Bölüm 42:Doğum günü

62 14 1
                                    

Multimedya:Buse Kaya (Merak edenler için gerçek adı Katrina Kaif)

-Görüşleriniz benim için kıymetlidir.Yorum ve oylarınız da buna dahildir.
-İyi okumalaar..

Berk'le Ferda'nın doğum gününün kutlanacağı mekana gittiğimizde karanlık çökmüştü.
Berk içeri girerken elimi koluna koymamı istedi.Kıramamıştım.Dışarda gazeteciler vardı.Bizimde birkaç fotoğramızı çekmek istediler.Kırmamıştık onları ve Berk'le iki poz verdik.İçeri girerken Berk beni merdivenin orada durdurdu.

"Ne oldu?Niye durduk?"

"Şey..Bende hiç fotoğrafın yok.Merdivende bir otur da fotoğrafını çekeyim."dedi mahçup bir şekilde.

"Peki."dedim ve merdivene oturdum.Berk'i kırılmasını gerçekten istemiyordum.Hele bana mahçup mahçup bakarken bu imkansızdı.

Sol elimi çenemin altına dayayarak poz verdim.Berk'te beni çekmişti(Multi'de...).Sonra bana elini vererek kalkmama yardım etti ve telefonunu cebine koydu.Bana gülümserken bende ona gülümseyerek karşılık vermiştim ardından yanağımdan öpmüştü.Gözlerim pörtlerken "Berk!Sakın bir daha yapma şunu!"dedim sinirle.Yapması yanlıştı.
Yapmamalıydı.Kaşlarım kendiliğinden çatılırken sert bakmayı tabiki ihmal etmemiştim.

"Tamam,özür dilerim.Bir daha yapmam."dedi sert bakışlarıma atfederek.

Moralimi düzeltmeye çalışıp merdivenlerden çıkmaya başladık.Mekanın içine girdiğimizde aşağıya doğru inen bir merdivenle karşılaşmıştık.Ben aşırı sakar olduğum için Berk'in kolundan çıkmıyordum.Çünkü her an yere düşme ihtimalim vardı.Berk'te halinden hiç şikayetçi değildi.Girişteki merdivenden aşağı doğru indik.Ben ve Berk...Ben Berk'in koluna girmiş bulunuyordum.Aşağıda herkes bize bakıyordu.Ferda ve Emir'in şu an aşağıda olmaması gerekti.Emir onu yirmi dakika sonra getirecekti,içeri girmeden beni aramıştı.

İçeri girer girmez gözüm Semih'i aramaya başladı.'Acaba o da şu an bana mı bakıyor?'derken onu hemencecik bulmuştum.Ve herkes gibi o da bana bakıyordu.Yani belki de bize.(Semih'in Buse'ye baktığı onu gördüğü an aşağıda...)

Aşağı indiğimizde biraz da olsa üzerimizdeki gözler azaldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşağı indiğimizde biraz da olsa üzerimizdeki gözler azaldı. Berk'le bir masaya geçmiştik.Bulunduğumuz yer bayağı şık ve lüks bir mekandı.

Emir...Offf.Sürprizi bozacağım.Emir,Ferda'nın bugünü asla unutmaması için hem doğum günü hemde nişan olmak üzere bir sürpriz hazırladı.Bu yüzden bugün bu kadar şıktık.Berk'le masanın yanında karşı karşıya dururken yanımıza Semih geldi.

Beyaz bir smokin giymiş ve siyah bir papyon takmıştı.Saçlarını da yukarı doğru geriye yatırmıştı.Oldukça yakışıklıydı yine.

" Kırmızı yakışmış."

Semih ve iltifatına şaşırmıştım.Gerçekten güzel olmuş muydum?

"Sen beni durup dururken övmezdin.Ne oldu ?Bir sorun mu var?"dedim.Şaşkınlığım yüzümden okunurken sesime de aksetmişti.

Gayya Kuyusu (Kitap olacak eminim)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin