☆Keyifli okumalar☆
Sohpetimizi bölen kapının çalmasıydı.Ben açarım deyip keyifle oturduğum koltuktan kalktım.Kapıyı açtığımda kimse yoktu etrafıma bakınırken yerdeki siyah kutuyu farkettim ve kutuyu alıp oturduğumuz odaya gittim ''kim gelmiş?'' diye sordu Nehir.
''Bilmiyorum kapıyı açtığımda bu kutuyu buldum''dedim içinde ne olduğunu merak ediyordum.
kutuyu açtığımızda içinde siyah küçük bir paket vardı sinirlenip''Birileri bize şaka yapıyor herhalde bu ne kutunun içinde kutu dalga geçer gibi''deyip küçük paketi açtım içinde bir flash bellek vardı
Nehir''Bu ne ya esrarengiz esrarengiz hadi hemen bilgisayarı getireyimde bakalım merak ettim.''
Nehir bilgisayarı getirip hemen açtı ve daha fazla zaman kaydetmeden flash belleği taktım.''yalnız bizim okuldan birileri şaka yapıyorsa çok klişe gerçekten kapının önüne kutu koymak falan.''
Flash belleği açtığımızda içinde iki tane dosya vardı Nehir ilkine bastı.İzlediklerim karşısında resmen dilim tutulmuştu.Nehirle aynı anda birbirimize bakıp "Ne!'' dedik.
Videoda bizim dün akşam koltuklarda otururken sohpet edişimiz vardı.''Ne yani evde kamera mı var?'' dedim bağırarak.Bunu yapmaya kim cesaret edebilirdi ki.
Nehir''Biri biz yokken evimize girmiş ve kamera mı koymuş''dedi hala şokta olduğu belliydi ''Belki evde biz de varken''diye mırıldandım.
Nehir sanki aklına bir şey gelmiş gibi gözlerini açtı ve''evet biri eve kamera koymuş ve hala bizim evde olabilir bir baksana biz videoda bu koltukta oturuyoruz ve video karşıdan çekilmiş karşıdada televizyon sehpahası var. Ya kamera hala ordaysa''
Televizyon sehpahasına yaklaştım ve dikkatlice bakmaya başladım çerçevelere kitaplara ve vazoya ''b-burda kamera hala burda''
Nehir''Ne zamandır burda? Kim koymuş bunu buraya?''deyip kamerayı elimden aldı ve ve kamerayı yere fırlatıp kırdı.''Ya başka yerlerede kamera koyduysa''dedi. ''Her şey güzel giderken bir bokluk olmasa olmazdı"dedim sinirle
''Tamam biraz sakin olalım iki tane dosya vardı videoyu izledik diğer dosyada ne var ona bakalım bir'' kendimizi toparlamamız gerekti.İkinci dosyaya girdiğimizde bir not vardı.''Her şey daha yeni başlıyor.''
Hayatınız bir olayla değişebilir mi?Peki ya hiç tanımadığınız gizemli bir kişi hem hayatınızı mahfediyor hemde hiç bilmediğiniz gerçekleri size gösteriyorsa?Bu gizemli kişiyi her bulmaya çalıştığınızda farklı sonuçlara ulaşıyorsanız..? Ve bir de bunun üstüne daha önce yaşamadığınız bir duyguyu yaşıyor aşık oluyorsanız.Her şey içinden çıkılmaz bir hal almaya başlarken tüm gerçeklerin ortaya dökülmesiyle beraber hayatın acı gerçekleri yüzünüze çarpar...
Umarım tanıtım hoşunuza gitmiştir.Bu benim ilk hikayem hatam varsa kusura bakmayın.Esas olaylar bir kaç bölüm sonra başlıycak.
Sonrada taşlar yavaş yavaş yerine oturucak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANSIZIN
Teen Fiction..."Ne demiş Bovier de Fontenelle'Elim gerçeklerle dolu olsaydı, onu açmadan önce çok düşünürdüm.' Çünkü gerçekler can yakar."... ..."Evet.Gerçekleri güneşe benzetirler doğrudur, gözlerimizi yakarlar korkusu ile çok defa bakamayız."... "Ama gerçekle...