Multimedya:Berk Atahan
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!!Çünkü ben okurcanlarını seven bir yazarım😘💜💞💜
Her neyse! İyi okumalaaaar...
İki saattir Semih'le dışardaydık ve o hala kolumdan tutuyordu.Artık kolum koptu kopacak...Artık bir sorun olmadığına göre Semih'e kolumu bırakmasını söyleyebilirdim.
"Semih...Kolumu bırakır mısın artık?Hem evdende bayağı uzaklaştık..."dedim biraz çekinerek. "Tamam."deyip kolumu bırakmıştı sonra.
Parka yakın bir yerdeydik. Semih 'e bir bankı gösterip oturmasını söyledim ve yakın olan bir markete gittim.
Marketten birkaç yarabandı alıp Semih'e doğru yürümeye başladım.Yanına geldiğimde
"Temizlemek lazım ama eve gitmeyeceğini bildiğim için yarabandı aldım."demiştim.
Semih"Teşekkür ederim.Gerek yoktu."deyince bende dayanamayarak "Benim içinde gerek yoktu.Kavga etmemeliydin benim için.Özür dilerim.".Sesim o kadar mahçup çıkmıştı ki Semih oturduğu banktan kalktı ve bir iki adım gerisinde olduğumdan bana doğru iki adım attı.Özür dilerken bende küçük bir çocuk gibi başımı önüme eğmiştim.Semih bana yaklaştığında eğmiş olduğum başımı kaldırıp onunla göz göze gelecek şekilde durmuştu bir süre.Sonra gözlerimin içine içine bakarak
"Ne bileyim?Seni öyle görünce tutamadım kendimi..Hakim olamadım kendime.."dedi.Gözlerim patlamış olan dudağına kayınca vicdanım bir kez daha yumruklamıştı aklımın kapılarını..."Bari yarabandını ben yapıştırayım."dedim tekrar gözlerine baktığımda.
Üzgün olduğumu görünce "Tamam"demişti.Ona oturmasını söyledim.Çünkü benden uzundu.
Tamam!Bende pek kısa değildim.Sonuçta 1.73 boyum vardı.Ama yine de Semih'le boy ölçüşmem doğru değildi.Çünkü Semih bir seksenlik adamdı ve bana tepeden bakıyordu.
Yedi santim de olsa bana tepeden bakması hoşuma gitmiyordu.Semih oturduğunda bende diz çöküp dudağına yapıştırmak için yarabandını açmıştım.İlk defa bu kadar yakındım ona.İlk defa nefesini bu kadar yakın duyuyordum ve bu benim gerginleşmeme sebep olmuştu.Aslında gerginlik miydi heyecan mıydı karar verememiştim ama..
Yarabandını dudağına yapıştırırken Semih'in bana bakması benim heyecanımı daha fazla tetiklerken elimi çabuk tutup yarabandını dudağına yapıştırdım.
Yapıştırdıktan sonra banka yanına oturdum.Bir süre sessizce oturmuştuk onunla parkta..Elimi cebime götürdüğümde telefonum cebimdeydi.Nasıl aldığımı hatırlamasamda cebimdeydi işte.Herhalde mutfağa geçmeden almıştım.Telefonumun çalmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım.Ferda arıyordu.Tam açacakken Semih elimden alıp kapatmıştı "Niye kapadın?"dediğimde Semih "Açma...Boş ver..."demişti.
"Neden?"
"Çünkü sana sormak istediğim bir kaç şey var.Pazar günü seni Engin'in ofisine
bıraktıktan sonra nereye gittin?"Kusura bakma..Şimdi söyleyemem yoksa sanada banada zarar vermeye devam edecekti Emir Güven ve Engin Abi..
"Otele gittim."Yalan söylemiştim ama ona bunu şimdi söyleyemezdim.
Semih bana bakıp "Hah!"dedikten sonra" Hadi ama şu an yalan söylediğini anlayacak kadar tanıyorum seni..Neyse madem söylemek istemiyorsun,sen bilirsin."demişti.
Semih bunları demiş ve karşıya bakmaya başlamıştı.Parkta oynayan çocuklara bakıyordu.Bende Semih'in dediklerini düşündüğümde yüzüme bir gülümseme yayılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gayya Kuyusu (Kitap olacak eminim)
Teen FictionBuse işini severek yapan dürüst ve güvenilir bir avukat...Yine dava dosyalarıyla meşgul olduğu bir günde Semih'in motosiklet kazası geçirdiği haberini alır.İşin tuhaf yanıysa haberi bir tek o alır.Çünkü adamın telefonu o sırada yanında değildir.Peki...