לפני הקריאה: הספר מחולק לחלקים כך שבכל כחלק יש בערך 5 פרקים. כל פעם שאני אסיים חלק אני אעלה את כל הפרקים בו.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
*נקודת המבט של ג'ולי*
"לכי אליה," לורה לחשה אליי.
לא היה לי ספק אל מי היא מתכוונת. הבחורה הברונטית שלפניי רכנה קדימה אל הברמן וביקשה עוד כוס של המשקה האלכוהולי הצהוב שממנו היא שתתה כל הערב. הברמן חייך אליה חיוך הרבה יותר מידי מטריד והסתכל עמוק אל תוך המחשוף שלה.
יש לה י' בשם. לפחות פעמיים. אני לא יודעת מה הביא אותי למסקנה הזאת.
החזרתי את מבטי אל הבר החשוך ואל ידי ששיחקו בטבעת הכסף שלי. מוקדם יותר ישב איתה בחור אבל הוא עזב עם בחורה אחרת אז תיארתי לעצמי שהוא לא החבר שלה.
"היא מפלרטטת איתו מאז שהיא התיישבה, לורה," אמרתי, ולורה הנידה בראשה.
"ואת אף פעם לא מפלרטטת עם גברים?" היא שאלה. "תעשי לי טובה."
החזרתי את הטבעת אל האצבע שלי ופניתי אליה. "זה לא אותו הדבר."
היא הוציא אליי לשון במין מנהג ילדותי שנטמע בה. "את רוצה להתערב?" היא שאלה, ואני הרמתי אליה גבה בשאלה. "אם את מנצחת אני שופכת על עצמי ויסקי. אם אני מנצחת את הולכת אל הילדה המקסימה הזאת ששם."
הסתכלתי אחורה. הברונטית עכשיו ישבה לבדה, הברמן עזב אותה לטובת בחורה עם חזה גדול יותר. נשכתי את השפה שלי וחשבתי מה יצא לי מזה. לא רציתי ללכת אליה, אבל לראות את לורה שופכת על עצמה ויסקי זה לא דבר שמפספסים.
לעזאזל. על מי אני עובדת? אני רק מחפשת תירוץ בשביל ללכת אליה.
"על מה מתערבים?"
לורה חשבה לרגע לפני שהיא סמנה לברמן לבוא ופקדה עליו להביא לה שש כוסות ויסקי. היא סדרה אותן בשתי שורות.
"בואי נראה מי שותה מהר יותר," היא אמרה, ולפני ששמתי לב אחת הכוסות בצד שלה כבר הייתה בדרך אל הפה שלה.
כמובן שלא חיכיתי הרבה זמן. ויסקי היה אחד המשקאות הכי פחות אהובים עליי, אבל לא יכולתי פשוט להשאיר את הכוסות על הדלפק ולתת ללורה לנצח בכזאת קלות, למרות שבסופו של דבר התברר שהיא בכל זאת נצחה בכזאת קלות, כי כשאני הייתי רק בכוס השניה היא כבר נשענה אחורה על הבר וצמצמה עיניים אל קהל הרוקדים שלפניה.
"קדימה," היא חייכה אליי חיוך שנראה זדוני באורות הצבעונים של המועדון וסמנה לי בראשה על הבחורה הברונטית.
גלגלתי את עיניי. "אוקיי." אני לא יודעת למה היה חשוב לי להבהיר לה שאין לי עניין בלפנות אל הבחורה, אבל בכל זאת המשכתי במשחק.
YOU ARE READING
זה מה שהאדם אוהב (הושלם)
Roman d'amour"אֵלֶּה אוֹמְרִים חֵיל פָּרָשִׁים, אֵלֶּה חֵיל רַגְלִים וְאֵלֶּה צִי סְפִינוֹת הוּא הַדָּבָר הַיָּפֶה בְּיוֹתֵר עַל הָאָרֶץ הַשְּׁחוֹרָה, אֲבָל אֲנִי אוֹמֶרֶת שֶׁזֶּה מַה שֶּׁאָדָם אוֹהֵב." ספפו. ...