*קייט*
זרקתי את המפתחות שלי על השולחן במטח שבדירה הקטנה שלי והסתובבתי אל ג'ולי.
"שבי." הצבעתי על הספה.
היא התיישבה ואני התמוגגתי מהכח הזה שהיה לי עליה כשהיא חשבה שאני כועסת. האמת היא שממש לא כעסתי וממש לא התכוונתי לריב איתה. שנאתי ריבים וצעקות וקללות וכל מיני כאלה. כנראה בגלל שההורים שלי מאז ומתמיד היו רבים בבית, עד שהם התגרשו כשהייתי בת 16.
התיישבתי לידה. "עכשיו את מוכנה להסביר לי מה קרה שם?"
כן, לא סגרנו את הפינה הזאת במסעדה. ראיתי שזה נושא שקשה לה לדבר עליו ולא הייתה לי בעיה לחכות עד שנהיה לבד, אבל עכשיו אני לא מתכוונת לוותר לה.
"טוב," היא אמרה ונשכה את השפה התחתונה שלה. נו, באמת... איך אני יכולה לכעוס עליה? היא הבן אדם הכי יפה בעולם. קייט, את כל כך שיטחית.
עברה דקה לפני שהיא דברה שוב.
"טוב, אז זה הסיפור. את כנראה כבר יודעת שאני די מחוץ לארון. כל החברים שלי יודעים שאני לסבית, בתיכון לא הייתה לי בעיה לצאת עם בנות ולנשף הסיום הלכתי עם הנערה הכי יפה בשכבה." היא עצרה, כאילו כדי לראות את התגובה שלי, הנהנתי כדי שתמשיך. "העניין הוא שיש אדם אחד בחיים שלי שלא ספרתי לו, וזה אבא שלי."
עד לאותה נקודה לא חשבתי שיש אפשרות כזאת. הבחורה הפתוחה ומלאת הביטחון שהכרתי לא הייתה מוכנה לצאת מהארון מול אבא שלה.
"אני יודעת מה עובר לך בראש," היא המשיכה. "אבל אני באמת לא יכולה לעשות את זה. אני יודעת בוודאות שהוא לא יקבל את זה וגם אם כן, זה יהיה אחרי הרבה זמן וקושי. מה שעוד יותר קשה זה שאני לא צריכה להסתיר את זה רק מאבא שלי אלא גם מכל מי שמכיר אותו, שזה די הרבה אנשים."
הנהנתי. אני חושבת שהתחלתי להבין את כל הסיפור הזה. "וסטפני היא..?"
"עובדת שלו."
זה חתיכת סיפור. אני לא יודעת מה הייתי עושה אם הייתי צריכה להסתיר דבר כזה מאמא שלי או מרוז או מתומס. אני לא חושבת שהייתי עומדת בזה. אבל אולי לג'ולי ולאבא שלה יש מערכת יחסים אחרת. "אני בטוחה שהוא יבין אם תספרי לו."
מבט עצוב השתלט על הפנים שלה לפני שהיא הסתירה אותו בחיוך. "את לא מכירה את אבא שלי."
נכון, אני לא מכירה אותו אבל אני מעדיפה להאמין שיש בו מספיק אהבה לבת שלו בשביל לקבל אותה גם אם היא לסבית. "ואיפה אמא שלך בסיפור הזה."
"אמא שלי לא בסיפור הזה." היא ענתה כמעט מיד.
אוקיי, הבנתי את הרמז. עוד נושא קשה. הבחורה הזאת הרבה יותר קשה ממה שחשבתי.
"אני..." היא השפילה את ראשה . פתאום הפנים שלה נראו חיוורת יותר מבדרך כלל. "אני יודעת שזה לא החלום. לצאת עם מישהי שלא יצאה אפילו בפני אבא שלה-"
YOU ARE READING
זה מה שהאדם אוהב (הושלם)
Romance"אֵלֶּה אוֹמְרִים חֵיל פָּרָשִׁים, אֵלֶּה חֵיל רַגְלִים וְאֵלֶּה צִי סְפִינוֹת הוּא הַדָּבָר הַיָּפֶה בְּיוֹתֵר עַל הָאָרֶץ הַשְּׁחוֹרָה, אֲבָל אֲנִי אוֹמֶרֶת שֶׁזֶּה מַה שֶּׁאָדָם אוֹהֵב." ספפו. ...