Стана време да ме изписват,за това станах да се обличам:
След,като се облякох,станах за да оправя леглото,все пак малко възпитание няма лошо,момичетата се прибраха,а Куки остана с мен.
***
Изписаха ме и сега сме по пътя,към вкъщи,доста бързахме,защото щяхме да гласим доста багаж,като се приберем,все пак вдругиден заминаваме за Южна Корея,мечтата ми се сбъдна ще ходя в Сеул!Всички ще ходим в Сеул,още от малка мечтая и най-накрая ще стане!Там красотата ме убива!Радвам се,че ще живеем там!
-Радваш ли се,че ще живееш в столицата на Корея?-Куки разчупи тишината.
-Разбира се!-възкликнах,а той ме хвана за ръката,от някъде се чуха писъци,като на фенки,обърнах се назад и цяла група от фенки бягаха след нас.
-Трябва да побързаме!-казах на Куки и го задърпах напред.
-Но защо?-каза и се обърна назад,а групичката,започна да вика още по-силно.-Добре разбрах!-добави и започнахме да бягаме.
***
След около половинчасови съкращения на пътя,до къщата ни пристигнахме.Най-накрая стори ми се,като два часа.
-Ехо прибрахме се!-казах задъхано,влизайки през вратата.
-Най-после къде се бавите?-засмя се Рапмон.
-Фенки!-каза Куки.
-Ясно.-извика Ви от кухнята.
-Аз се качвам да оправям багаж!-казах и тръгнах,а Куки ме последва.
-Ще оправяш ли багаж?-попитах Куки,а той ме погледна и ми се усмихна мазно.
Влязохме в стаята ми и аз започнах да събирам неща,които ще ми трябват и някой ме хвана през кръста и ме метна на леглото.
-Ох бе Куки!Стресна ме!-засмях се,а той легна върху мен и да започнахме да се целуваме...( :D ).
-После ще събираш багаж!-каза Куки и последваха груби целувки по врата ми,които оставяха смучки.
-Добре добре!-засмях се и махнах тениската му.
-Хей гълабчета,слизайте да ядем!-каза Шуга и тръгна надолу по стълбите.
-Хайде да слизаме.-казах и станах.
-ОФФ стига де!-промърмори Куки,а аз го целунах и излязох от стаята.-Не е честно!-изкрещя Куки от стаята.
-Кое не е честно?-попитаха в един глас всички,а след това се засмяха.
-Нищо.-засмях се.
-Джънгкук голям играч си бил бе,смучки чак оставяш на момичето!-извика Джин.
-Млъкни!-каза Куки докато слиза по стълбите.
-Какво?!?Смучки??-попитах объркано и започнах да гледам врата си в огледалото в коридора.
Последва смехът на всички,а аз ги изгледах на кръв.
-Оо я стига!Ще се махнат ли до вдругиден??-попитах.
-Сигурно.-отговори Джимин.
-Момичета какво сготвихте?-попитах,а те показаха някакво Корейско ястие.
-Оо добре,още отсега ще свикваме!-засмях се и Куки ме прегърна.
-Ей пак напада!-каза Джимин,а аз му се изсмях.
-Абе вие нямате ли си друга работа,освен да гледате мен какво правя с гаджето си??-попита Куки и се намръщи.
Въпреки,че с Куки сме отдавна заедно,като каза "гаджето ми" сърцето ми започна да прескача,като лудо!
-Ауу!-започнаха да викат всички.
-Много сте нахални!Дани какво става с вас двамата,а?А с вас Нат,Ан?-заяде се Куки и усмивката ми нямаше как да не се появи.
-Добре добре сори!-каза Джимин.-Нат как сте Бее??-добави с насмешка.
-Оо я стига,как обичаш да се заяждаш!-каза Джин.
-Да така е!-заяви Джин със нотка сърказъм.
Боже обичам ги тези хора,много обичат да се заяждат,а със заяждането всичко става по-забавно!Но след,като хапнем трябва да си съберем багажа,вече наистина нищо не може да ме спре!
-Обичам те!-прошепна ми Куки.
-И аз теб!-отговорих и извъртях глава,за да го целуна.
Окей де,забърках не ме винете!(:'D)
Най-накрая седнахме в кръг на земята и започнахме да ядем от ястието,трябваше да ядем с птъчици,естествено момчетата се справяха отлично,а ние гледахме,като гръмнати,Куки ми помогна и успях,Нат и Дани го схванаха сами,а на Ан и помогна Ви.
След,като се нахранихме решихме да помолим момчетата да попеят малко.Решиха да пеят I Need U,обожавам тази песен!
Fall (everything)
Fall (everything)
Fall (everything)
heuteojine
Fall (everything)
Fall (everything)
Fall (everything)
tteoreojine
neo ttaeme na ireohke mangajyeo
geumanhallae ije neo an gajyeo
mothagesseo mwot gataseo
jebal pinggye gateun geon samgajwoniga nahante ireom an dwae
niga han modeun mareun andae
jinsireul garigo nal jjijeo
nal jjigeo na michyeo da sirheo
jeonbu gajyeoga nan niga geunyang miwoBut you're my everything (You're my)
Everything (You're my)
Everything (You're my)
jebal jom kkeojyeo huhmianhae (I hate u)
saranghae (I hate u)
yongseohaeI need you girl
wae honja saranghago honjaseoman ibyeolhae
I need you girl
wae dachil geol almyeonseo jakku niga piryohaeI need you girl neon areumdawo
I need you girl neomu chagawo
I need you girl (I need you girl)
I need you girl [RM/JM] I need you girlIt goes round & round na wae jakku doraoji
I go down & down ijjeum doemyeon naega baboji
na museun jiseul haebwado eojjeol sugaeobtdago
bunmyeong nae simjang, nae maeum, nae gaseuminde
wae mareul an deutnyago
tto honjatmalhane (tto honjatmalhane)
tto honjatmalhane (tto honjatmalhane)
neon amu mal an hae a jebal naega jalhalge
haneureun tto parahge (haneureun tto parahge)haneuri paraeseo haessari bitnaseo
nae nunmuri deo jal boina bwa
wae naneun neoinji wae hapil neoinji
wae neoreul tteonal suga eobtneunjiI need you girl
wae honja saranghago honjaseoman ibyeolhae
I need you girl
wae dachil geol almyeonseo jakku niga piryohaeI need you girl neon areumdawo
I need you girl neomu chagawo
I need you girl (I need you girl)
I need you girl [RM/JK] I need you girlGirl charari charari heeojijago haejwo
Girl sarangi sarangi anieotdago haejwo
naegen geureol yonggigaeobseo
naege majimak seonmureul jwo
[JM/JK] deoneun doragal su eobtdorokI need you girl
wae honja saranghago honjaseoman ibyeolhae
I need you girl
wae dachil geol almyeonseo jakku niga piryohaeI need you girl neon areumdawo
I need you girl neomu chagawo
I need you girl (I need you girl)
I need you girl [RM/JM/JK] I need you girl....
(Оопс малко прекалих :'D)
Тези тяхни гласове,бяха уникални!След,като свършиха с песента,последваха бурни аплодисменти от нас!Хейй,тази глава стана малко по-дълга,заради текста,малко фенгърлствах :'D,да фенгърлствах докато копирах текста,защото си я тананиках!Та това е новата глава!Чаоо <3
أنت تقرأ
Bad Girls and Bad Boys (ЗАВЪРШЕНА)
عاطفيةОт Лондон до Корея,нови запознанства,нова любов,трудни избори и скрити чувства?!Как ще постъпят четирите момичета и седемте момчета?Момчетата са световно известни,а момичетата обикновени ученички,каква ще е съдбата им след изгорялото им училище и от...