De la anumiți oameni înveți cum să iubești, iar de la alții înveți cum să te iubești. Nu avem nevoie de cărți pentru a învața să iubim. Avem nevoie de oameni lângă noi cu care să împărtășim totul. Avem nevoie să simțim iubirea. Și să o dăruim. Eu, acum, am nevoie de puțină liniște. Liniște ca să mă aud. Liniște ca să mă înțeleg. Liniște ca să îmi dau seama ce se întâmplă cu mine. Liniște ca să pot auzi vocea rațiunii și a conștiinței. Sunt victimă a propriilor gânduri, pentru că am atâtea curiozități, atâtea imagini în cap, atâtea dorințe și pur și simplu nu știu ce să fac. Nu știu de unde să încep. Nu știu cu ce să încep. Știu doar faptul că îmi lipsești. Îmi lipsesc atât de mult momentele petrecute lângă tine, îmi lipsește zâmbetul pe care îl aveam pe față atunci când vorbeam cu tine. Se spune că timpul schimbă lucrurile, însă în realitate tu ești cel care trebuie să facă o schimbare. Tu ești cel care controlezi jocul și tu decizi cine câștigă și cine pierde. Nimeni nu ia o decizie fără voia ta. Știi ce e trist cu adevărat? Că într-un final, totul trece. Acum stai și îți petreci seara în melancolie, fără vreun motiv special. Însă simți nevoia să petreci puțin timp singur. Doar tu și gândurile tale. Atâtea zile de tristețe, atâtea lacrimi vărsate. Și pentru ce? Ca în final totul să treacă. Timpul trece, oamenii se schimbă, iar persoanele cu care îți petreceai cândva timpul și erau cei mai inportanți pentru tine, devin niște străini. E trist că totul trece și e dat uitării. Totul rămâne o amintire amară. Și uite asta e cea mai mare greșeală a mea. Stau și mă gândesc mereu la viitor, încât uit să prețuiesc prezentul. Uit să mă pun și pe mine pe primul loc. Uit să pun fericirea mea pe primul loc.
-Draga mea, e vremea să începi să fii fericită. Să știi că meriți asta. E timpul să lași trecutul în spate, indiferent cum a fost el și să te pui pe primul loc. Pentru că ești o femeie minunată și te cunosc cel mai bine. Doar ești sora mea, mi-a spus Crina. Meriți mai mult decât ai crede. Ai suferit mult. Și dacă ai suferit, ce? Capul sus și mergi înainte. Rănile ne ajută să învățăm lecții, unele bune, altele mai puțin bune. Indiferent de cum sunt ele, ne ajută să devenim niște oameni mai buni, oameni mai frumoși.
Nu contează de câte ori te-ai învinovățit pentru ceva de care nu ai fost vinovată. Contează că mereu ai știut să te eliberezi de orice problemă și că ai rămas o femeie puternică. Ține minte tu ești o femeie puternică.
-Mulțumesc mult, draga mea soră.
Mulțumesc că ești aici pentru mine.
-Mereu o să fiu aici și știu că la fel și tu.Nu lăsa pe nimeni să pătrundă în amintirile și secretele tale. Nu lăsa pe nimeni să aducă critici la adresa ta. Nu lăsa pe nimeni să te facă să crezi altceva despre tine. Nu lăsa trecutul să te definească. Pentru că nimeni nu te cunoaște cu adevărat, în afară de tine. Și nimeni nu are dreptul să te jignească în urma acțiunilor tale. Ei nu știu prin câte ai trecut. Nu au simțit cu tine nici durere, nici fericire. Nu au stat alături de tine, nu au vazut lumea prin ochii tăi. Ei nu stiu nimic despre tine. Tu știi cine ești. Și atât. TU ești TU. Tu ai ales. Tu ai simțit. Tu ai plâns. Tu ai zâmbit. Nimeni altcineva. Nu lăsa trecutul tău să influențeze acțiuniile viitoare. Nu spun că nu are importanță. E trecutul tău. Sunt amintirile tale. Ele fac parte din tine. Și asta nu o să se schimbe. Dar el trebuie lăsat în spate. Bucură-te întotdeauna de ceea ce ai acum. Bucură-te de moment. Trăiește clipa. Nu te gândi la ce ai facut, la ce ai greșit. Din greșeli învățam. E ceva normal. Doar bucura-te de ceea ce ai ajuns, de ceea ce ai si de persoanele care au rămas lângă tine. Asta e tot ceea ce contează. Nu lasă trecutul să pună amprenta pe imaginea ta în fața lumii. Lasă-l în spate.. Lasă-l în urmă. Din această cauza se numește "trecut". Păstrează cu tine amintirile si nimic altceva. Fă întotdeauna ceea ce iti place și fă-o mult.
CITEȘTI
Pentru că iubim
RomanceConținutul acestei cărți pare să fie povestea vieții mele. Cu mult timp în urmă m-am gândit că este timpul să fac o schimbare în viața mea. Și exact asta am făcut. M-am hotărât să îmi schimb viața schimbându-mi gândirea. Mi-am luat angajamentul să n...