CAPITOLUL 19

149 7 0
                                    

Faptul că la început o aveai pe ea, iar eu eram roata ta de rezervă a fost unul dintre motivele pentru care am început să te urăsc

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Faptul că la început o aveai pe ea, iar eu eram roata ta de rezervă a fost unul dintre motivele pentru care am început să te urăsc. Și totuși am trecut cu vederea și peste asta, am rămas lângă tine și în acele momente. După o lungă perioadă de timp în care tu jucai la mai multe capete, a urmat apoi ziua când te-ai despărțit de ea. Da, nu îmi venea să cred, dar ziua respectivă chiar a venit. Am început să vorbim din ce în ce mai mult, să petrecem timp împreună. Chiar eram fericită. Asta s-a întâmplat pe la începutul anului. Deși locuiam în București de câțiva ani, veneam mereu acasă în Vâlcea doar ca să petrec timp cu tine. Nici nu mă mai gândeam să merg la părinții mei să îi văd, mă gândeam doar la faptul să vin la tine și să stau numai și numai cu tine.

Era începutul verii. Știam că se apropie ziua ta de naștere. Îmi doream să fac ceva special pentru tine. Am vrut să îți arăt că îmi pasă și că nu am uitat de ziua ta specială. Așa că m-am gândit să îți fac o surpriză împreună cu sora ta. Nu ai idee cât de stresată am fost pentru că am vrut să fie special și am vrut să îți amintești de ziua acea. El este pasionat de călătorit, de navigație, așa că am găsit pe internet niște brățări în formă de ancoră și m-am gândit că se potrivesc perfect pentru el. Apoi, ca să rămân în temă i-am făcut un tort drăguț cu elemente de decor din tema "navigație" și am cumpărat câteva baloane cu heliu. Nu pot să spun că a fost o surpriză wow, dar mi-am dat silința să fie totul bine. Îmi amintesc ziua acea perfect. Știu că mă uitam la tine, la cât de fericit erai și pur și simplu zâmbeam. Îți urmăream fiecare mișcare, fiecare gest și mă îndrăgosteam din ce în ce mai rău de tine. Eram atât de fericită că eram acolo cu tine, cu familia ta, că împărtășeam acele momente împreună.

- Mereu am văzut potențial în tine, mi-a spus el. Ține-mă aproape.
Mi-a zâmbit.
- Vezi că mă îndrăgostesc de zâmbetul ăla, i-am spus eu.
- Prea târziu, a adăugat el. Te-ai îndrăgostit deja.
- Crezi?
- Da. Iar acest zâmbet îți aparține.
- Adică te-am făcut să zâmbești? L-am întrebat eu.
- Mereu mă faci să zâmbesc.
- Mă bucur.
- Nu sunt eu iubitul tău cel mai bun?
- Ești.
- Atunci înseamnă că a dat norocul peste tine.
- Sunt norocoasă, i-am spus eu zâmbind.
- Nu. Ești cea mai norocoasă!
- Te vreau pe tine!
- Mă ai!
- Tu ești cel mai frumos!
- Lângă tine sunt cel mai frumos, a adăugat el.
- Dar eu?
- Știi deja că ești frumoasă și că mă atragi rău. Erecția e cel mai sincer compliment pe care pot să ți-l fac.

Îmi amintesc că în seara aceea am făcut dragoste

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Îmi amintesc că în seara aceea am făcut dragoste. A fost atât de frumos.. atât de perfect.. Am făcut dragoste ca-n filme. Sau cel puțin așa am simțit eu. Mă uitam la tine și eram fericită fără să am un motiv anume. Te-am dorit atât de rău, am vrut să te simt cu totul, am vrut să îți arat că sunt a ta, MEREU. Tremuram de plăcere.. de fericire.. simt și acum orice mângâiere, orice șoaptă, orice sărutare. am fost cadoul tău de ziua ta. Mi te-am oferit trup și suflet. Am stat lângă tine mult timp după ce mi-am dat seama că locul meu nu e acolo. Totul a fost doar începutul depresiei mele. 

Mereu când povestesc de tine, mă stârnește un dor care nu mă lasă să respir. Mi-ai făcut mult rău, iar eu.. tot ce am încercat să fac a fost să fiu lângă tine.. a fost să te iubesc. Dar acum ce rost mai are să căutăm un vinovat când totul s-a terminat? Am încercat de fiecare dată să te înțeleg, să îmi dau seama ce gândești, să știu unde greșesc, dar.. niciodată nu am reușit să descopăr. După ce te-ai despărțit de ea, îmi doream să petrec tot mai mult timp cu tine. Nu am avut niciodată curajul să spun "pa" atunci când trebuia, ba mai mult, am vrut să fiu și mai aproape de tine. Deși faptul că erai cu ea trebuia să mă facă să mă distanțez, pe mine m-a ambiționat să nu renunț la tine, deși știam că îmi faci rău. Mă doare atât de tare când mă gândesc prin câte am trecut doar pentru că i-am permis un băiat să se joace cu mine și cu sentimentele mele.

M-aș putea întorce iar și iar la persoanele care nu fac altceva decât să mă rănească, dar am decis să le las în trecut

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

M-aș putea întorce iar și iar la persoanele care nu fac altceva decât să mă rănească, dar am decis să le las în trecut. Asta înseamnă putere. Să ai curaj să pleci atunci când trebuie și să începi să te gândești la tine.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 29, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Pentru că iubimUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum