☆Keyifli Okumalar☆
"Elizyaaaa hadi ama ya yarım saattir beş dakika aralıklarla dürtüyorum hala uyanamadın yanında bomba patlasa duymazsın."
"Abartma ya iki kere seslendin hem neden uyandırıyorsun anlamıyorum ben işimiz yok gücümüz yok bırakta şu son okulsuz günlerin tadını çıkaralım hadi sende uyu."
" Yok sen sabah sabah hiç çekilmiyorsun gerçekten işimiz gücümüz yok dedin ama bir düşün bakalım biz bu gün ne yapacaktık."
Birdenbire ev bakmaya gideceğimiz aklıma gelince yataktan zıpladım ve "Ya Nehir insan bi söyler ev bakmaya gideceğiz diye unutmuşum son anda söylüyorsun."
"Tamam Elizyacım hadi canım sen git bi elini yüzünü yıka evi tuttuktan sonra dışarda yaparız kahvaltıyı geç kalma aşağıda bekliyorum."
Tamam diye mırıldandıktan sonra sürüne sürüne tuvalete gittim ve soğuk suyla yüzümü yıkadım.Odaya geldiğimde bordo beli açık bir bluz ve beyaz çizgili kısa bir şort ,ayakkabı olarakta siyah converslerimi giydim.Rimel sürdükten sonra aşağıya indim.
Nehir koltukta oturmuş televizyon izliyordu"Tamam ben hazırım çıkabiliriz."dedim.Dün gece Nehirlerde kalmıştım zaten genelde bizim gibi onların evinde de kimse olmazdı ailelerimizin iş seyehatleri sürekli yurt dışına çıkmalar.Alışmıştık artık.
"İyi de biz hiç ev bakmadık internetten falan sen babana sormuştun o bize yardımcı olacaktı"
"Evet bizim tanıdığımız bi emlakçı var Tunç amca babam numarasını verdi konuşmuş adamla bize göstereceği iki üç ev varmış babama göstermiş internetten fotoğraflarını baya güzelmiş sizde beğenirsiniz muhtemelen dedi."
" İnşallah beğeniriz çünkü daha mobilya falan bakacağız.Sen adamı ara nerede buluşacağız sor''
Yoldan bir taksi çevirip adamın verdiği adrese gittik.Bize gösterceği ilk evmiş.
Taksiden indiğimizde karşımdaki eve bayılmıştım resmen.Kocaman yemyeşil bahçesi evin çevresindeki çiçekler ve küçük ağaçlar,çatı katının olması.Masallardaki gibiydi.Ve daha ilk baktığımız evi çok beğenmem beni oldukça şaşırtmıştı bu şansızlıkla ev bile bulamayız diye korkuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANSIZIN
Jugendliteratur..."Ne demiş Bovier de Fontenelle'Elim gerçeklerle dolu olsaydı, onu açmadan önce çok düşünürdüm.' Çünkü gerçekler can yakar."... ..."Evet.Gerçekleri güneşe benzetirler doğrudur, gözlerimizi yakarlar korkusu ile çok defa bakamayız."... "Ama gerçekle...