*ГТ на Джимин*
Ъгх,толкова е рано,но трябва да събудя и другите!Тръгнах по-дългия коридор и започнах да лопам по вратите на останалите.
*Край на ГТ на Джимин*
-ОФФ кой се е разлопал,толкова рано!-каза Куки,а аз го погалих по бузата.
-Трябва,вече да ставаш.-казах му,а той потърка очи и ме погледна.
-Кога успя да се приготвиш?-попита и стана.
-Станах по-рано за да се приготвя,само вие момчетата не сте готови.-казах и му се усмихнах.
-Ами да спи ни се мейби?!-каза Куки и се засмя.
-Ще ти кажа "мейби"..-казах и се метнах върху него,а той ме притисна и ме целуна.
-Хайде да ставам,че дълъг път ни чака!-каза той и стана от леглото.
Аз се запътих,към стълбите,за да видя какво правят момичетата...обичайното бяха седнали на дивана и чакаха момчетата да се наконтят,странното беше,че някои от момчетата се приготвяха доста бавно!
***
Момчетата най-после слязоха,бяха доста сладки.
Буса ни чакаше навън,а мениджърът ни посрещна с голяма усмивка.След,като се качихме имах чувството,че съм в най-луксозния бус в света,беше уникално!
Светещ таван,меки седалки,дискове с кпоп песни,всякакъв вид напитки и храна.Момчетата пееха с цяло гърло Fantastic Baby на Big Bang.Доста се забавлявахме,но явно се умориха и заспаха,бях седнала до Куки,той не заспа,а само си играеше с гривната на ръката му.Беше ми гадно да го гледам така,изглеждаше тъжен.
Ще го попитам какво му има.
-Куки.-промълвих и го погледнах.
-А какво?-каза Куки и надигна глава.
-Какво има?-попитах го и хванах ръката му.
-А,нищо!-каза и пусна ръката ми и продължи да играе с гривната.
-Мхм.-казах и станах.
-Къде отиваш.-каза Куки спирайки ме.
-При Нат.-казах и се отделих от хватката му.
-Ем стой тук!-повдигна той,а аз го погледнах.
*ГТ на Куки*
Не ми беше приятно да и викам,но изобщо не знаех как да и кажа,че Мин Джънг също ще бъде там.На турнето!Със нейни приятели.
Емили ме погледна,можех да видя,само объркания и уплашен поглед.
*Край на ГТ на Куки*
-И-извинявай!Отиди при Нат!-каза Куки и се хвана за главата.
-Няма..-казах и се върнах на седалката до Куки,ето че той най-накрая заспа.
Пъхнах слушалките в ушите си и се облегнах.
Какво му става?По-скоро какво крие?Дали е свързано с Мин Джънг?!Сто процента са имали нещо!Няма да го притеснявам сега,а ще попитам момчетата те сигурно ще знаят нещо!
Станах и отидох при Ви,защото той не спеше.
-Ви.-казах аз и седнах до него.
-Да кажи.-отговори и ме погледна.
-Знаеш ли нещо,за тази Мин Джънг?-прошепнах.
-Амиии,аз,да защо?-каза Ви,усмихна се и се почеса по врата.
-Защото Куки се държи много странно и си играе с една гривна и..-и преди да довърша Ви ме прекъсна.
-Явно Мин ще е на турнето.-каза Ви и извъртя глава.
-Добре,разбрах че му е враг,но защо трябва да е,около нас?!-леко повдигнах тон.
-Ами,всъщност ние познаваме Бен отдавна...и той има сестра и тя е Мин Джънг..-обясни Ви.
-Но та те,дори имената им...-и отново бях прекъсната.
-Да имената им,са доста объркани и да.-каза Ви и ми се усмихна.
-О,ами добре,все още не знам как е възможно,но няма значение!До после Ви.-отвърнах иму се усмихнах.
Как ще са брат и сестра по дяволите?!Та те..щях да кажа,че не си приличат,но аз никога не съм виждала Мин,а Бен никога не ми е споменавал за сестра,явно наистина е пълен идиот!
Мисля,че трябва да се отърся от тези гадни мисли,защото ми е дошло до гуша!Върнах се при Куки,той още спеше,не можех да се отърва от проклетите мисли и реших да поспя малко.
***
Не усетих как съм заспала,но сега се събудих и всички,все още спяха...явно не съм спала доста.
-Хей.-каза Куки сънено и ми се усмихна.
-Хей.-отговорих и подпрях глава на рамото му.
-Добре ли си?-попита той.
-Защо не ми каза,че Мин Джънг,ще е на турнето?-попитах и го погледнах в очите,те изписваха само вина.
-Не знаех как..-каза Куки и сведе глава.
-Напомням ти,че сме заедно и можеш да ми кажеш,абсолютно всичко!-отговорих и му се засмях.
-На какво се смееш?-каза Куки и се засмя.
-На това колко си сладък,когато си сънен.-казах и се усмихнах.
-Не мисля..-отвърна и се сгуши в мен.
-Не мисли,толкова много!-казах и подпрях глава на неговата.
-Доубрем.-каза Куки.
*ГТ на Нат и Джин*
-Днес Куки ми се стори,адски притеснен!-казах и погледнах Джин.
-Да и на мен,може да е заради Мин Джънг.-отговори Джин,а аз го погледнах объркано.
-К-коя?-попитах набързо.
-Не знаеш ли?Това е така нареченият враг на Джънгкук.-каза спокойно Джин.
-Аха и..-казах повдигайки вежда.
-Ами ще бъде на турнето с нейна приятелка,ще бъдат буквално навсякъде!-каза Джин и ме погледна.
*Край на ГТ на Нат и Джин*
-Куки,нали знаеш колко много те обичам?-подмазних му се.
-Ъгх,какво искаш сега.-Куки промълви сънено.
-Нищо,просто ти казвам!-казах и го гушнах.
-Не наистина!Какво искаш?-попита и ме погледна.
-Да не мислиш за онази!-казах и го погледнах в очите,а той кимна съгласявайки се.
-Добре,а сега заспивай,трябва да си почиваш!-казах и го погледнах.
-Нямам търпение да видиш всички,тези Армита,уникални са!-каза Куки и ме целуна нежно по челото.Ето я и новата глава!😊😊😋
YOU ARE READING
Bad Girls and Bad Boys (ЗАВЪРШЕНА)
RomanceОт Лондон до Корея,нови запознанства,нова любов,трудни избори и скрити чувства?!Как ще постъпят четирите момичета и седемте момчета?Момчетата са световно известни,а момичетата обикновени ученички,каква ще е съдбата им след изгорялото им училище и от...