Събудихме се и закусихме палачинки, момчетата бяха излезли някъде
-Нат -промълвих аз.
-Да -каза тя и ме погледна.
-Дали ще имаме,спокойни дни нататък? -казах и си захлюпих главата.
-Ам,не знам, но с момчетата се чувствам спокойна!-каза Нат.
-Аз, вече не мисля, че сме в безопасност, като групичката на Бен е в този град! -казах аз и тръгнах да спускам щорите,из къщата.
-Не се напрягай,чак толкова,ако нещо стане,все ще измислим нещо!-каза Нат и ме прегърна.
-Ами...да..не да..-започнах да заеквам,когато някой отвори вратата.
Естествено се стрестнахме,помислихме,че е онзи кретен Бен,е за наше щастие бяха Джин и Куки.
-Ох!-въздъхнахме с Нат.
-Какво?-попита Джин.
-А нищо стрестнахме се!-казах набързо и излязох от стаята.
*ГТ на Куки*
-Джин,момичетата не се ли държат странно?-смутолеви Куки.
-Мм,не знам.-каза той и се метна на дивана.
-Мислиш ли,че...
И преди Куки да довърши изречението телефона звънна.
-Ало.-каза Куки.
-Ало,кой си ти?-каза майка ми на Куки.
-Аз съм Джънгкук,а вие?-попита Куки.
-Аз съм майката на Емили,какво си и сторил??-попита майка ми разтревожена.
И преди Куки да е отговорил,аз се появих и взех телефона.
-Ало.-казах аз,докато гледах Куки.
-Боже миличка,какво ти е сторил този негодник?-попита майка ми напрегната.
-Ъъъ,първо не е негодник,второ нищо не ми е направил и трето е много свестен!-казах аз крещейки,а Куки ме гледаше.
-А какво прави в дома ми?-попита майка ми.
-Живее тук!-казах аз.
-Оо заминахме и,вече си имаш гадже?!-каза майка ми дяволито.
-Мамооо,не ми е гадже!-смутолевих и не осетих,как се изчервих,видях,че и Куки се е изчервил,беше толкова сладък.
-А не,аз не те познавам.-каза мама.
-ОФ,Айде чао клюкарке,ще ти се обадя по-късно.-казах и затворих телефона.
Край на ГТ на Куки
-ОФ,ще убия майка ми!Изкара ме гадже със Куки,ако и бях казала,че живеят седем момчета внас,нямаше да се изложа пред Куки!-казах на Нат,докато обикалях в кръг.
-Ее,не се пали толкова,нищо не е станало!-каза Нат,докато едва прикриваше смеха си.
-На какво се смееш?-спрях на едно място и я попитах.
-На н..н...нищо!-каза тя и избухна в смях.
-Какво ми има?-попитах и аз започнах да се смея.
-На теб нищо!-каза тя.
-Как на мен?!-казах и се обърнах на зад.
Fuck!Абсолютно всички момчета,бяха чули,целия ни разговор!
-Спокойно Ем,не беше нищо лошо!-засмя се Куки и дойде при мен,приближи се.
Бяхме буквално на няколко сантиметра разстояние...когато на вратата се звънна и двамата се осъзнахме.Бях забравила,че една приятелка ще идва на гости.
-Ъ,а-аз ще отворя!-казах заеквайки и се запътих към вратата.
-ЕЕМ!-изкрещя Дани(Даниела)приятелката,която бях забравила.
-Дании!Откога не сме се виждали!-казах аз и се прегърнахме,тогава Нат и момчетата дойдоха.
-Еха,охрана сладури,яко!-прошушна ми Дани и се засмя.
-Не са охрана сладурке.-отговорих и аз и се засмях.
-Ами запознайте се!-казах и се усмихнах.
-Аз съм Даниела,на кратко Дани.-представи се тя.
-Аз съм Джей Хоуп приятно ми е!
-Хей,аз съм Джимин!
-Джънгкук!
-Джин!
-Рап монстър!
-Много е сладък!-прошепна ми Дани.
-Кой Рапмон ли?-казах аз.
-Мхм!-каза тя.
-Шуга приятно ми е!
-Здрасти,аз съм Ви!
-И на мен ми е приятно!-каза Дани и се засмя.
-Искате ли да ни изчакате тук?Ние с Нат ще отидем да покажем къде ще спи Дани и ще се върнем!-казах и се заизкачвах по стълбите,последвана от Нат и Дани.
-Боже Дани да знаеш какво се случи!-казах и се замечтах.
-Да влюбената ми Ем!-каза Нат с мазна усмивка.
-Оо разказвайте!-каза Дани нетърпеливо.
-Ами,предполагам видя кой е Джънгкук,на кратко Куки,ами харесвам го и то доста!И ти провали момента,щяхме да се целунем!!-казах аз и погледнах Дани.
-Оо,ами трябвало е да гледаш,по кое време ще се целуваш,защото имахме уговорка за 12:30!-каза сърказтично.
-Бяха толкова сладки,как се гледаха,направо уникални!-каза Нат.
-А ти защо не кажеш кой харесваш?-заядох се с Нат и се засмях.
-Мм не благодаря!-каза Нат и се засмя.
-Кажи де!-помоли ме Дани.
-ОФ..много сте нахални!-каза Нат и се засмя.
-Знаем си,та казвай кой ще бием,ако ти разбие сърцето!-каза Дани и прегърна Нат.
-Амии...казва се... Д..Джин!-каза Нат и се засрами.
-Ауу двете ми любовчийки!-каза Дани.
-А ти по кого си падна?-каза Нат и се засмяхме с Дани.
-Какво,кажете ми!-каза Нат.
-Ами паднах си по...Рапмон!-каза Дани и се засмя.
Дани,когато трябваше да ни каже нещо,го казваше направо,а не като нас,да се мъчим да съкратим историята или да измислим нова версия.
Беше много откровена и много,ама много искрена,ако някой не го харесва,ще му го каже в лицето и ще си набие камшика...колко много си я обичам!
-Момичета,ако спрете да се кискате и слезете долу,няма да е зле!-провикна се Ви и всичките момчета,започнаха да се смеят.
-Сега ние ли се кискаме?-казах сърказтично и тръгнахме да слизаме по стълбите.
Тъкмо даваха новините и съобщиха за изгоряло училище...но това беше нашето училище?!Еха отменени са занятията за няколко години??Fuck?В кое училище ще ни приемат,пакостници,нередовни,бият се и как по дяволите ще ни приемат в току-що започналата,година?!
-И какво,ще стоим една година без да ходим на даскало?Супер!-каза Джин и ме прекъсна от дългото мислене.
-Е,яко една година без даскало!-казаха и останалите момчета,а аз се върнах на онзи момент,когато щях да се целуна с Куки.
Дали щеше да ми хареса?*започнах да мисля*
Оо 100% този сладур е уникален няма как да не ми хареса!
Тогава тръгнах да ставам и,когато се обърнах,все още потънала в мислите си,тъкмо си надигнах главата и устните ми се сляха с тези на...Куки?!?
Беше дълга целувка,а всички около нас ни гледаха,като поразени...Хх,колкото и да ми харесваше целувката,трябваше да спра и,тогава спрях,погледнах Куки,насълзиха ми се очите,защото не ми беше приятно да се целувам с човек,който не ме харесва и побягнах към стълбите плачейки,Куки се опита да ме спре,а момичетата ме последваха.
-Ем,какво стана?-влязоха момичетата бързо и заключиха вратата.
-Бях,замислена над,онази "сцена",когато щяхме да се целунем,мислех си,че 100% е щяло да ми хареса,защото е най-красивото момче,което познавам и,когато станах,обърнах се и си надигнах главата не знаех,че той е зад мен и,че ако се обърна ще се целунем.-казах хлипайки с притиснала глава във възглавницата.
-За това да, видяхме,че беше под влияние на мислите ти,но защо се разплака и избяга,при положение,че беше видимо,че ти хареса?!-попита Дани,а Нат ме погали по рамото.
-Защото не ми е приятно да се целувам с човек,който не изпитва,същото каквото и аз!-казах и се надигнах.
-От къде си сигурна,че не те харесва?-попита Дани и ми се усмихна.
-Знам го!-казах аз и някой почука.
-Кой е?-попита Нат.
-Аз съм Куки,може ли да вляза?-попита той,а двете момичета подскочиха и се запътиха към вратата,отговаряйки му,че може да влезе.
-Хей,защо избяга?-попита Куки и седна до мен.
-Ами стана ми много неловко,пък и не сме гаджета за да се целуваме!-казах аз и леко се засмях.
-Ами да така е,но защо се разплака?-попита той,надигна брадичката и я насочи,към себе си.
-Ами не знам...стана ми гадно.-казах,докато се гледахме.
-Защо ти стана гадно,не ти ли хареса?-каза Куки и се засмя,явно на шега.
Сто процента е било на шега!Такова съкровище да се влюби в такова чудовище!Няма начин!Просто е невъзможно и с магическа пръчка да се опитам,няма да се получи,така наречената "магия"!
-Какви са тези въпроси?-казах аз и се засмях.
-Шегувах се!-каза Куки и се изчерви.
*ГТ на Куки*
Боже,как я попитах такъв неудобен и неуместен въпрос по дяволите?!Въпреки,че ми беше интересно,дали и е харесало.Толкова много я обичам,откакто я видях се влюбих в нея и тя е всичко за мен!
*край на ГТ на Куки*
-Ехоо.-повторих за стотен път,къде ли се беше онесъл?
-А да какво?-отговори той.
-Къде се отнесе?-попитах аз и го погледнах.
-А,ами...аз просто мислех колко ли е часът,та какво ме питаше?-каза той набързо.
-Питах те,дали искаш да сизаме при другите?-казах аз и станах.
-Ами добре.-каза той и стана.
Отворих вратата и руската трупа,падна в краката ни.Колко очаквано!
-Какво по дяволите?-казах аз и се засмях.
-А ние просто почиствахме!-каза Джин и се направи,че бърше праха с някакъв парцал.
-Да,а ние с Дани им помагахме.-каза Нат и се усмихна,подло.
-Аха,добре.-обърнах се и Куки го нямаше.
Къде е по дяволите?Отново ли съм се замислила,че чак да изчезне?Но другите са тук!
Отново от твърде много притеснение ми се зави свят и залитнах...
-Накой да я хване!-изпищя Дани и се опита да стане по най-бързия начин,а Нат я последва.
Хм,ами причерня ми,но чувах какво си говорят...
-Браво Джимин,ако не беше я хванал,щеше да си счупи главата!-каза Нат и сложи хладна кърпа на челото ми.
-Да наистина!-каза Дани.
-Къде е Куки,къде е той,защо не е тук,къде е,кажете ми къде е,къде е?-и това бяха последните ми думи преди да припадна за пореден път.
Мама каза,че като е била на моята възраст,се е стреснала от нещо и,като започне да се притеснява много припада,каза,че е много слаба откъм притеснение,аз съм го наследила от нея и често се случва,като се стрестна или започна да се притеснявам.
Когато се събудих бях в болницата,а Куки беше на стола до леглото и спеше.Какво прави тук?Не беше ли изчезнал?Имах доста въпроси,но реших да се отпусна,за да не припадам отново!
VOUS LISEZ
Bad Girls and Bad Boys (ЗАВЪРШЕНА)
Roman d'amourОт Лондон до Корея,нови запознанства,нова любов,трудни избори и скрити чувства?!Как ще постъпят четирите момичета и седемте момчета?Момчетата са световно известни,а момичетата обикновени ученички,каква ще е съдбата им след изгорялото им училище и от...