Как можа?!

380 36 0
                                    

*Моя ГТ*
Бях доста притеснена,преди концерта!Отидох да си измия зъбите и да се облека,с момичетата се уговорихме да се облечем еднакво:

Набързо с Нат сложихме малко спирала и се запътихме към вратата,но видях Мин Джънг,ужас и тя ме видя!*Край на моя ГТ**ГТ на Мин Джънг*Охо ето я така наречената от Куки "сладурана",ще ги разделя по-лесен или по-труден начин,но ще накарам Емили да с...

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Набързо с Нат сложихме малко спирала и се запътихме към вратата,но видях Мин Джънг,ужас и тя ме видя!
*Край на моя ГТ*
*ГТ на Мин Джънг*
Охо ето я така наречената от Куки "сладурана",ще ги разделя по-лесен или по-труден начин,но ще накарам Емили да страда,защото вече ми писна да гледам Джънгкук с нея,харесвам го откакто се познаваме,а той ме мислеше за враг,защото го обиждах.
И докато мисля всичко това,осетих как сълза се стече по бузата ми,осъзнах се и онези ги нямаше.Значи ще е малко по-трудно да ги намеря!
*Край на ГТ на Мин Джънг*
Усещах,че днес ще стане нещо с тази Мин Джънг,тя ми съсипва деня!Реших,докато отиваме към залата да се отърся от мислите за нея и да послушам малко музика,пуснах си Up & Down на EXID,обожавам тази песен и,като стигнахме бях разпуснала достатъчно!
*ГТ на неотрален наблюдател*
Емили,беше видимо притеснена за това как ще се развият нещата между нея и Мин Джънг,тревожеше се за Джънгкук,че тя може да ги скара отново,но беше уверена,че може да се справи!Все пак е преодолявала изпитание,като да загуби любим човек,именно Марк,така че беше готова на всичко,да се справи...Влезе гордо в залата,бяха пуснали,току що песента No More Dream,веднага започна да танцува,а другите я последваха.
*Край на ГТ на неотрален наблюдател*
Бях готова на всичко за любовта и готова с танците,защото беше време малко да си почина.
***
Минаха два часа,откакто тренираме и беше време да си вървим.
Прибрахме се по стаите,мислех за всичко,което ни очаква довечера и питах,дали Нат иска да се опитаме да изтанцуваме танците тук и тя се съгласи..
*ГТ на Куки*
Тази Мин ме ядоса,толкова много онази вечер..и докато мисля,някой отвори вратата помислих си,че е някой от момчетата или момичетата,но представата ми беше съвсем грешна,на вратата стоеше Мин Джънг,какво искаше пък от мен?
-Какво правиш тук и как си позволяваш да влизаш без да почукаш?-попитах ядосано,а тя само ми се усмихна.
-О хайде стига и двамата знаем,че го искаш!-каза спокой и се приближи към мен.
-Моля?!Какви ги дрънкаш?!Излез от стаята ми моментално!-казах повишавайки тон.
-Хах не трябваше да го казваш!-отговори,засмя се и ме притисна до стената,започна да ме целува,след това слезе,към врата ми.
Разбира се дърпах се,но тази беше много силна по дяволите!
*Край на ГТ на Куки*
Стори ми се,че чух Куки да крещи.Реших да отида,но бях спряна от Нат.
-На къде?-попита тя.
-Стори ми се,че Куки крещи!-казах и продължих към вратата.
-Ще дойда с теб!-каза Нат,а аз само кимнах.
Отворих вратата и стрелнах вратата на стаята на Куки и Ви.Странно беше отворена.Приближих се и чух как Куки казваше на някой да се разкара,отворих и всичко сякаш спря за момент.Нат се хвана за устата,а аз отидох до Мин и я хванах за косата отстъпвайки я от Куки.
-Ау,пусни ме!-изкрещя Мин.
-Оо няма да беше помислила преди да се натискаш с Джънгкук!-казах и я задърпах още по-силно.
Нат дойде до мен и каза да я оставя,но аз поклатих глава и я дръпнах още един път.Куки се беше свил в ъгъла.Боже мой защо?
-Нат дръж я!-казах ядосано.
-Защо?-попита неспокойна.
-Направи това,което ти казах!-казах,а тя ме послуша.
-Куки какво става?-казах разтревожено и клекнах до него.
-Всичко ме боли!-промълви.
-Но как,защо?-казах и очите започнаха да се пълнят със сълзи.
-Ето защо!-каза и надигна тениската си,тя го е хапала по корема,толкова силно,чак кръв се стичаше.Тази вече прекали!
Станах рязко отдръпнах Нат и я хванах зад врата.
-Виж сега не знам,какво искаш да постигнеш,но няма да ти се получи!Ясна ли съм?!-изкрещях и момчетата и момичетата влязоха в стаята,момчетата отидоха при Куки,а момичетата при мен.
-Какво става?-попита Дани.
-Става това,че тази тук иска да ме раздели с Куки!-казах с насълзени очи.
-О май крушката в главата ти най-накрая светна!-заяде се Мин,а в замяна получи шамар от Ан.
-К'во се отваряш бе сигурно си спала с повече мъже за една седмица,отколкото мен за целия ми живот!-провикна се Ан,а ние започнахме да се смеем,а милата Мин се пулеше.
-Е вече прекали!-изкрещя Мин и налетя на Ан.
-Остави я!-изкрещяхме всички заедно и я вдигнахме,занесохме я в коридора,а тя само ни помаха,очите и изписваха нещо,като още не съм свършила уплаших се,но Куки сега беше по-важен.
-Куки добре ли си?-разплаках се и паднах на колене до него.
-Да добре съм,само не плачи!-каза и ме прегърна.
*ГТ на неотрален наблюдател*
Мин не беше приключила,а всъщност едва сега започваше!Куки и Ем бяха видимо изплашени от случилото се,но Куки каза,че естествено ще участва тази вечер.Ем се чудеше как да отмъсти на Мин,а именно в това беше най-добра.Рапмон се притесняваше за отношенията между Ем и Куки,а останалите за последствията,които едва предстояха.
*Край на ГТ на неотрален наблюдател*
Бях много притеснена за Куки и за участието му.Промихме раните и той легна да поспи.А аз единственото,което мислех е отмъщението,бях много добра в отмъщенията!Ама много!

Ето я и новата глава ^^

Bad Girls and Bad Boys (ЗАВЪРШЕНА)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن