Konec školy byl už zanedlouho. Už poslední zvonění a tento předlouhý den měl skončit.
CINK, CINK
Zazvonilo a všichni vystartovali včetně mě a kamarádky. Jediný, kdo stále seděl na místě, byl Andrew. Seděl ve své lavici a díval se před sebe. Někdy jsem měla tušení, že pozoruje mě, ale tomu tak pravděpodobně nebylo. Svůj zrak mířil na učitelku. Mladou, štíhlou dva a dvacetiletou, která tady byla na praxi. Odfrkla jsem si. Určitě to byl úchyl. Sebrala jsem si své věci a odkráčela z učebny pryč společně se svoji kamarádkou...
- ANDREW -
,, Potřebujete ještě něco?'' Usmála se na mě, což mě přimělo k zlomyslnému úsměvu. Postavil jsem se a pomalu k ní kráčel.
,, Nechtěla by jste si někam vyrazit?'' optal jsem se a zadíval se do jejích čokoládových očí. K tomu všemu jsem se mile usmál.
,, Prosím?'' Nechápala. Jistěže ne. Taky neměla. ,, Jsem o tři roky starší než vy!''
,, Jste krásná a já vás zvu na rande. Víte...nezáleží na věku ani na výšce. To jsou jen čísla. Dneska ráno jsem vás uviděl a oslnila jste mě.'' blížil jsem se k ní víc a víc. Usmála se. Podařilo se. Tohle byla totiž známka toho, že jsem uspěl. Vždycky to tak bývalo. Svůj nezbedný pramen vlasů, který jí vyčníval z drdolu, si dala za ucho.
,, Student se svoji učitelkou by se neměl scházet.'' pověděla a sklopila zrak. Styděla se, ale toužila po tom.
Už jsem stál jen pár centimetrů u ní. ,, Dejte mi aspoň šanci. Dokážu překvapit. Jsem romantik.''
,, Jistě... to určitě. Nejste tu ale ani jeden den a už svádíte?'' Naklonil jsem se k jejímu uchu a zašeptal pár slov, které jí nakonec přiměly souhlasit. ,, Tak dobře,'' zahihňala se a já se konečně mohl odtáhnout. ,, Kdy a kde?''
,, Dnes, v osm večer v Central parku?''
,, No...neobvyklé, ale tak dobře.'' pohlédla mi do očí. Jako každá, včetně jí, si myslela, že jí políbím. Opak byl pravdou. Otočil jsem se na patě a odkráčel z místnosti pryč.
,, Tak tedy večer.'' Bylo poslední, co jsem zvolal.
Tady je další díl <3 Snad se vám líbil :3
ČTEŠ
Game | CZ
HorrorBojíte se? Ovšem že ne. Je to teprve začátek. Ale upozorňuji vás, že s tímto si není radno zahrávat. Myslela jsem si, že je to jen obyčejný kluk, který dělá problémy. Obyčejný kluk, který je děvkař. Avšak i přesto, co mi prováděl, jsem mu vždycky od...