"Fallon...Fallon...Trezeste-te!"aud tipatul mamei care ma intrerupe din visul meu cu Paul Wesley, eu cazand din pat, auzind chicotelile tatei de la parter.
Fii blestemata comunicare mintala!imi spun, intrand in baie, facandu-mi rutina, ca mai apoi sa-mi iau pe mine primele haine pe care le apuc. O camasa alba, putin transparenta, impreuna cu un sacou albastru inchis, asortindu-i cu o pereche de blugi si o pereche de conversi alb, dand de cateva ori cu mana prin parul meu blond, avand o tenta de gri. Imi pun ochelarii de soare, acest obicei devenind ceva normal. Am inceput asa imediat ce am implinit 13 ani. Mi se parea ciudat sa ma uit in oglinda si sa-mi vad ochii, sau sa vad cum Taranee, sau Gemma se uita ciudat la mine, cand ma uit la ele. Nu le condamn. Eu m-am obisnuit.
Intru in bucatarie, vazand ca mama face niste clatite, tata sorbind cafeaua din cana lui preferata, primita de la mine acum 2 ani.
-Buna dimineata, Fallon, ma saluta mama, punandu-mi in fata o farfurie cu doua clatite, impreuna cu un pahar de suc de portocale.
-Mama, prefer sa nu mai intri in visele mele, mai ales cele cu Paul Wesley, spun indignata, bagand in gura jumatete de clatita, umpluta cu gem de capsuni.
-Credeam ca vrei sa ajungi mai devreme astazi, doar e prima zi de scoala, imi aminteste, eu dand cu capul de masa.
-Nu-mi aminti. Si ce mai lege stupida! Tinerii care fac parte din rase magice pot merge la scoala doar de la varsta de 16 ani, pana atunci studiind acasa, imitand nu stiu ce presedinte.
-Si oricum, o sa-ti faci multi prieteni.ma imbuneaza tata, band tot sucul de portocale.
-Sigur tata, toata lumea vrea sa fie prieten cu o fata care isi ascunde ochii de vazul lumii, spun eu ironica.
-Haide, te duc cu masina.ma intrerupe tata, band ultima gura de cafea,luandu-si cheile de la masina, dandu-i un sarut scurt pe buze mamei.
Urma sa ma intalnesc la scoala cu buna meu verisor, Stephan. Ura! Cum e posibil ca baiatul ala sa fii iesit de Sage si Ethan?! Mama mi-a spus ca seamana mult cu Ethan. Si ele era prost in adolescenta. Dar, Stephan, o sa ramana mereu prost, chiar daca i s-ar da si creierul celui mai bun savant din lume, nu din univers. Am o viata complicata. Puteam sa continu studiile acasa, dar dragii mei parinti au hotarat sa ma inscrie la scoala, mai precis la liceul unde au invatat mama si tata. Nu vroiam sa-mi fac prieteni. Imi era de ajuns sa o am pe Helena, verisoara mea, care mi-a povestit cat de groaznic e la scoala, si pe Samantha, care e de aceeasi varsta ca mine, dar urmeaza scoala in Philadelphia. Mana lui tata se aseaza pe umarul, semn ca am ajuns la scoala.
-Fa-ti prieteni. Ti-ar prinde bine.spune, inainte sa plece, lasandu-ma in fata scolii, curtea fiind plina de adolescenti.
Helena m-a pregatit de dinainte sa implinesc 16 ani cum sta treaba in locul acesta. Regula numarul 1 este sa nu ma amestec cu popularii, iar a doua, ce chiar eu mi-am impus-o, cu orice pret sa nu-mi dau ochelarii de soare jos. Nu as vrea sa vina politia la usa casei, spunand ca am o reclamatie pe numele meu fiindca s-au speriat de ochii mei.
Patrund in curte, totii ochii fiibd atintiti pe mine. Aminteste-ti Fallon, totul o sa fie bine, ignora-i.imi repet in gand, ajungand in holul scolii, care este plin de adolescenti. Gasesc repede biroul diretorului, batand, auzind aprobarea ca pot sa intru. Biroul nu era unul maricel. Avea o mica canapea langa o bibilioteca cu trofee si carti, tablourile a cativa oameni importanti din scoala fiind pe perete opus.
-Tu trebuie sa fii Fallon Miller. O placere sa primesc in aceasta scoala inca o fiinte magica.ma intampina directorul, eu dand din cap. Am inteles ca il cunosti pe Stephan Smith, verisorul tau.
-Nu, nu e verisorul meu, dar e ca in familia mea, il contrazic, el aproband.
-Bun. Ai aici orarul si cartile. Uite si cheile de la dulapul tau, care este 232. La revedere!ma saluta el, imediat ce ies din birou.
Gasesc repede dulapul, bagand cartile in el si geanta pe care o am pe umar. Ma uit pe orar, observand ca am geografie. Si eu trebuia sa fiu acolo in 5 minute daca nu voiam sa intarzii din prima zi.
Gasesc imediat sala 23, oftand linistita ca profesorul, sau profesoara inca nu a sosit. Partea cea rea e ca toate privirile se afla pe mine, parca fiind in exponat intr-un muzeu. Ma asez in a doua banca de langa fereastra, imediat, langa mine, asezandu-se o fata.
-Buna. Eu sunt Cara Sempé.se prezinta fata, eu gandindu-ma de unde am mai auzit nunele Sempé.
Stai! Clement Sempé! Cel care a dedus faptul ca scutul ce proteja ambreii va fii distrus daca absoarbe puterile elementarilor.
-Hei, eu sunt Fallon, ma prezint, in sala intrand un domn, imsemnand faptul ca el este profesorul de geografie.
-Buna ziua, ne saluta domnul profesor, noi ridicandu-ne in picioare, mormaind un "Buna ziua". Maine este excursia ce va dura doua zile, in Philadelphia, la camping.continua profu', eu ramanand stana de piatra la auzul Philadelphia.
Acolo se afla haita Silver Moon, haita suprema.
-Directorul si primarul au vorbit cu haitele din zona, ele evitandu-ne. Plecarea, maine, la ora 7 dimineata. Acum, sa vorbim despre desertul Sahara. Cu totii stim ca desertul...incepe domnul profesor sa predea lectia, eu fiind infundata in gandurile mele.
De ce nu mi-a spus Helena ca o sa mergem in padurea unde se afla haita pe care o conduce? Adica, daca imi spunea, ma prefaceam ca eram bolnava, sau fugeam la Tessa si Adam. Chiar am pariat cu Stephan ca sufletul pereche al Helenei este Mattew, regele vampirilor, si fiul lui Tessa si Adam. Adica, Helena este un hibrid si conducatoarea haitei supreme. Merita pe cineva la fel de puternic ca ea. Cu siguranta va trebuii sa o contactez pe Helena, sa vedem postul de beta la ea in haita. De la varsta de 8 ani, am inceput sa ma antrenez, spunand ca intr-o zi o sa ajung beta-ul suprem. Si inca am ideea asta. M-am luptat cu omega, vampiri revoltati, strigoi, monstrii de gheata si alte monstruozitatii. Am demonstrat ca sunt puternica sa fiu beta, dar Helena a tot insistat ca nu pot fii beta, fiindca nu sunt varcolac. Iar tu, Helena, esti pe jumatate vampir, si nimeni nu ti-a interzis sa fii alpha.imi spun, vazand ca profesorul deja a iesit din clasa.
-Fallon, ce ora ai acum, intreaba Cara, punand mana pe umarul meu.
-Franceza, ii raspund, verificand orarul.
-Oh, deci avem aceeasi ora impreuna. Haide!spune, iesind impreuna din clasa.
-De ce se uita toata lumea la noi?o intreb, bagandu-mi cartile in dulap, luand manualul de franceza.
-E ciudat sa vezi o tipa cu ochelari de soare, unde nu este soare pe cer, impreuna cu tocilara scolii.spune, deschizand dulapul de langa mine, bagandu-si si ea cartile.
-Tocilara scolii?intreb, ea dand din cap. Sa-si bage parerea fix infund. Nici de-a dracu' nu ma intereseaza ce parere au despre mine, si nici pe tine nu ar trebui sa te intereseze.o indemn, ea chicotind la vocabularul meu.
-Pot sa zi ca esti prima mea prietena.marturiseste, indreptandu-ne spre clasa.
-Si tu la fel. Nu am prieteni. Doar pe Helena, verisoara mea, si Samantha, care este ca in familie.marturisesc la randul meu.
-Fallon, Fallon!aud o voce, dandu-mi seama ca este enervantul de Stephan.
-Fallon, te striga...
-Cara, nu-l baga in seama.o intrerup, continunand sa mergem.
-Fallon, ai surzit?ne ajunge de la urma Stephan.
-Ce vrei Stephan? Sa-ti fac tema la matematica? Nici moarta.spun, plecand de langa el.
-Ce legatura are cu tine Stephan, fundasul echipei de fotbal?intreaba Cara, intrand in clasa, constatand ca este goala.
-Stephan pot sa-l consider verisorul meu enervant. Parintii lui sunt foarte buni prieteni cu ai mei. Sta langa mine.ii raspund, asezandu-ne in banci.
-Care e povestea ta, Fallon? Cu siguranta nu ai o viata plictisitoare. E ciudat ca porti ochelari de soare.constata ea, eu impietrind.
Super! Mi-am facut si eu o prietena si acum pot s-o pierd din cauza naturii mele. Ce viata am si eu!constat, Cara uitandu-se la mine.
~~~~~~~~~~~~~
Necorectat!
CITEȘTI
Gardiana-Volumul III:Renasterea haosului
FantasyTe-ai intrebat vreodata cum se simte cand esti prins intre ciocan si nicovala? Cum ai de ales intre cei dragi si putere? Haosul mereu a avut aceasta problema, dar mereu alegea puterea. Asa era haosul. Nu gandea. Era prins intre ciocan si nicovala, t...