TOTUL este vorba despre decizii.. Mici, aparent nesemnificative decizii. Care ți-ar putea schimba viața pentru totdeauna. Viața te pune mereu în situații în care trebuie să iei o decizie. Și nu știi dacă este una corectă. Dar cu timpul o să te convingi singur de alegerile făcute și de decursul lor, pentru că numai tu știi ce este bine pentru tine și nimeni altcineva. Nu trebuie să te lași influențat în niciun fel. Să ceri un sfat prietenesc, este cu totul altceva. Este un mod prin care să înțelegi și să vezi lucrurile și din perspectiva altor oameni. Dacă rămâi pozitiv în absolut orice situație pe care o întâmpini de-a lungul vieții și te gândești mereu că o să ajungi acolo unde ți-ai propus, o să "poți să muți munții din loc". Munca și perseverența sunt cheia spre reușită. Toți oamenii de succes au început de jos și au trecut prin multe lucruri dificile. Totul constă în deciziile pe care le luăm. Nu îți face griji dacă nu sunt cele potrivite încă de la primul pas, pentru că perseverența te aduce cât mai aproape de succes. Acestea nu sunt eșecuri ci doar etape prin care trebuie să treci pentru a ajunge sus.
Niciodată, nu am știut dacă am luat cele mai bune decizii. Tot ceea ce alegem să facem în viață, trebuie să o facem singuri. Pentru că noi suntem responsabili de faptele noastre și nimeni altcineva. Orice decizie, chiar și una greșită, generează un sentiment de pace. Avem obiceiul de a cere sfaturi în stânga și-n dreapta, dar nu pentru a le urma ci pentru a clădi încrederea în noi. Pentru a fi siguri că am luat "cea mai bună decizie". Indiferent de ce spun oamenii din jurul nostru, tu să rămâi întotdeauna pozitiv și să îți urmezi visele fără să te gândești la consecințe. Prea mulți dintre noi nu ne trăim visurile pentru că ne trăim temerile. Trăim cu frica despre ceea ce ar putea spune cei din jur. Însă această frică nu trebuie să existe, pentru că fiecare dintre noi gândește diferit, fiecare dintre noi este DIFERIT! Să fii diferit, te face cu adevărat special. Tu știi cine ești! Tu ești TU! Tu știi ce poți! Și nu trebuie să demonstrezi nimic nimănui. Oamenii văd doar ceea ce vrem noi să vadă. Așa că nu îți face probleme despre ce ar putea spune. Prețuiește-ți visurile și nu renunța niciodată indiferent de șansele pe care le ai. Dacă e ceea ce îți dorești, merită să încerci. Merită să riști. Merită să sacrifici. Merită să lupți.
NU AȘTEPTA! Niciodată nu va fi timpul potrivit. Pur și simplu acționează. Ai încredere și acționează ca și cum ar fi imposibil să eșuezi. Posibilitățile sunt numeroase atunci când ne decidem să ieșim din starea noastră de confort și să începem să facem ceva practic și util pentru un viitor mai bun. Ca să te simți un om împlinit din toate punctele de vedere, trebuie să acționezi, pentru că fericirea se construiește din decizii corecte. Nimeni nu este perfect și nimeni nu are o viață frumoasă. Ceea ce vezi tu despre alții este doar o iluzie. Tu, de fapt, nu știi ce se află dincolo de aparențe. Dacă ar fi totul așa ușor, nu ai avea pentru ce să lupți, să speri și să iubești.
NU trebuie să ai REGRETE, doar lecții învățate. Și dacă totuși te bate câteodată gândul că ai regrete, cel mai bine e să regreți ceva ce ai făcut decât ceva ce nu ai făcut niciodată și să te întrebi mereu "Ce ar fi fost dacă..". Tot ceea ce întâmpini de-a lungul timpului, ia-o ca pe o lecție de viața din care cu siguranță vei învăța ceva. Înconjoară-te de oameni care te fac fericit, oameni care te ajută atunci când ai nevoie și prețuiește-i. Ei sunt cei care contează și care merită să îi păstrezi în viața ta. Ceilalți sunt doar în trecere. Și nu vor face altceva decât să te descurajeze și să te facă să îți pierzi încredere în tine. Cel mai bine este să îi eviți cât se poate de mult. Învață să cultivi doar esențialul.
Dacă m-aș putea întoarce în timp să fiu din nou copilă, să simt din nou fericirea cu adevărat, m-aș sfătui să nu pun la suflet orice vorbă pe care o aud. M-aș sfătui să nu mai las pe nimeni să profite de mine, să nu mai las pe nimeni să își bată joc de sentimentele mele. Toți suntem oameni! Toți avem sentimente! Și nu pot să îmi dau seama cu ce ne satisface gândul că am putea face rău cuiva. Înainte de toate gândește si apoi acționează. Pentru că fiecare dintre noi avem în spate o poveste pe care nu o cunoaștem. Fiecare dintre noi avem secrete pe care le ferim de gura lumii. Le ținem atât de ascuns în sufletul nostru încât nimeni nu ar putea săpa atât de mult încât să poată să le descopere. Cel mai trist este faptul că nu putem comunica sincer cu persoanele dragi și de cele mai multe ori recurgem la minciună. Și de aici ia naștere și ura, care pune stăpânire pe noi și ne face să îi îndepărtăm pe cei dragi nouă. Sau pur și simplu pleacă singuri, atunci când conștientizează că locul lor nu este acolo. Faza e că eu nu trăiesc cu ideea că ar trebui să mulțumesc pe cineva în afară de mine. Nu trebuie să îmi ceară nimeni să mă afirm în fața lui atâta timp cât este sub dorința mea. Îmi place să trăiesc liber și să mă bucur de orice. Sunt genul ăla de persoană care preferă singurătatea mai mult decât orice. Să trăiesc în lumea mea, departe de tot haosul care există. Doar eu și gândurile mele. Ador asta. Mă liniștește. Nu mă consider o persoană rea, doar diferită. Și îmi place așa. Asta sunt eu și nu mă voi schimba pentru nimic în lume.
CITEȘTI
Pentru că iubim
RomanceConținutul acestei cărți pare să fie povestea vieții mele. Cu mult timp în urmă m-am gândit că este timpul să fac o schimbare în viața mea. Și exact asta am făcut. M-am hotărât să îmi schimb viața schimbându-mi gândirea. Mi-am luat angajamentul să n...