Дойде моментът

622 47 3
                                    

Когато се прибрахме, все още мислех за сънят, той беше толкова...как да кажа, истински! Всъщност аз не знаех, абсолютно нищо за момчетата, какви са,от къде са, каква е групата им и какви са песните им, хм мисля,че дойде моментът да ги поразпитам, защото нямах време преди училището да изгори.
-Момчета,може ли да дойдете за малко?-попитах аз,а те просто кимнаха.
-Кажи Ем.-каза Шуга и ми се усмихна.
-Ами мисля,че е време да ви поразпитам,за групата и т.н.-казах и се засмях.
-Ами добре питай.-каза Куки и се приближи до мен.
-Дистанция!-казах аз ,засмях се,леко блъснах Куки за да се отдръпне,защото буквално беше на няколко сантиметра от мен,а другите избухнаха в смях.
-Добре,добре ще го запомня!-каза Куки,намуси се и седна на дивана.
-Струва ми се,ме с теб няма да се разберем!-казах аз,хванах го за блузата и го придърпах към себе си,бяхме на няколко милиметра!
Той тъкмо ,щеше да ме целуне,но аз се отдръпнах.
-Хах не си познал!-казах аз и се засмях,а той седна засрамено.
-Сега може ли да...-и преди да довърша Куки се провикна.
-Но никога момиче не ми е отказвало,да ме целуне!-каза и се засмя.
-Но аз не съм ти фенка!-казах и му намигнах.
-Ауу лошата!-каза Джимин и се засмя.А това последва с още смях.
-Да такава съм!-казах сърказтично и отметнах коса.
-Как се казва групата?-казах аз и се засмях.
-BTS,Bangtan Boys.-казаха те и ме погледнаха.
-Ъм,а от къде сте?-казах и се изчервих.
-Сеул,Южна Корея.-казаха те и се засмяха.
-Добре кое е смешното??-казах аз и погледнах момчетата,но тогава и Нат и Дани се засмяха и аз се обърнах.
Ах този идиот!Куки е стоял зад мен и ме е имитирал.
-Гадняр!-казах и нарочно се направих,че плача.
-Какво,защо плачеш?!?-изкрещя Куки и прескочи дивана и ме прегърна с всичка сила,бях го помолила да ми донесе дистанционното,което беше на масата до дивана,но каза,че го мързи.
-Аа,значи не те мързи да прескочиш дивана,но те мързи да вземеш проклетото дистанционно!-казах смеейки се и се отделих от прегръдката му.
Не ми се искаше,но пред всички да го прегръщам без причина,ъъм не.
-ОФФ с твоите игри!-каза Куки и се засрами.
-Недей така.-казах и го прегърнах.
Той рязко се обърна и ме целуна,опитах се да се отделя,но беше хубаво и не устоих на целувката и му отвърнах.Тогава всички започнаха да пляскат.
-Защо пляскате?-казах аз и ги погледнах,а Куки направи повторен опит да ме целуне,но не успя.
-Бяхте много сладки...-започна да говори Дани след това и другите,но след "сладки" спрях да слушам.
Звънна се на вратата и видях най-дразнещото нещо на земята!Стара приятелка,толкова е досадна и какво прави тук по дяволите?!
-Здрасти Ани-казах учтиво.
-Хей,ако нямаш нищо против искаш ли да си поговорим?-каза и ми се усмихна,станала е по-малко досадна.
-Добре влез!-казах аз и отидохме в кухнята.
-Дойдох да ти кажа,че започнах да харесвам к-поп!-каза тя и се засмя.
-А какво е това и коя група харесваш?-казах аз.
-Вид музика,корейци и групата е BTS,Bangtan boys!-каза тя и се засмя,а аз онемях!
-Какво?Много са яки,обожавам ги и ми е мечта да се срещна с тях!-каза и ме погледна.
-Ей сега ще дойда!-казах и отидох в хола при групата.
-Момчета току Що една стара приятелка дойде и ми разказа ,че ви е фенка.-казах и момчетата станаха и се запътиха,към кухнята.
-Куки.-срях го аз.
-Да кажи.-каза той и ме погледна,а другите ни изчакаха.
-Хвани ме за ръката.-казах и не усетих  как се изчервих.
-Защо?-каза той,докато ме хващаше.
-После ще ти обясня,за да не се бавим!-казах и му се усмихнах.
-Ан мисля,че ще ти сбъдна мечтата!-казах и влязох с Куки,а тя се ококори и се разплака,след това влязоха и другите момчета.
-Кукии -каза тя през сълзи.
-Да-каза той и се усмихна,а аз го стисках още по-силно за ръката.
-Ти си ми биас!-каза тя и го  прегърна.
-Ето за това исках да ме хванеш за ръката!-казах и го погледнах.
Тогава той ме целуна,а аз му отвърнах.Джин се обърна доста рязко и с Нат се целунаха.Както другите го наричат "случайно".
-Вие гаджета ли сте?-попита тя и видимо ,беше разстроена.
-Н...-и преди да довърша Куки отговори.
-Да и мисля,че щом сте приятелки може да имаш пълно право да излизаш с нас.-каза той и ме прегърна.
Качихме се в моята стая,Ан си беше тръгнала.
-Защо каза,че сме гаджета?-попитах го аз.
-Ами не сме ли,след всичко?!-каза той и ми пусна ръката.
-Никога не ме пускай!-казах и го погледнах в очите.
-Няма!-каза той,хвана ме и отново сляхме устни.
Тогава някой влезе и ми зашлеви шамар.Куки веднага му се нахвърли,беше момче с маска,Куки я махна и кого да види...Бен,Куки го хвана слезе по стапалата,отвори входната врата и го метна на вън,затвори и заключи и дойде при мен.
-Добре ли си,силно ли те удари?-попита ме той,докато разглеждаше лицето ми.
-Да добре съм,спокойно!-казах и го погалих по бузата.
-Добре.-каза той и легна на леглото.
-Ела при мен.-каза Куки и потупа празната страна на леглото,а аз просто легнах до него и обвих ръце,около него,а той ме притисна до гърдите си.
Той започна да ме целува,а аз му отвръщах,той свали тениската си и панталоните,след това свали моята тениска и моите дънки.И да ,беше хубаво,докато не чух в около 03:00ч. Да спира кола пред къщата,естествено казах на Куки да спре за малко,докато разбера кой.
***
-Боже това са майка ми и баща ми,обличай се!-изкрещях аз,докато търсех пижамата си.
-Добре!-каза той и се засмя.
-Защо се смееш?-казах аз,докато обличах тениската и докато обувах панталонките,и се обърнах,what той се беше облякъл.

Bad Girls and Bad Boys (ЗАВЪРШЕНА)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin