A

911 125 4
                                    

Napučeně jsem seděla v přední lavici a čekala na učitelku. Andrew seděl vzadu. ,, Můžeš na mě přestat čumět?'' pověděla jsem víc nahlas. Cítila jsem jeho pohled na zádech.

,, Co když si tě ale vůbec nevšímám?''

,, Jasně...čumíš mi na zadek.'' Vyndala jsem si svůj mobil a raději si začala psát s Scharlotte, která se už vyptávala co a jak.

Jane - Ale nic prosím tě. Nemám ho ráda!

Scharlotte - Jasně! :D Vždyť vypadáte super.

Jane - Tak na to ani nemysli!!!

Scharlotte - Tak pardon O.O

Jane - V poho... musím to tady s ním trpět. 

Scharlotte - Co já bych dala za to být tam místo tebe :D Tak hodně štěstí <3

Přesně v tento moment do třídy vtrhla učitelka. ,, Tak co vy dva? Co jste tam dělali...'' Já se zatvářila zcela nevinně. Navíc jak jinak bych se měla asi zatvářit? Byla to pravda. Nic se nestalo.

Andrew však vyhrkl něco zcela jiného, co mi totálně rozbouřilo všechny mozkové nervy v těle. V tenhle moment jsem měla nutkání ho jí uškrtit. ,, Omlouváme se, líbali jsme se, ale všechno se událo moc rychle.'' Učitelka povytáhla jedno obočí.

,, Je to pravda?''

,, Jistě že ne! S ním bych se v životě nelíbala, ani ho pořádně neznám!'' opáčila jsem a krutým pohledem jsem se zaměřila na chlapce sedícího pokojně v zadních lavicích. 

,, Ať jste tam dělali, co jste dělali, měli jste být na hodině. Pro dnešek vás propustím, ale pro příště... Nedělejte to!'' oddychla jsem si. Už jsem si myslela, že s ním tady budu muset vydržet celou věčnost. Možná ale taky ne, protože bych ho mezitím uškrtila.

,, Máš násilnické sklony?'' zeptal se mě na chodbě, když jsme odcházeli. Jak tohle mohl sakra vědět. 

,, Ne...'' zašeptala jsem jakoby nic. Od srdce se zasmál.

,, Jistěže ne, jen se ti klepe ruka, zlomila si propisku a tvé sexy a přitažlivé pohledy jsem si zamiloval.''

,, A já si tě zhnusila, Rudolfe!'' A zrychlila jsem. To samé udělal ale i on.

,, Takže teď už Rudolf místo úchyla? Je dobré vědět, že jsem se posunul na lepší místo.''

,, Ty mě budeš pořád pronásledovat jako veš, že jo?'' Jen pokrčil rameny.

,, Možná?''

,, Tak se mi raději vyhýbej nebo tě kopnu do koulí a ode mě to fakt bolí!'' Zamračila jsem se na něj. 

,, Od tebe bych to možná bral...''

,, Debile!'' A už jsem zmizela za roh. 

Taky vám teď zlobí wattpad? -_- Já se tady rozčiluju nad obrazovkou a mamka na mě kouká, jako: Co to dělám? Nezbláznila se? 

Jinak...užijte si díl :3

Game | CZKde žijí příběhy. Začni objevovat