Kitap şu anda 168 okuma oldu.Bunun için çok mutluyum.Bu bölümü ilk defa tanıdığım biri dışında kitaba oy veren Cnggn190 a ithaf ediyorum.Umarım bölümü beğenirsiniz.
☆Keyifli Okumalar☆
Gelen gülüşme sesleriyle gözlerimi araladığımda kendimi Urasla sarmaş dolaş uyurken bulmam bir oldu.O da uyandığında ikimizde aynı anda kendimizi çektik.
Bizi gülerek izleyen Savaşla Nehir'e "Ne gülüyorsunuz?"diye sorduğumda Nehir"Sürekli kavga ediyordunuz ne varsa bu kütüphanede bir geliyoruz sarmaş dolaşsınız."dedi
Uras"Valla ben en son başımı arkaya yaslayarak uyuduğumu hatırlıyorum.Arya sarılmış bana"dediğinde sinirlenmiştim.Kahkaha atarak"Esas sen sarılmışsın bana kolun bacağın üstümdeydi."dedim.
Sonrada Nehir'e bakıp"Nehir hanım sende sabah mı buluyorsun bizi insan arkadaşınım yokluğunun farkına varmaz mı? Demez mi nerede bu Arya?Tabi seninde başka birisiyle bir işin varsa aklına gelmemişimdir."dedim
"Emre'nin işi çıkınca bizde Savaşla bir seyler yapalım dedik."deyip duraksadı
Bende gülerek"Ve bizde aklınıza gelmedik."dedim.Nehir'i daha fazla utandırmamak için bir şey söylemedim ama çok yakışıyorlardı.Savaş'ın da Nehir"i gerçekten sevdiğini hissedebiliyordum.
Hala yerde oturduğumu farkedip ayağa kalktığımda her yerimin tutulduğunu farkettim.Acıyla inlediğimde üçü birden"Ne oldu?"diye sordu.
"Omzum her yerim tutulmuş"dedim yüzümü buruşturarak.
Urasta yerden sırıtarak kalkıp"Diğer yerlerini bilmem ama omzun bana yaslanmaktan tutulmuştur."dedi
"İnşallah egonda boğulursun."deyip kütüphaneden çıktım.
Okulun kapısına doğru ilerlerken içeriye giren Emre'yi görüp yanına gittim ve sarıldım.
Emre"Dün bir işim çıktı yine yokluğumda olanlar olmuş kütüphanede kapalı kalmışsınız."dedi sırıtarak.
"Öğretmen demişti 'Aysel ablaya söylerim kapıyı kilitlemez' bak şuraya yazıyorum kadın bize gıcıklığına söylememiştir kapıyı kilitlemeyin diye."
Toprak yanımıza gelip"Vay emre kardeşim ne çabuk kaptın kızı"dediğinde güldüm bunlar ne ara birbirlerine kardeşm diyebilicek seviyeye gelmişlerdi
"Toprak ben Arya Duygun ve o da Emre Duygun bu sana ne çağrıştırıyor?"diye sordum.
Toprak kaşlarını çatıp şaşkınlıkla gözlerini açtı ve"Oha siz evlimisiniz?Arya sen reşit misin? Yüzükleriniz nerede?"dedi nefes almadan.
Emre kahkaha atarak"Kuzenim.Amcamın kızı ne senaryo yazdın."dedi
Toprak bozulup yanımızdan uzaklaştığında Emre'ye "Ben bu gün derslere girmeyeceğim her tarafım tutulmuş."dedim.
Emre "Tamam" dedikten sonra hala kütüphanenin çıkışında Uras ve Savaşla sohpet eden Nehir"e gelmesini işaret ederek seslendim.
Geldiğinde"Nehir ben bu gün derslere girmeyeceğim eve gidiyorum."dedim
Nehir"O zaman bende girmiyorum derslere anca beraber kanca beraber"dediğinde gülümsedim.
Eve girdiğimiz gibi kendimi koltuğa atıp televizyonu açtım.Nehirde yanıma oturduğunda sorgu için hazırdı.
"Nehir anlat bakalım dün gece neler yaptınız Savaşla beraber."
"Gece yemek yedikten sonra bara gittik ben biraz kafayı buldum eve kadar o getirdi.O kafayla yokluğunu bile farketmemişim.Arya ben galiba aşık oluyorum."dediğinde gülümseyip sarıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANSIZIN
Teen Fiction..."Ne demiş Bovier de Fontenelle'Elim gerçeklerle dolu olsaydı, onu açmadan önce çok düşünürdüm.' Çünkü gerçekler can yakar."... ..."Evet.Gerçekleri güneşe benzetirler doğrudur, gözlerimizi yakarlar korkusu ile çok defa bakamayız."... "Ama gerçekle...