Nu îmi era dor de el doar noaptea, când mă trezeam singură în patul meu.. Nu îmi era dor de el doar atunci când plângeam.. Nu îmi era dor de el doar atunci când treceam pe lângă blocul lui.. Nu îmi era dor de el doar când priveam pozele noastre.. Îmi era dor de el MEREU! Îmi era dor de el în fiecare secundă din viața mea, chiar și atunci când eram înconjurată de oameni. Doar el conta pentru mine și aș fi vrut să rămână lângă mine și în singurătatea nopților mele.. Să fii alegerea unei persoane din atâtea fețe pe care le vede, din atâtea zâmbete pe care le observă, din atâtea persoane cu care vorbește, este, pur și simplu cel mai minunat lucru. El a fost primul. Primul bărbat din viața mea.
Ai fost primul pe care l-am privit gândindu-mă cum ar fi să fi al meu pentru totdeauna. M-am îndrăgostit de tine, de felul tău de a fi. De zâmbetul tău minunat. Adoram acel zâmbet. Încă îl ador. Nu pot să descriu în cuvinte fericirea pe care am simtit-o atunci când mi-am dat seama că inima mea aparține cu adevărat cuiva. Am simțit că pot să mă dăruiesc cu totul. Trup și suflet. Și exact asta am și făcut. Simt și acum cum buzele tale îmi ating ușor pielea și mă fac să tremur de fericire. Simt fiecare mângâiere, fiecare sărut, fiecare șoaptă pe care mi-o spuneai în ureche. Îmi amintesc totul. A fost atât de perfect. Am simțit că trăiesc cu adevărat. Am fost fericită.
Femeile nu caută frumusețea într-un bărbat. Ele caută înțelegere și respect. Acea atracție fizică pe care nu o poți explica, dar care îți trezește toate simțurile. Ele sunt atrase de gândirea unui bărbat. Asta m-a atras cel mai mult la tine, gândirea ta. Am văzut în tine un bărbat deștept, un bărbat cu capul pe umeri. Pe care mi l-am dorit toată viața și pe care l-am avut. Și pur și simplu nu pot să îmi dau seama de ce și tu m-ai lăsat baltă și ai renunțat la mine. Acum.. Acum, doar doare. Și atât. Eu am fost de vină pentru că nu ți-am oferit atenția pe care o meritai. Am fost rea și egoistă. Și în loc să profit de momentele petrecute alături de tine, pur și simplu nu mi-a păsat. Regret. Regret faptul că nu am știut să apreciez timpul, că nu am știut să te apreciez pe tine. Puteam să aleg să fac atâtea lucruri. Am mii de regrete și greșeli pe care le-am făcut, însă tu nu ești una dintre ele. Ești doar o amintire frumoasă, pe care cu timpul poate că mi-aș dori să o uit. Dar, cu siguranță, nu o să pot să fac asta niciodată. O să îmi aduc mereu aminte cu drag de tine. Ești cel mai frumos eșec al meu și sunt fericită că ți-am oferit ție șansa să fii primul bărbat din viața mea.
Și iar mă cuprinde un dor. Și eu ce trebuie să fac? Trebuie să îmi continui drumul în viață, cu tot cu dor, cu tot cu amintiri, cu tot cu durere și nostalgii și momente frumoase lăsate în urmă. Nu te-am obligat să rămâi lângă mine. A fost alegerea ta că ai plecat de lângă mine. O alegere pe care eu o respect și acum, dar pe care nu pot să o înțeleg. Și într-o zi aș vrea să vii la mine și să îmi oferi aceea explicație pe care o merit și pe care o aștept cu nerăbdare din partea ta. Dar cred că e timpul să mă gândesc și la mine. Să mă pun pe mine pe primul loc și să îmi croiesc un drum în viață. Să mă gândesc la viitor, departe de toate persoanele care mi-au promis că o să fie "mereu" lângă mine. E timpul să îmi dau o șansă. Să încep să fac lucrurile care îmi plac. Pentru că timpul nu așteaptă, iar viața trece foarte repede pe lângă noi. Iar dacă vreodată o să îți pară rău pentru mine, prin simplu fapt că povestesc despre trecutul meu, despre momentele mele de depresie, să nu îți fie pentru că o fac ca să înțelegi de ce sunt așa cum sunt. Am realizat că pot continua mult timp după ce am zis că nu mai pot.
Să rămâi lângă o persoană pe care o iubești, dar care ea nu te iubește este cea mai proastă decizie pe care o poți face. E ca și cum te-ai autodistruge. Pentru că tu o să fii mereu acolo pentru aceea persoană, dar ea nu o să fie niciodată acolo pentru tine când vrei tu, ci doar când vrea ea. Tu ești singura persoană care luptă pentru voi, dar dacă vreți să ajungeți învingători împreună trebuie amândoi să luptați. Nu mai accepta astfel de oameni în viața ta, dacă ei nu sunt dispuși să miște măcar un deget ca totul să fie bine. Nu le mai face tu pe toate, pentru că intr-o relație sănătoasă, ambii parteneri trebuie să fie prezenți și dispuși să facă sacrificii. Îl poți pierde pe cel potrivit pentru tine așteptând ca cel nepotrivit să se schimbe. Și ghici ce? Niciodată nu o să se schimbe. Dacă te-a înșelat de la început, o să o facă mereu. Pentru că știe că așa cum ai acceptat prima dată, așa o să accepți mereu. O femeie însă, iartă o dată, de două, de trei ori, dar și când renunță la tine, renunță de tot. Iar o femeie deșteaptă va alege un bărbat cu potențial, nu un copil nehotărât.
CITEȘTI
Pentru că iubim
RomanceConținutul acestei cărți pare să fie povestea vieții mele. Cu mult timp în urmă m-am gândit că este timpul să fac o schimbare în viața mea. Și exact asta am făcut. M-am hotărât să îmi schimb viața schimbându-mi gândirea. Mi-am luat angajamentul să n...