Multimedya:Berk Atahan
∆ İyi okumalaar..💙💖
Berk ,bana bunu sorduğundan bu yana beş dakika geçmişti.Bir şans!Verebilir miydim?
Başkasını severken başkasıyla yapabilir miydim?Ya da yapılabilir miydi?Bilmiyordum.
Ben hayatı okuyarak öğrenmiştim yaşayarak değil ve hala bu konu hakkında okuyacak bir kitaba ihtiyacım vardı.On dakikam dolduğu zaman iyi bir zamanlamayla odaya Ferda girmişti.Ohh!Şimdilik bir cevap vermekten kurtulmuştum.Yani anı kurtarmıştım.Ama ya sonra?Sonra ne yapacaktım?
"Geçmiş olsun Berk!Çok korkuttun bizi.İnan nasıl çıktık onu bile hatırlamıyorum.
Ama şimdi iyisin değil mi?"diye sordu.Berk yorgun olduğundan ben konuşma gereği duymuştum.
"Akciğerlerine üç bıçak darbesi yediği için fazla konuşamıyor.Yani doktorlarca fazla konuşması yasak."deyip cümlemi bitirince içeriye hemşire girmişti.Berk'te gözlerini onaylamak icin acıp kapatmıştı.
"Telefonda konuştuğum bayan siz miydiniz?"diyerek beni işaret etti hemşire.
"Evet"deyince bana Berk'in söylediği gibi akciğerlerine darbe aldığı için nefes almakta zorlandığını söyledi.Berk'in serumunu değiştirip fazla konuşturmamamız için uyardı.Ben geldikten sonraki ikinci serumda bitince içeri Emir ve Semih'te girdi.Berk'in yaralandığını duyan Ali ve Okan'da hastaneye gelmişti.Hatta Ayhan Abi ve Efe'de buradaydı.Tabi Sema'da gelmişti.Hepsi birlikte içeri girince ben aniden elimi Berk'in elinden çekmiştim.
Ne kavgaya ne dırdıra şimdi kafamı yormak istiyordum.Ama Semih yine de görmüş olacak ki bana kızgın kızgın bakıyordu.Ama bir şey diyemiyordu işte.
Ali "Geçmiş olsun dostum!"deyip Berk'in elini tutup hafifçe sıktı.Berk'te onunkini sıkmıştı.Emir ve Okan Berk'in yanına doğru gelince ben oturduğum yerden kalkmıştım.Onlar Berk'in yanına gidip oturunca daraldım artık bu odada...Zaten bir anafora girmiştim ve sanki herkes üzerime üzerime geliyordu.İçim daralıyordu odada.Bende koridora çıktım.
Arkamdan odadan biri daha çıkmıştı...Arkama dönünce Semih'in bana doğru geldiğini gördüm...Uzaklaşmalı mıydım?Belki!
Semih beni kendine çekip"Ne oluyor Buse?"dedi."Olan bir şey yok!"deyince Semih sinirlenmişti."Nasıl olan bir şey yok?Var işte var.Görmüyor muyum sanki?"dedi sinirle.
'Madem görüyorsun neden bana engel olmuyorsun ha Semih? Neden?'deyip bağırmak istiyordum ama bağıramamıştım.
Sustum..Hala kızgındı çünkü...Gözlerime bakarak devam etti sonra"Buse yapma bunu!"
" Bir şey yapmıyorum."deyince "Yapıyorsun işte!Her ne yapıyorsan yapma!" diye sesini yükseltmişti."Sus Semih! "dedim elimi dudağına götürürken. Elim titrerken hemen çekmiştim titreyen parmaklarımı dudaklarından."Benim yüzümden oldu!"dedim kısık sesle...Elimi dudağından çekince konuştu"Hayır!Senin yüzünden olmadı.Sen bir şey yapmadın Buse!"dedi kaşlarını çatarak.Ama benim aklıma ben kaçırılınca onun kendini benim yüzümden suçlu hissetmesi gelmişti.Bende ona "Ben kaçırılınca sen kendini suçlu hissetmiştin hani"dediğimde kafasını sallamıştı.
"İşte bende kendimi bu olayda suçlu hissediyorum."dedim sıkıntıyla nefes alıp verirken.
Semih beni anladığını söylemişti.Ve yanağıma bir öpücük kondurarak ağzımı açmamı engellemişti.O koridordan çıkıp giderken,ben kendimi yanağımı tutarken bulmuştum.Artık bir ay falan yıkamazdım herhalde...Ferda'da koridora geldi Semih koridorda çıkarken."İyi misin?"deyince başımı sallamakla yetinmiştim."Hadi içeri gel."dedi bende ona uyup peşinden Berk'in odasına girmiştim.Berk beni görünce gülümsedi.Sonra Ali ve Okan'a dönerek tekrar konuşmaya daldı.Hala uzun cümleler kuramıyordu.Derin ve sık nefes alıp veriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gayya Kuyusu (Kitap olacak eminim)
TienerfictieBuse işini severek yapan dürüst ve güvenilir bir avukat...Yine dava dosyalarıyla meşgul olduğu bir günde Semih'in motosiklet kazası geçirdiği haberini alır.İşin tuhaf yanıysa haberi bir tek o alır.Çünkü adamın telefonu o sırada yanında değildir.Peki...