*ג'ולי*
"אוקיי, אוקיי, יש לי אחד טוב," קייט אמרה ואני נשענתי קדימה והקשבתי לה. "איך קוראים לבלונדינית עם שני תאי מוח?"
עיקמתי את האף שלי אבל בכל זאת שאלתי, "איך?"
"בלונדינית בהריון!" היא אמרה בקול רם שטיפה תפס את תשומת הלב של אנשים מסביבנו ואני באמת ממש התאפקתי לא לעשות משהו דפוק. אני אפילו לא יודעת מה אני רציתי לעשות – לצחוק או להרביץ לה?
"אוי, אלוהים קייט, מה זה הסטראוטיפים האלה?" שאלתי אותה, אבל לא באמת הצלחתי למחוק את החיוך מהפרצוף שלי. "זה מה שאת חושבת? שיש לי תא מוח אחד?"
"לא..." היא חייכה אליי חיוך מתנצל, אבל לא באמת. "אני חושבת שאת הרבה יותר טיפשה."
"אני אהרוג אותך," אמרתי אבל לא באמת יכולתי לכעוס עליה בגלל איזו בדיחה טיפשית. היא נשכה את השפה שלה כאילו היא באמת פחדה מה"איום" שלי ואז קמה, כמו בזהירות, מהכיסא שלה.
"טוב..." היא אמרה. "אז אולי כדאי שאני אברח לשירותים."
"באמת כדאי... ואולי אפילו תפגשי שם איזו ברונטית חכמה יותר ממני ותברחו יחד. מי יודע?"
היא גלגלה את העיניים שלה והמשיכה ללכת.
רק כשהיא כבר לא הייתה בשדה הראיה שלי הרשיתי לעצמי להוציא את הטלפון שלי ולהתקשר לאבא לי. הוא התקשר בערך עשרים פעמים מאז שנכנסנו למסעדה אבל לא היה לי נעים לענות ליד קייט. חוץ מזה שפחדתי שאם אני אדבר איתו לידה היא תצעק משהו טיפשי כמו "הבת שלך שוכבת עם בנות של אנשים אחרים". אני יודעת שזה טיפשי ושקייט בחיים לא הייתה עושה את זה, אבל מבחינתי זה עדיין לא היה בטוח מספיק.
בסופו של דבר כשחייגתי אליו חיכיתי רק שני צלצולים לפני שהוא ענה לטלפון.
"ג'ולי?" הוא שאל, כאילו העובדה שהתקשרתי אליו מפתיעה אותו.
"כן, ג'ולי, הבת שלך – במקרה ששכחת. מה קורה?"
הוא התנשף בעצבנות. "אני יודע שאת הבת שלי אבל למה לא ענית לי כשהתקשרתי? ניסיתי להתקשר אלייך אחד עשר פעמים! איפה את?"
"למה התקשרת אליי אחד עשר פעמיים במשך שעה אחת?! הייתי רואה שיחה אחת וחוזרת אלייך ברגע שהיה מתאפשר... מה כל כך דחוף?"
"יש בעיה." הוא נאנח. "במטבח אומרים שהדגים שהביאו להם לא בריאים... כנראה לא נוכל להגיש סלמון מחר. אז צריך לבחור בין בשר טלה ובשר חזיר. מה את אומרת?"
"אבא, אני לא אוכלת בשר – זה מלא בשומן. למה שתשאל אותי?"
"נגמרו לי כל האופציות," הוא תירץ, למרות שאני יודעת שאני האדם הראשון שהוא התקשר אליו. "פשוט תבחרי משהו, גם ככה לא משנה לי מה זה יהיה."
YOU ARE READING
זה מה שהאדם אוהב (הושלם)
Romance"אֵלֶּה אוֹמְרִים חֵיל פָּרָשִׁים, אֵלֶּה חֵיל רַגְלִים וְאֵלֶּה צִי סְפִינוֹת הוּא הַדָּבָר הַיָּפֶה בְּיוֹתֵר עַל הָאָרֶץ הַשְּׁחוֹרָה, אֲבָל אֲנִי אוֹמֶרֶת שֶׁזֶּה מַה שֶּׁאָדָם אוֹהֵב." ספפו. ...