Multimedya:Semih Karaer
∆ İyi okumalar!
•°..Buse'den ..•°
11:00'da kalkıp giyinmeye başladım.Hala başım ağrıyordu ama mecburen gidecektim.Semih bu sağı solu belli olmuyor işte.Ya Emir'i kovarsa?Yapar mı yaoar valla.Ferda beni görünce bir kaşını yukarı kaldırıp kollarını bir anne edasıyla göğsünde bağladı.
"Nereye böyle??"
Bir de beni sorgulamadığı kalmıştı.Hıh!İşte tam oldu.
"Semih'e.."
Ferda bir sırıtmıştı ki...
"Hasretine dayanamadın herhalde..."
İmalı imalı konuşmuştu.Ya bunlar işbirliği falan mı yapmaya başladı bende habersiz?
Hepsi beni sinir etmek için ayrı bir çaba sarf ediyordu sanki."Haaa ha..Ne demezsin."
Ferda güldü.Bu da beni çileden çıkarmaya yetmişti.
"Gülmesene sen,sende geliyorsun."
Ferda kaşlarını çattı.Bende o sırada üzerime mavi kareli gömleğimi geçirmiştim.Pantolunumu -siyah-Ferda gelmeden önce giymiştim zaten.
"Ben niye geliyormuşum?"
Ellerimi iki yana açıp"Çünküüü..."dedim.
"Bana yardım edeceksin.Semih şart koştu evini temizleyeceğiz."
Diyeceklerimi tamamlamamla Ferda'nın suratı öyle bir asılmıştı ki ben gülmeye başladım.
" Şaka mı bu???"diyen Ferda'nın yanına gidip yanağından bir makas aldım.
"Hayır ,tatlım.Gerçek...Hadi hazırlan."
Ferda sesini çıkarmadan hazırlanmaya gitmişti,bende sporumu kapıda giyiyordum.Telefonumu evde unuttuğumu hatırlayınca Ferda'ya seslendim.Hazırlanmış olan Ferda telefonumu da bana getirerek anahtarlıktan anahtarı aldı.Kapıyı çekip merdivenlerden indik.
Ferda taksiye binmek istese de otobüs daha ucuz olduğu için onu durağa kadar çekiştirdim.Cimri olduğumu düşünmeyin sakın!Bir kere ben geleceğimi düşünüyorum.Yani insan tasarruflu olmalı sonuçta değil mi?Zira şimdi kiradaydık bu yüzden bankada para biriktiriyordum ve bu günden sonra kemer sıkma politikasına bende uyuyorum ki en yakın zamanda kendi sıcacık evime yerleşeyim.
Otobüs durağa gelince Ferda beni dürtmüştü.Bizde yanımızdakilerle birlikte otobüse bindik.Ya!!Ne gerek vardı üst üste istiflenmeye yahu!Düzgünce binemez mi bizim insanımız otobüslere?Hep Avrupa ülkelerinin bu huyuna imrenmişimdir.Yaaa!Bizim ne eksiğimiz var ki onlardan?
Şu an zar zor bulduğum koltuktan kalkıp şu otobüstekilere nutuk çekesim vardı ama yapmadım!Utanmadım ama..Gözler var ya!İşte onların beni gözleriyle taciz etmelerini istemiyordum.Bu yüzden oturdum oturduğum yerde!
Otobüsten indiğimizde Ferda söylenmeye başlamıştı bile.Yok efendim 'Ne gerek varmış otobüs maceralarına?' yok 'Güzelim taksinin nesi eksikmişte otobüse binmişiz?'.
Hiçbirine cevap vermedim.Tabiii!Benim zengin bir sevgilim yoktu!Ferda nerden bilsin hâlimi..Gerçi sevgilim de yoktu ama.."Eve gittiğimiz zaman anlatırım."
Neyse ki Semih'in evi karşıda görünmüştü.Bu sebepten ötürü Ferda'cım sessiz kalmayı yeğlemiş olacak!
Merdivenlerden uflayıp puflayıp çıktık.Kapıyı Ferda çalmış,Emir açmıştı.Ferda Emir'e sarılırken Semih mutfaktan bize doğru geldi.Semih onları yararak yani ayırarak beni ortalarından çekiştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gayya Kuyusu (Kitap olacak eminim)
Teen FictionBuse işini severek yapan dürüst ve güvenilir bir avukat...Yine dava dosyalarıyla meşgul olduğu bir günde Semih'in motosiklet kazası geçirdiği haberini alır.İşin tuhaf yanıysa haberi bir tek o alır.Çünkü adamın telefonu o sırada yanında değildir.Peki...