CAPITOLUL 9

253 11 1
                                    

Poate că nu am fost cea mai bună persoană de pe Pământ sau cel puțin eu nu m-am considerat așa, însă am știut să fiu puternică atunci când era nevoie

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Poate că nu am fost cea mai bună persoană de pe Pământ sau cel puțin eu nu m-am considerat așa, însă am știut să fiu puternică atunci când era nevoie. Am știut să ofer o a doua șansă. Am știut să apreciez întotdeauna ceea ce am, ceea ce primesc, ceea ce dăruiesc. Singurul lucru pe care nu am știut să îl fac a fost să mă iubesc. Am făcut orice altceva în afară de acest lucru. Am fost prea oarbă. Prea timidă. Prea fraieră. Poate. Am fost nevoită să devin un om puternic. Și nu este un defect să te consideri așa, pentru că un om puternic parcurge un drum mai lung chiar dacă a spus că a obosit. Un om puternic ține mereu capul sus. Un om puternic este un om de neînvins.

- Vreau să te întreb ceva și vreau să îmi răspunzi sincer, am spus eu.
- Te ascult, a adăugat el.
- Ți-a păsat vreodată de mine?
- Normal! Iar faci pe blegul?
- Nu..
- Dacă ești lângă mine, înseamnă că ești specială. Dar dacă ești așa bleg să te gândești la asta ..
- Tu ești bleg.
- Îmi e dor de tine și aș fi vrut să fiu lângă tine acum! Să te iubesc.. să te simt.. Dar înțelege că eu țin la tine și îmi placi mult și nu suntem împreună pentru că nu vreau să îți pun anumite bariere și să nu te mai bucuri de viață.
- Și atunci.. noi ce suntem?
- Doar suntem. Suntem doi când ne privește lumea. Și unul când suntem amândoi. Rar sau des. Suntem mereu cu sufletul. Mult sau puțin suntem mereu acolo. Suntem.. și atât.
- Am înțeles.
- Știi că mereu vorbesc cu tine și aș vrea să ne vedem mult mai des, să petrecem timp împreună, dar mult timp nu ai vrut. Ai văzut cât de mult îmi doream să fim unul lângă celălalt, iar tu m-ai respins de atâtea ori.
- Știu.. regret asta. Pentru că și eu îmi doream să petrecem mai mult timp împreună.
- Ai văzut că e totul perfect când suntem unul lângă celălalt, a adăugat el. Și ți-am zis că în postura în care ești acum ai putea sta mai mult timp lângă mine decât oricine altcineva.
- La un moment dat, ți se ia să vezi omul în care ai avut cea mai mare încredere, cel pe care l-ai lăsat să fie primul bărbat din viața ta, cu altcineva.
- Știu ce zici.. dar tu privești doar partea goală a paharului. Ți-am spus că nu pot să renunț la tine.
- Tu nu înțelegi că mă rănești? De ce ești cu ea atunci, dacă eu însemn atât pentru tine și nu poți să renunți la mine? De ce e ea și eu sunt doar roata ta de rezervă?
- Păi nu ești băi bleago roata mea de rezervă. Ți-am fost alături și îți voi fi! Ți-am explicat că nu ești roata de rezervă și ți-am zis și de ce. Înțelege că tu o să rămâi mereu lângă mine, indiferent de orice. Vei vedea asta în timp.
- Mereu am considerat că sunt roata ta de rezervă.
- Așa te considerai tu.. Eu nu te-am văzut niciodată așa.

Îmi vin în cap toate aceste conversații pe care le-am avut cu tine

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Îmi vin în cap toate aceste conversații pe care le-am avut cu tine. Eram atât de speriată de durerea pe care aș fi putut să o simt dacă ai fi plecat, încât nu am realizat câtă durere simțeam încercând să te țin lângă mine. Dar tu, dragă cititorule, ține minte nimic și nimeni care îți face rău nu merită să rămână în viața ta. Dacă a plecat, lasă-l atunci. Nu merită să uiți de tine doar ca să mulțumești pe altcineva.
Acum, după atâta timp am învățat să nu mai lupt pentru persoanele care nici măcar nu au realizat că m-au pierdut. E uimitor cum dragostea te împinge să faci lucruri de care nu erai capabil vreodată. Și apoi realizezi că nu a meritat. Realizez că toate încercările mele de a te ține lângă mine, au fost o pierdere de timp. Pentru că niciodată, dar niciodată nu trebuie să implori pe cineva să rămână lângă tine. Dacă este persoana potrivită, o să rămână lângă tine fără ca tu să faci ceva deosebit. Mi-a păsat atât de mult de tine, ți-am dorit întotdeauna binele, chiar și acum.. dar atunci când îți pasă de cineva mai mult decât merită, atunci vei fi rănit mai mult decât meriți.

Ai realizat vreodată că tot ce îți trece prin cap, toate gândurile pe care le ai, fiecare senzație se întâmplă numai în lumea ta internă privată

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ai realizat vreodată că tot ce îți trece prin cap, toate gândurile pe care le ai, fiecare senzație se întâmplă numai în lumea ta internă privată. Gândurile tale nu sunt auzite de nimeni altcineva. Nimeni nu știe ce simți sau cum te simți. Dacă vrei ca acest lucru să fie posibil, trebuie să te faci auzit, trebuie să te faci înțeles. Suntem cu toți în teatrele noastre separate, asistăm la spectacole complet diferite și totuși ne comportăm ca și cum suntem în aceeași audiență, urmărind același eveniment pe care îl numim viață. Trebuie să înțelegem că suntem diferiți și avem gânduri și opinii diferite în lumi diferite. Tu ești afectat numai de emoțiile cu care alegi să te identifici. Ceea ce face ca un gând să fie real este atenția pe care o aducem asupra sa. În mintea tututor este un război al gândurilor. Toți suntem speriați și nu știm ce să facem. Ne e frică să nu fim răniți, dar niciodată nu ne gândim dacă și noi nu rănim pe cineva la rândul nostru. Fii tu bun cu restul, chiar dacă ei nu au fost. Pentru că bunătatea o să te facă cel mai frumos om de pe Pământ. Fii tu schimbarea pe care vrei să o vezi în lume.

Pentru că iubimUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum