CAPITOLUL 15

134 4 0
                                    

Trebuia să fac o schimbare

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Trebuia să fac o schimbare. Multe gânduri aduc schimbări în viața noastră. Poate mult prea mari, fără să conștientizăm cu adevărat asta. Îmi era într-adevăr greu să îl uit pe primul bărbat din viața mea. Dar pentru o femeie puternică nimic nu e imposibil. M-am simțit o femeie puternică. Care în ciuda suferinței prin care a trecut, s-a oprit să își tragă sufletul, a plâns și s-a ridicat. O nouă gândire, o nouă față, o nouă eu. Am citit atât de multe cărți despre suferința altor persoane și am ajuns la concluzia că femeile vor fi mereu puternice. De-a lungul vieții, o femeie trece prin atât de multe dureri încât devine imună la ele. Pentru unii poate să însemne un semn de slăbiciune, iar pentru alții un moment care le oferă putere. Femeile sunt puternice. Pentru că ele luptă pentru ce își doresc cu adevărat. Luptă pentru liniștea lor. Pentru fericirea lor. Sunt rănite, obosite, distruse, însă niciodată nu renunță. Își ridică privirea ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat și trec mai departe.

M-am uitat înapoi. Mi-am întors privirea și mi-am spus "Sunt o femeie puternică! E momentul să fiu fericită.".

Singurătatea mi-a plăcut atât de mult

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Singurătatea mi-a plăcut atât de mult. Asta până ai apărut tu și a început să îmi placă doar singurătatea alături de tine. Acum.. ghici ce? Am ajuns iar singură. Pentru că tu ai plecat și pentru că ai renunțat la mine. Dar știi ce simt .. simt că povestea noastră nu s-a terminat. E ciudat. Simt că ne vom reîntâlni. Cândva. Undeva.

- Ți-am greșit și ți-am recunoscut asta. Dar asta nu înseamnă că trebuie să renunți la ceva ce te face fericită.
- Crezi că mă faci fericită?
- Da.
- Da, ai dreptate, dar mă și rănești. Mult.
- Cu ce te rănesc?
- Cu multe.. acum nu mai contează, nu mă mai afectează așa mult.
- Vezi.. te-am făcut mai puternică.
- Mă enervezi rău câteodată.
- Tu mă enervezi mai mult decât te enervez eu pe tine. Că tu niciodată nu mă cauți. Nu vrei să ne vedem. Nimic.
- Pentru că există ea. Mi-ai spus că este prietena ta cea mai bună, mi-au prezentat-o ca fiind prietena ta cea mai bună și acum ce? Sunteți împreună? Iar eu? Eu ce sunt pentru tine? Nimic. Te comporți de parcă am fi împreună, că mă iubești, dar adevărul e altul. Joci la două capete. Mă ai și pe mine, o ai și pe ea.
- Știi că lucrurile nu stau chiar așa.. ți-am mai explicat, doar că nu vrei să înțelegi.
- Înteleg ce văd.

Am toate aceste conversații care îmi trec prin minte. Toate aceste reproșuri pe care ți le-am spus, m-au durut atât de rău. Aceea perioadă de început când tu erai și cu mine și cu ea, m-a durut groaznic, pe lângă toate lucrurile urâte pe care mi le-ai făcut. Sufletul meu plângea zilnic. Pentru că mă gândeam la tine și mi-aș fi dorit să fii doar al meu, să ne iubim. Am acceptat orice, doar ca să te am lângă mine. Nu știu ce m-a făcut să te vreau atât de rău, dar efectiv nu puteam să renunț la tine. Nu aveam nevoie să fie ușor, aveam nevoie să merite. Să știu că tot ce fac pentru tine, merită. Mi-ai promis atât de multe lucruri. Când te-am cunoscut, am crezut că suntem doar noi, că o să începem o frumoasă poveste de iubire, dar când tu nu erai cu mine, erai cu ea. Nu ai idee cât de tare mă durea să știu că ești în brațele ei și nu ale mele. Și cel mai mult când erai cu ea și îmi dădeai mie mesaje spunând cât de dor îți este de mine. Îmi amintesc toate aceste episoade, și vreau să știi că primul lucru prin care ai început pe lângă celelalte a fost acesta, să o ai pe ea și eu să fiu roata ta de rezervă.

Uneori îmi doresc să fiu mai mult decât.. ceea ce sunt acum. Îmi doresc să uit tot răul pe care mi l-ai făcut și să trec peste.

Pentru că iubimUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum