Cuvintele întotdeauna au jucat un rol important în gândirea unui om. În funcție de cuvintele pe care le acumulezi de-a lungul vieții și pe care le împărtășești cu oamenii cu care interacționezi, îți formezi un caracter frumos sau mai puțin frumos. Ceea ce scoți pe gura, te definește pe tine ca persoană. Ceea ce vrei să transmiți mai departe poate spune multe despre tine. Noi dăm importanță cuvintelor. Noi le controlam. Așa că trebuie să avem grijă la cuvintele pe care le rostim atunci când comunicăm cu o personă. Pentru că am putea să rănim pe cineva fără să ne dăm seama de acest lucru. Pentru că unele cuvinte rostite din partea unei persoane dragi sunt mult mai importante decât spuse din partea unui străin. Noi suntem răspunzători de ceea ce facem, de ceea ce gândim, de ceea ce spunem. Noi căutăm adevăratul înțeles în spatele acelor cuvinte rostite. Cuvintele dor. Ele sunt motivul stării tale de fericire.. de tristețe.. Pentru că orice cuvânt îți poate provoca o emoție în funcție de persoane care îți transmite acel cuvânt. Pentru că suntem oamenii și pentru că iubim, cuvintele ajung să doară. Până și tăcerea spune atâtea și totuși ascunde multe. Deci ai grijă pe cine alegi în viața ta! Ai grijă ce cuvinte alegi atunci când abordezi un anumit subiect cu o personă. Ai grijă cu cine îți împărtășești stările de fericire sau de tristețe. Ai grijă ce importanță le dai cuvintelor venite din partea persoanelor ce intră și ies din viața ta. Și ai grijă cum răspunzi la ele.
Cel mai mult pe lumea asta le mulțumesc părinților mei și prietenelor mele. Ele au fost singurele persoane care au știut să îmi ungă sufletul de fericire și iubire. Am avut atâtea momente de tristețe, de depresie.. Și unde aș fi ajuns acum dacă nu aveam lângă mine aceste persoane? Ce s-ar fi întâmplat cu mine? Nu am cuvinte să îmi exprim admirația și respectul pe care le port pentru aceste ființe minunate. Deși am o grămadă de prietene, fiecare dintre ele au știut să fie acolo pentru mine când au trebuit. Aceste persoane merită păstrate cu adevărat în viața ta. Nu uita, păstrează lângă tine esențialul, și încearcă să elimini ce este toxic pentru tine. Învață să iubești oamenii pentru ceea ce sunt ei, nu pentru ceea ce poți obține de la ei. Nici nu am realizat cât de distrusă eram, până când aceste persoane pe care le aveam lângă mine, mi-au spus că pe chipul meu se citea întotdeauna tristețea din ochii mei. De fiecare dată când râdeam, îmi venea să plâng. Și totul.. pentru că alături de tine, mă simțeam acasă. Nu mi-a fost niciodată rușine să arăt că am sentimente, să arăt cât de mult mă doare.. să plâng. Pentru că sunt om. Și e normal să simți. Dar nu o să îmi mai dau voie să cedez. După ce ai plecat, după ce ai ieșit din viața mea, mi-am promis că niciodată nu o să mai cedez, că niciodată nu o să mai las pe nimeni să își bată joc de mine și că o să mă pun pe mine pe primul loc. O să mă gândesc mai întâi la mine și la ce este bine pentru mine.
Și uneori nu ni se dă totul exact așa cum vrem, trebuie să luptăm, să lăsam din orgoliu, să iertăm, să cedăm de multe ori pentru aceea persoană. Însă totul depinde de tine. Nu uita asta. Gândurile nu sunt întotdeauna sincere, emoțiile da. Și până la urmă .. sfârșitul niciodată nu te va face să uiți trecutul.
CITEȘTI
Pentru că iubim
RomanceConținutul acestei cărți pare să fie povestea vieții mele. Cu mult timp în urmă m-am gândit că este timpul să fac o schimbare în viața mea. Și exact asta am făcut. M-am hotărât să îmi schimb viața schimbându-mi gândirea. Mi-am luat angajamentul să n...