6.Bölüm|Ansızın

4 2 0
                                    

☆Keyifli Okumalar☆

Gözlerimi açtığımda çevremden gelen konuşma seslerini ayırt etmekte zorlanıyordum.Görüşüm netleştiğinde hastanede olduğumun farkına vardım.Nehir yanımdaydı ve doktorla konuşuyordu.Doktor odadan çıktıktan sonra Nehir uyandığımı fark edip hemen yanıma geldi.

"Çok korkuttun bizi Arya.Orada biraz daha kalsaymışsın çok kötü şeyler olabilirmiş.Şimdi iyi misin? Doktoru çağırabilirim yine."dedi

En son hatırladığım evin deposunda kapalı kalmamdı."İyiyim de kim çıkardı beni ordan? Neler oldu hiç bir şey hatırlamıyorum." Konuşurken boğazım acıyordu

"Sen havluları almaya gittiğinde biz havuzdaydık.Hatta ben o sırada Savaş'la konuşuyordum.Sonra Uras bana 'Arya gideli çok oldu ben bakıp geliyorum' dedi.Ben böyle olacağını hiç düşünmediğim için çok önemsememiştim.Uras eve giderken deponun önündeki havluları görmüş.Kapının altından gelen ışığı görmüş seslenmiş ama cevap gelmeyince kapıyı açmaya çalışmış.Kapıyı kırıp seni ordan Uras çıkarmış."

Duyduklarım karşısında şaşırmıştım.Ben onun yaptığını düşünürken.Beni oradan kurtaran Uras mıydı?

"Ben evden havlularla çıktığımda biri beni kolumdan ittirip depoya kapattı.Tek hatırladığım bu kim yapmış olabilir ki?" dedim endişeyle

"Uras Tan'ın yaptığını düşünüyor."

Neden böyle bir şey yapmak istesin?

"Uras nerede şimdi?" Belki onunla konuşursam bazı şeylerin cevabını bulabilirdim.

"Dışarıda gidip çağırıyım ben"deyip odadan çıktı.

Odanın kapısı açıldığında Uras içeri girdi "Nasılsın?"diye sordu

"İyiyim.Hayatımı kurtarmışsın teşekkür ederim."

"Önemli değil" dedi

Oda da anlam veremediğim bir gerginlik vardı.Direk konuya girdim ve "Tan'ın yaptığını düşünüyormuşsun Neden böyle bir şey yapsın ki?"

"Bak Tan güvenilir birisi değil.Savaş ve benim düşmanım olarak da değerlendirebilirsin.Kafası yerinde değildir genelde.Uyuşturucu kullanıyor tehlikeli yani.Çok uzun zamandır ortalıkta gözükmüyordu.Hastaneye geldiğimizden beri ulaşmaya çalışıyorum ama ulaşamıyorum.Eğer yine karşınıza çıkarsa bize haber verin ben aramaya devam edicem onu"

Uras'ın söylediklerinden sonra tedirgin olmuştum.Eğer bunu Tan yaptıysa evimizi biliyordu ve deponun nerede olduğunu bildiğine göre belkide evin içinde neyin nerede olduğunu bile biliyordu.

"Tehlikedeyiz yani" diye mırıldandım

Uras oturduğu koltuktan kalkıp odada dolaşmaya başladı"Onu bulana kadar kimseye rahat yok.Herkese her şey yapabilir.Siz Nehir'le kendinize dikkat edin bir süre dışarıda çok fazla takılmasanız iyi olur."

Oflayıp"İyi de eğer bunu yapan Tan'sa ki yüksek olasılıkla.Evimizin deposunun yerini biliyor.Evimizi biliyor belkide evin içini bile biliyor.Belki de astımım olduğunu bile biliyordu.Ondan kaçışımız yok."

"Onu bulmadan yapabileceğimiz bir şey de yok maalesef.Ben onun gidebileceği yerlere falan bakıcam." deyip odadan çıktı.

Başımıza bir bela aldık ya sonu gelmez artık.İçeriye Nehir geldiğinde "Ne diyor" diye sordu.

"Kısacası başımızda büyük bir bela var bu Tan uyuşturucu falan kullanıyormuş ve ne yapacağı belli olmazmış." dedim. "Nehir ben artık burdan çıkmak istiyorum belki ev hiç güvenli bir yer değil şu anlık ama olsun."

ANSIZINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin