CAPITOLUL 17

243 7 0
                                    

- Îmi e poftă de tine rău! Vreau să îți văd corpul cum mă vrea!- Tu mă vrei?- Rău de tot! Știi că doar lângă mine ai voie să fii udă, mi-a spus el

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- Îmi e poftă de tine rău! Vreau să îți văd corpul cum mă vrea!
- Tu mă vrei?
- Rău de tot! Știi că doar lângă mine ai voie să fii udă, mi-a spus el.
- Trebuia să fii aici în patul meu, am adăugat eu.
- Și eu aș vrea să fiu acolo să te iau în brațe.
- Îmi lipsești ..
- Vin eu acasă.
- Abia aștept, i-am spus eu.
- Și eu. Să te văd.. să te ating. Îmi placi maxim goală.
- Te vreau rău.. Să fii al meu.
- Sunt deja al tău, blegule.
- Mă exciți.
- Cât de rău?
- Nu pot să spun. Trebuie să fii aici să îți arăt!
- Nu mai am răbdare până ne vedem.
- Te vreau lângă mine, am spus eu.
- Și eu mă vreau în tine. Te-aș săruta unde îți place cel mai mult. Și te-aș excita până începi să tremuri și să mă rogi să ți-o bag.
- Vreau să te simt adânc.
- Urcă-te pe mine.
- Fă-mă să te implor.
- Vreau să te dau cu ulei pe tot corpul, să aluneci pe pielea mea în timp ce ne iubim.
- Vreau să simt plăcerea doar cu tine, i-am spus eu.
- Atunci așteptă-mă să vin acasă.
- O să te aștept mereu, numai pe tine.

- O să te aștept mereu, numai pe tine

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Toate aceste amintiri .. toate aceste conversații.. toate aceste cuvinte.. au dispărut. Dar nu uita, cea mai frumoasă priveliște vine după cea mai grea urcare. Nu pot să îmi imaginez pe omul care o să rămână lângă mine până la sfârșit, pe cel pe care o să îl iubesc cel mai mult știind că el e cel potrivit. Pot spune că unul dintre cele mai fericite momente din viața mea a fost atunci când mi-am găsit curajul să renunț la ceva ce nu am putut schimba. Adică pe tine. Dar aici a fost de fapt problema mea, că nu trebuia să te schimb. Pe cel potrivit, nu trebuie să îl schimbi. O să știe singur ce are de făcut. Adu-ți aminte că uneori să nu primești ceea ce îți dorești poate fi un mare noroc. Și indiferent de cum o să fie finalul, să nu regreți niciodată ceva ce ai făcut din tot sufletul.
De ce crezi că spun toate astea? De ce încerc să te fac să privești lucrurile dincolo de cuvinte? Pentru că eu am fost acolo, am trăit, am suferit. Am avut depresie mulți ani la rând. Nu mai vedeam nicio speranță. Aveam zile când efectiv nu mai simțeam că vreau să trăiesc. Nu am încercat niciodată să mă sinucid și nici nu o să fac asta, doar că la momentul respectiv asta simțeam. Eram prea singură și aveam impresia că prezența mea nu mai conta atât de mult. Dar cu timpul am început să îmi dau seama ce contează cu adevărat și că prin tot ce am trecut au fost doar lecții de viață.

Dacă te-ai asculta pe tine în loc să îi asculți pe alții ai putea vedea cât e de frumoasă viața

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Dacă te-ai asculta pe tine în loc să îi asculți pe alții ai putea vedea cât e de frumoasă viața. Încearcă să înțelegi că totul se întâmplă cu un motiv. Eu am înțeles asta. Dacă și tu treci printr-o situație asemănătoare cu a mea, dacă simți că cedezi, dacă simți că ești o persoană pierdută, încearcă să ai mai multă încredere în tine. Nu uita, ești un om special, puternic care merită tot ce e mai frumos în lume. Luptă pentru ce îți dorești. Dar știi cum se spune, nu poți avea totul. Dacă l-ai avea, unde l-ai pune?

De cele mai multe ori, nu ai nevoie de sfaturi. Ai nevoie de cineva care să te asculte. De cineva care să fie acolo pentru tine, la momentul potrivit. Iar această dezamagire care a pus stăpânire pe tine îți deschide ochii mai bine decât o mie de sfaturi. Cu toții avem nevoie câteodată de o pauză. Să ne reamintim cine suntem, ce vrem. Avem nevoie să ne redescoperim. Să ne facem curățenie în viață și să ne amintim ce ne definește cu adevărat. Mi-am dat seama că există două tipuri de durere, una care te doare, este cea în care te simți pierdut și alta care te schimbă și te transformă într-un om puternic care știe ce vrea și care e sigur pe sine și are încredere în el. Durerea te face mai puternic, frica te face mai curajos, iar suferința de face mai înțelept. Persoanele care sunt menite să facă parte din viața ta, vor veni singure la tine, la momentul potrivit și vor rămâne acolo. Te vor face să te simți cel mai special om. Nici nu vei avea timp să te gândești la ceva rău, nu vei aveam timp să plângi, pentru că vei fi atât de fericit altături de ei și vei știi că nu o să fii singur.

Acum după toată perioada aceasta de depresie, am conștientizat și eu aceste lucruri. Acum gandesc altfel, activez altfel și văd lucrurile altfel. Nu mai permit nimănui să mă folosească și nu mai pierd timpul aiurea cu persoane care nu contează pentru mine. Am avut nevoie de o schimbare și am făcut-o. Simțeam nevoia că e momentul să mă pun pe mine pe primul loc. Niciodată, dar niciodată să nu îți fie frică de schimbare, vei pierde atât de multe pe tot parcursul procesului, însă cei câștiga și mai multe la finalul său. Luptă pentru ceea ce vrei. O să repet asta la nesfârșit, până îți intră în cap. Dar luptă până la capăt. Nu te opri la jumătate de drum, doar pentru că simți că nu mai poți. Altfel nu vei ajunge nicăieri. Du-te până acolo unde toată lumea spune că e imposibil să ajungi. Suntem oameni, cu toții avem un trecut, cu toții am făcut alegeri care poate nu au fost cele mai bune, dar fiecare zi este un nou început pentru a fi o persoană mai bună decât ai fost ieri. Trezește-te în fiecare zi cu gândul că totul va fi bine și pornește în viață cu fruntea sus.

Pentru că iubimUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum