE READING
זה מה שהאדם אוהב (הושלם)
Romansa"אֵלֶּה אוֹמְרִים חֵיל פָּרָשִׁים, אֵלֶּה חֵיל רַגְלִים וְאֵלֶּה צִי סְפִינוֹת הוּא הַדָּבָר הַיָּפֶה בְּיוֹתֵר עַל הָאָרֶץ הַשְּׁחוֹרָה, אֲבָל אֲנִי אוֹמֶרֶת שֶׁזֶּה מַה שֶּׁאָדָם אוֹהֵב." ספפו. ...